Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2011, 12:22
crazyboss
crazyboss is offline
Hallo

Laatst heeft me beste vriend gezegt dat hij homo is.. Ik dacht eerst dat het een grapje was maar hij meende het en aan zijn mannenplaatjes op zijn computer te zien wist ik het al meteen.. Verder heb ik er geen problemen mee maar het kwam aan als een schok..
Nu komt hij binnenkort weer logeren en ben bang dat hij vieze dingen gaat uithalen vooral omdat hij het bijna ook eerder had gedaan(hij kwam letterlijk in mijn bed liggen) Ik heb al aangegeven dat ik geen homo ben... Maar ik denk er constant aan het beeld dat hij zegt dat ie homo is.. Help hoe moet ik hiermee omgaan??????

Gr. Crazyboss (14 jaar)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2011, 12:33
Volk
Volk is offline
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. En ik kan je vertellen, dat hij homo is betekent niet dat hij nu zomaar op elke man valt die hij tegen komt. Als hij iets doet dat je niet leuk vindt geef je je grenzen aan en dan komt alles goed. Maar wees maar niet bang, ik ga er vanuit dat jij niet een homomagneet bent.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 12:52
bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon niet zo overdreven doen. Hij is niet ziek, hij valt op mannen. Hij weet heus wel dat jij niet homo bent. Dat respecteert hij vast wel.
Oud 28-12-2011, 12:54
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Hallo

Laatst heeft me beste vriend gezegt dat hij homo is.. Ik dacht eerst dat het een grapje was maar hij meende het en aan zijn mannenplaatjes op zijn computer te zien wist ik het al meteen.. Verder heb ik er geen problemen mee maar het kwam aan als een schok..
Nu komt hij binnenkort weer logeren en ben bang dat hij vieze dingen gaat uithalen vooral omdat hij het bijna ook eerder had gedaan(hij kwam letterlijk in mijn bed liggen) Ik heb al aangegeven dat ik geen homo ben... Maar ik denk er constant aan het beeld dat hij zegt dat ie homo is.. Help hoe moet ik hiermee omgaan??????

Gr. Crazyboss (14 jaar)
Je moet precies hetzelfde doen als wanneer het je beste vriendin was geweest en jij haar niet zou willen als vriendin.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 13:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hebt geen problemen met het feit dat hij homo is maar je bent bang dat hij vieze dingen gaat uithalen? Zeg gewoon tegen hem dan dat je niet wil dat hij gekke dingen doet, vraag of hij momenteel iemand op het oog heeft ofzo. Volgens mij is het verder belangrijk dat je aangeeft als je je ergens niet prettig mee voelt.
Oud 28-12-2011, 18:04
Verwijderd
volgens mij heb jij meer problemen met hem als Homo dan de angst dat hij bij jou komt slapen, want in je verhaal laat je duidelijk zien dat je hem anders vind en iets denkt over hem wat niet overeenkomt met hoe het echt is maar meer gericht is op de manier zoals jij hem nu ziet, dus dat moet je toch echt met jezelf oplossen en je zou hier toch ook gewoon met hem over moeten kunnen praten?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 18:41
Sebastien
Sebastien is offline
gewoon duidelijk aangeven wat je wel en vooral NIET wil
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 19:20
Em.
Em. is offline
Citaat:
gewoon duidelijk aangeven wat je wel en vooral NIET wil
Als een meisje bij je komt slapen ga je toch ook niet zeggen 'ik wil niet dat je aan me zit of 'vieze dingen' doet'? Dat-ie homo is betekend niet dat hij meteen allerlei vieze dingen wil gaan doen (anders zijn er bij seksualiteit nog wel genoeg topics te vinden van heterojongens die graag vieze dingen doen). Ik neem aan dat hij weet dat jij geen homo bent en ook dat hij niet ineens verliefd op je is. Jij bent toch óók niet op elk meisje verliefd? En jij kunt toch ook wel van meisjes afblijven en gaat toch ook geen meisjes swaffelen of met sperma onderspuiten of whatever als je bij ze zou logeren? Ik zou het oneerlijk vinden om van hem iets anders te verwachten, en als hij toch iets doet waar jij je niet fijn onder voelt, kun je hem dat altijd dan nog uitleggen dat je dat liever niet hebt. Maar ik denk niet dat het nodig is. (Behalve misschien als jij ineens heel bang bent voor bijbedoelingen als ie gewoon normale dingen doet die hij altijd al deed.)
Oud 28-12-2011, 23:56
Verwijderd
Wow, het is niet alsof een homo iedere jongen gaat bespringen hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 00:02
Cherry Springs
Je hoeft ook niet van te voren te zeggen wat je niet wil doen, hij zal zelf ook niet totaal stom zijn, als jij hem zegt dat je niet homo bent is dat duidelijk zat. Geef gewoon je grenzen aan als hij er overheen dreigt te gaan en geef zelf ook geen verkeerde signalen af.
Oud 29-12-2011, 08:53
AzN
AzN is offline
Of hij nu homo is of niet: hij hoort niet spontaan bij je in bed te springen. Zoals ik uit je verhaal opmaak, heeft ie dat wel eerder gedaan; dus maak 'm duidelijk dat je daar niet van gediend bent.
Oud 30-12-2011, 00:24
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Ooit aan tijgerbalsem gedacht?
Oud 30-12-2011, 13:39
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Wow, het is niet alsof een homo iedere jongen gaat bespringen hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Of hij nu homo is of niet: hij hoort niet spontaan bij je in bed te springen. Zoals ik uit je verhaal opmaak, heeft ie dat wel eerder gedaan; dus maak 'm duidelijk dat je daar niet van gediend bent.
Mja dat geldt voor elke normale vriendschap. Ook met knuffelige vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 11:52
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Je kunt natuurlijk ook met hem naar bed gaan, ontzettend slecht zijn en hem daarmee volledig laten afknappen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 14:43
bambambam
bambambam is offline
hij is 14, wss is hij eerder gay-curious dan écht homo, op zo'n leeftijd weet je dat niet van jezelf.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 15:24
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
hij is 14, wss is hij eerder gay-curious dan écht homo, op zo'n leeftijd weet je dat niet van jezelf.
Wat een onzin. Ik wist toen ik veertien was echt wel dat ik op mannen viel, hoor. Dus die vriend kan ook best weten dat 'ie op mannen valt.

Of kunnen soms alleen hetero's dat weten op jonge leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 16:20
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Wat een onzin. Ik wist toen ik veertien was echt wel dat ik op mannen viel, hoor. Dus die vriend kan ook best weten dat 'ie op mannen valt.

Of kunnen soms alleen hetero's dat weten op jonge leeftijd?
Ik denk dat je op dat gebied niet voor mannen kunt spreken. Veel mannen zijn nog lang niet geslachtsrijp op die leeftijd en hun seksuele voorkeur is voor hen vaak nog altijd niet duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 16:46
Vowel
Vowel is offline
Uh, dat slaat nergens op. Ik denk dat mensen in de tweede klas van het voortgezet onderwijs echt wel verliefd kunnen worden en ook kunnen weten op welk geslacht ze vallen. Bovendien heeft de vriend van de TS letterlijk gezegd dat hij homo is, en daar zal hij vast een goede reden voor hebben gehad, met andere woorden: Als hij het niet zeker had geweten had 'ie het echt niet zo gezegd. Ik vind het nogal arrogant om te doen alsof jullie beter weten wat die jongen voelt dan die jongen zelf.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 17:01
Verwijderd
Dit topic echt he....

Ik vind dit zo raar je vriend is Homo oke maar denk eens aan die jaren daarvoor (toen waren jullie vast ook vrienden) toen hadden jullie lol en deden van alles en nog wat echte kameraden etc..
Maar waarom denk je in godsnaam '' oh nee hij is homo wat moet ik nu'' hij is heus niet op z''n achterhoofd gevallen en valt op elke jongen die hij tegenkomt nee het is hetzelfde als een hetero die valt ook niet op elk meisje dat ie tegenkomt dus waarom denk jij zo raar over je vriend nu hij je heeft verteld dat hij homo is?
ga gewoon weer spelen met elkaar en vergeet dit en als je nu nog denkt dat ie vieze dingen bij je in bed gaat uithalen moet je gewoon zeggen val je op me?
zo nee dan maak je je druk om niks want dat een homo bij iedereen vieze dingen doet slaat nergens op!!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 17:29
Verwijderd
Gewoon voor de zekerheid de slaapkamerdeur op slot doen. Je weet nooit.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je op dat gebied niet voor mannen kunt spreken. Veel mannen zijn nog lang niet geslachtsrijp op die leeftijd en hun seksuele voorkeur is voor hen vaak nog altijd niet duidelijk.
Pardon? Vrijwel alle jongens zijn op hun 14e geslachtsrijp.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 10:42
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Excuseer, 'geslachtsrijp' is verkeerd gekozen. Misschien is seksueel volgroeid beter gekozen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 10:43
Cherry Springs
Citaat:
Dat hoeft niet te zeggen dat hun seksuele voorkeur ook duidelijk is voor henzelf, dat verschilt per persoon heel erg.
Oud 03-01-2012, 16:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat hoeft niet te zeggen dat hun seksuele voorkeur ook duidelijk is voor henzelf, dat verschilt per persoon heel erg.
Dit zal inderdaad wel, maar ik vind het nogal debiel om even voor iemand anders te gaan beslissen (in dit geval de vriend van de TS) dat hij "vast geen homo is, maar alleen gay-curious."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2012, 19:39
Cherry Springs
Daar sluit ik me dan weer volledig bij aan. Ik geloof ook dat de kans groter is dat een jongen jarenlang niet doorheeft dat hij homo is en zich als hetero voordoet, dan dat hij denkt dat hij homo is en toch stiekem hetero is.
Oud 03-01-2012, 20:10
Lauratjuh.
Lauratjuh. is offline
Nou kijk, chil gewoon het maakt niet uit dat je vriend Homoseksueel is.
Laat hem bij je logeren en geef aan dat je niet wilt dat hij gekke dingen gaat uithalen met je.
Just have fun zoals jullie altijd hadden.
en wil die wel iets doen geef um gewoon een knal xD
nee je weet wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 12:28
TeDaz
TeDaz is offline
Als jullie uit gaan, neemt hij wel allemaal (leuke)vriendinnen mee
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 21:45
KHEmatteo
KHEmatteo is offline
het is je beste vriend! iedereen is anders, maar als je jezelf blijft ben je perfect dus dan komt ook alles goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten