Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2011, 13:05
svenfcu
svenfcu is offline
hee allemaal ik heb een meer advies vraag.
ik ben 17 jaar oud en ik had een relatie met een meisje van ook 17 maar het volgende is gebeurd:
ik had al ruzie met haar over een andere jongen dat als zei telkens met hem is dat ze mij dan niet pingt en dan zegt ze ja maar me telefoon lag boven of die stond uit en dat geloof ik allemaal wel maar het volgende gebeurde er.
ik was naar har toe gegaan zaterdag avond wat het was nog goed en toen was ik er over beginnen en toen gaf ze me gelijk dat dat raar was.
maar toen kregen we zondag ruzie omdat ik zei praat je nu al weer met die jonge en toen maakt ze zo een opmerking van ja en toen zei ik en wanneer ga je weer met hem afspreken toen zij ze ja als ik hem nodig heb dus ik werd boos en toen wou ze me niet meer zien en ik moest weg.
dus ik was weggegaan in de hoop haar nog te spreken en nu spreek ik der eigelijk al 2 dagen alleen op ping en bellen wilt ze niet.
en dan zegt ze ja ik wil dat je me met rust laat want ik ben der klaar mee maar vervolgens pingt ze mij wel uit zig zelf ik snap het niet meer en weet niet wat ik er mee kan en moet doen hebben jullie voor mij een advies?
want ik wil der wel heel graag terug ik heb/had trouwens 2 jaar met haar dus dat is ook niet niks.
alvast bedankt en groetjes

Laatst gewijzigd op 07-12-2011 om 15:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2011, 13:20
Vowel
Vowel is offline
Dus je bent boos omdat ze wel eens met andere jongens omgaat en omdat ze jou niet constant gaat lopen pingen als ze gezellig bij iemand anders is?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 13:23
svenfcu
svenfcu is offline
nee dat is het totaal niet ik kreeg meer argwaan want die jogen daar had ze 2 jaar terug ook mee gezoend wat dat was toen haar 'beste vriend' en dat is het nu sinds 2 a 3 maanden weer zo maar ik bedoel zij zegt ja je hebt veel verkeerd gedaan dit afgelopen weekend maar ik heb nog geen tijd gekregen om het uitteleggen.
wat kan ik dan nu het beste doen moet ik der laten moet ik der negeren of moet ik er terug pingen als ze mij pingt?
want ze vertelt me ook alles over dat der broertje ziek is etc etc. dan denk ik ja maar als je echt klaar bent dan zeg je dat tog ook niet tegen mij dus ik ben een beetje in de war. en juist ik ben niet boos want ik wil haar terug maar zij is boos op mij over wat ik allemaal gezegd had
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 13:28
Vowel
Vowel is offline
Even met rust laten en over een paar dagen weer proberen. Of wachten tot ze weer contact opneemt met jou en dan vragen wat ze nu eigenlijk wil.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 13:31
svenfcu
svenfcu is offline
-

Laatst gewijzigd op 07-12-2011 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 13:44
Vowel
Vowel is offline
Nou, ik ken je vriendin natuurlijk niet, maar ik weet uit ervaring dat als ik écht met rust gelaten wil worden het alleen maar averechts werkt als iemand me toch steeds blijft "lastigvallen." Dus als ik jou was zou ik haar inderdaad eventjes met rust laten. Je hoeft haar niet te negeren, dus als ze jou iets zegt kun je wel reageren, maar ga haar niet "dwingen" om te praten.

Hoewel je natuurlijk wel om duidelijkheid mag vragen. Ik bedoel, als zij niet wil praten, waarom begint ze dan toch steeds een gesprek? Maar goed, gewoon even geduldig zijn. Ik neem aan dat ze je niet opeens gaat verlaten omdat jullie toevallig een ruzietje hebben gehad, en zodra ze haar rust heeft gehad wil ze vast weer met je praten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 13:49
svenfcu
svenfcu is offline
jaa kijk ik hoop het mijn vriendin is echt eigenwijs ik bedoel zij is een meisje met een grote mond maar een klein hartje en dan de ene keer lult ze de oren van me kop en dan zegt ze laat me tja ik raak daar verward door dus ik zal gewoon terug moeten reageren als ze wat zegt en verder niet bellen enzo alleen als zij het aangeeft?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 13:50
Vowel
Vowel is offline
Ja, niet voor altijd natuurlijk. Maar soms hebben mensen even rust nodig. Een dag of twee, of zo? En uiteindelijk moet je natuurlijk ook wel met haar praten want anders schiet het ook niet op.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 13:58
svenfcu
svenfcu is offline
jaa haha maar dat vind ik moelijk ik bedoel het speelt al vanaf zondag dan maar zei geeft mij aan de ene kant het gevoel van ja ik mis je want anders dan pingt ze me niet ik zal een voorbeeld geven gisteren zei ze tegen mij nee je moet me laten dus ik had er een ping gestuurd nou oke dan laat ik je ik hou van je en toen pingde ze mij vanochtend met hee zit je in de bus? en aan de andere kant denk ik ja ze wilt me echt niet meer....
snap je?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 15:17
bierkoning
bierkoning is offline
haha Vowel geeft 3x aan even met rust laten....
Laat haar even, probeer het dan voorzichtig weer is. En maak je niet zo druk
Oud 07-12-2011, 15:20
Merible
Merible is offline
gewoon even laten en niet denken dat ze je niet meer mag want dat tast zelfvertrouwen aan
want als je dat blijft denken dan wordt het alleen maar erger..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 15:26
svenfcu
svenfcu is offline
hallo,

ik heb der nou ongeveer afgerond 1,5 weken met rust gelaten en indien zij een gesprek begon heb ik daar op geantwoord ik had zondag zelfs een goed gesprek over die ruzie.
toen daarna zette zij op Blackberry ping zo een poppetje neer .
Dus ik dacht het zit wel goed maar nu zei ze tegen mij eergister luister ik wil geen contact meer met je dus ik zei zo van ja maar waarom dan niet die tijden waren geweldig en toen had ze me verwijdert,
(ik heb der helemaal niet meer gesproken na gister)
en toen twitterde ze het volgende zoals: door tranen kom je het snelt bij een glmlach.
en baby je ben speciaal ik hou van je maar tog laat ik je gaan.
dat zulk dingen zal zij er dan ook mee zitten en wat moet ik nu doen moet ik der dan maar gaan vergeten wat ik heel moelijk vind wat dat meisje dat betekende echt heel veel moor me...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 17:17
Sebastien
Sebastien is offline
wat een raar verhaal . misschien doet ze wel een beetje zielig en wil ze dat jij op de knieën komt smeken om jou terug te nemen. nouja als je echt super veel van haar houdt kun je dat doen. maar je kan ook zoiets hebben van laat haar maar bij mij komen. It's your choice.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 14:24
svenfcu
svenfcu is offline
jaa het is ook een heel raar verhaal ik heb er ook een raar gevoel bij ik weet het allemaal niet meer mischien moet ik der mar gewoon een tijd uit me hoofd zetten en dan hoop ik dat ze met kerst gaat beseffen wat ze mist ik weet het sirieus echt niet meer dat liefde je zo gelukkig kan maken en zo verdrietig is echt raar
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 14:40
domie
domie is offline
wat ik uit dit verhaal begrijp is
dat zij verder wil maar door de relatie van 2 jaar eerst het een en ander moet vergeten
zij pingt jou uit vriendschap en niet als haar lover
je hebt toch 2 jaar lief en leed gedeeld

als je slim bent lik je wonden en ga door met leven
en als ze je terug wilt laat haar dan naar jou komen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 21:04
svenfcu
svenfcu is offline
dankejwel mensen ik heb er een punt achtergezet we zijn tenslotte geen jojo en helemaal nit voor haar dank jullie wel voor de steun in deze periode
Met citaat reageren
Oud 17-12-2011, 14:59
Sebastien
Sebastien is offline
sterkte. dat valt vast zwaar na 2 jaar een relatie ;o
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 20:01
art4live
art4live is offline
Sterkte ik weet precies hoe je je voelt :/
Reageren

Regels voor berichten