Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2012, 01:24
Henkensen
Henkensen is offline
Hey, aangezien ik het nogal leuk vind om met mijn vriendin te "spelen" (meestal voor de seks)
zou ik der graag willen plezieren met iets anders dan men mond/handen.

zijn er leuke dingen om te gebruiken die je vaak in een huis tegenkomt ofzo (zonder echt naar de winkel te moeten gaan ofzo)

want het is meer voor eenmalig of spontaan gebruik..

zo had ik eens wat likeur flesjes meegenomen (die kleinere) en pakte die van de tafel en begon met haar ermee te spelen (lees: "insertion")..

ik zat te denken aan een banaan of een bierflesje... maar ze lust geen banaan dus dat komt dan wat erger over bij der..en ik las net in een ander topic dat bierflesjes zichzelf vacuum kunnen zuigen daarbinnen...

dus.. TL;DR :

dingen die je in huis vind om in je vriendin te steken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 01:51
Verwijderd
Ze proeft die banaan toch niet jonge
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 02:03
Henkensen
Henkensen is offline
ja maar ik denk niet dat ze dat in zich wilt OMDAT ze die niet lust.

psychisch you'know daar zit het probleem daarmee
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 07:39
Lorelei
Lorelei is offline
t is over het algemeen geen goed idee om dingen bij haar in te brengen die daar niet voor gemaakt zijn
Oud 27-01-2012, 08:02
Verwijderd
^Wat Lorelei zegt, in verband met het gevaar dat dingen afbreken en blijven zitten. Met glazen voorwerpen helemaal, als je een glasscherf in je kut hebt zitten, ben je mooi genaaid. Hetzelfde geld voor een banaan, stel je voor dat die 'breekt' en dat je dat laatste stukje er niet uitkrijgt. Ga dan maar eens naar de eerste hulp met de mededeling 'Ik heb een banaan in de kut van mijn vriendin geduwd en nu krijgen we 'm we er niet meer uit.' Er zijn leukere dingen om mee naar de SEH te gaan. Dus: grow a pair en ga een vibrator of iets dergelijks kopen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 08:52
Verwijderd
Stop geen voorwerpen in je vriendin die daar niet speciaal voor gemaakt zijn. Voor het geval ze zelf niet verstandig genoeg is om dat tegen jou te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 09:23
Verwijderd
Inderdaad, sowieso is vanalles inbrengen al niet heel erg opwindend. Zoek het wat meer in trillende voorwerpen die er wél voor gemaakt zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 12:14
Henkensen
Henkensen is offline
Citaat:
^Wat Lorelei zegt, in verband met het gevaar dat dingen afbreken en blijven zitten. Met glazen voorwerpen helemaal, als je een glasscherf in je kut hebt zitten, ben je mooi genaaid. Hetzelfde geld voor een banaan, stel je voor dat die 'breekt' en dat je dat laatste stukje er niet uitkrijgt. Ga dan maar eens naar de eerste hulp met de mededeling 'Ik heb een banaan in de kut van mijn vriendin geduwd en nu krijgen we 'm we er niet meer uit.' Er zijn leukere dingen om mee naar de SEH te gaan. Dus: grow a pair en ga een vibrator of iets dergelijks kopen.
heh.. doet me denken aan die keer dat ik daar 10 aarbeien ingekregen had.., was wel leuk om ze er uit te halen.. want ze genoot er ook nog es van
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 14:43
Verwijderd
^Ja, dat is leuk, tot dat je die tiende aardbei er niet meer uitkrijgt.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 15:20
Verwijderd
hoe oud zijn jullie
wonen jullie al op jezelf?
anders kun je anoniem een dildo bestellen
en je kunt ook een komkommer of wortel daar in stopt (en die breken echt niet zo maar )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 15:44
Em.
Em. is offline
Als je zo stoer bent om seks met je vriendin te hebben en dingen in haar kut te stoppen, wees dan ook zo stoer om dingen te kopen die ervoor gemaakt zijn. Er zijn heel veel verschillende dildo's en vibrators, want zomaar voorwerpen (die er niet voor gemaakt zijn) in een kut stoppen gaat op een dag fout. En ik denk niet dat je vriendin nog zo blij is met je sekstechnieken als ze bij de huisarts/eerste hulp moet uitleggen wat er vastzit (zeker niet als het glas oid is).
Oud 27-01-2012, 16:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
^Ja, dat is leuk, tot dat je die tiende aardbei er niet meer uitkrijgt.
Dit dus. Etenswaren zijn sowieso geen goed idee. De vagina heeft een hele specifieke zuurtegraad en daar moet je niet mee klooien (dit is bijvoorbeeld ook de reden waarom vrouwen zich daar niet met zeep moeten wassen). Zij kan hierdoor bijvoorbeeld een schimmelinfectie krijgen.

Verder brengen alle andere voorwerpen die er niet voor zijn gemaakt ook een risico met zich mee. Je wilt echt niet met haar naar de dokter moeten om van alles uit haar vagina te laten halen.

Ik snap eigenlijk niet waarom jouw vriendin het geil vindt om allemaal random voorwerpen in haar vagina geduwd te krijgen (ik moet er zelf niet aan denken namelijk), maar dat terzijde. Verder ben ik het eens met Em. Als jij er zo nodig allemaal dingen in wilt duwen, wees dan een kerel en geef een beetje geld uit aan dingen die ervoor zijn bedoeld, zodat je vriendin niet bij de dokter belandt.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 17:38
Verwijderd
als ik jou was zou ik ook maar speeltjes kopen die er voor gemaakt zijn. ik zou geen komkommer in mijn vagina of een ander gat willen hebben, ik hou het lekker bij een dildo en van die ballen aan een touwtje voor achter. Kan je je vriendin ook heel leuk mee verrassen trouwens, athans ik vind het leuk en lekker om ze erbij te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 19:50
iMSOFLY_
iMSOFLY_ is offline
Zou het een idee zijn om gewoon een dildo te bestellen of gewoon echt seks met elkaar te hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 18:41
Verwijderd
Koop iets echts, ik zou rare gedachten krijgen als me vriendin iets van tafel afpakt hahahahah
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 09:24
Verwijderd
@amnesia, jij snapt het niet want jij bent 16, ik denk dat het meer aan de spanning ligt als je zoeits doet!

Tevens, pak een borstel
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 15:33
Verwijderd
@mmPRTST: Nee, jij snapt het niet want dingen die niet speciaal gemaakt zijn om in de kut van je vriendin te duwen, duw je niet in de kut van je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 16:37
Verwijderd
, aangezien je daarmee minder charmante zaken kunt veroorzaken. Leeftijd heeft overigens niks met iemands gelijk te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 16:50
Volk
Volk is offline
Als je ook maar iets om je vriendin geeft stop je NOOIT MEER voorwerpen die er niet voor gemaakt zijn in haar vagina.

omg, likeurflesjes! Enig idee van hoe gevaarlijk dat is? En ik zag iemand wortels en komkommers aanraden, die dingen kunnen zomaar afbreken! Knak! Daar zit ze dan bij de huisarts, uit te leggen dat je vriend groentes in je stopte.

Haal gewoon een dildo, of als het perse verschillende dingen moeten zijn, er zijn heel veel verschillende soorten speeltjes die wel veilig zijn voor haar.

Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Als je ook maar iets om je vriendin geeft stop je NOOIT MEER voorwerpen die er niet voor gemaakt zijn in haar vagina.

omg, likeurflesjes! Enig idee van hoe gevaarlijk dat is? En ik zag iemand wortels en komkommers aanraden, die dingen kunnen zomaar afbreken! Knak! Daar zit ze dan bij de huisarts, uit te leggen dat je vriend groentes in je stopte.

Haal gewoon een dildo, of als het perse verschillende dingen moeten zijn, er zijn heel veel verschillende soorten speeltjes die wel veilig zijn voor haar.

Word!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 22:54
Verwijderd
hoe zou jij het vinden als zij een likeurflesje in jouw zou proppen... of een wortel... of een komkommer... of een borstel....
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 13:54
Verwijderd
z'n wortel of komkommer breekt niet maarzo
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 14:58
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
hoe zou jij het vinden als zij een likeurflesje in jouw zou proppen... of een wortel... of een komkommer... of een borstel....
Ik zou raar opkijken. Niets voor mijn vriendin. Als ze het zou doen, prima.
Oud 25-02-2012, 19:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo gevaarlijk zijn wortels of komkommers toch niet? Het is niet alsof een vagina een zwart gat is waarin vanalles verdwijnt en naar binnen gezogen wordt dat er dan nooit meer zonder medische hulp uitkomt. Zolang het schoon is en geen verkeerde zuurtegraad met zich meebrengt, kan er volgensmij niet zoveel misgaan. Glazen objecten zijn natuurlijk geen goed idee, maar groentes? Kom nou
Met citaat reageren
Oud 26-02-2012, 12:20
Verwijderd
Nou, als je pech hebt, breekt er een stuk af en ben je mooi genaaid. Ik heb ooit een keer heel erg hard mijn best moeten doen om een tampon uit mijn vagina te krijgen en dat lukte me niet. Mijn vriendje heeft me toen moeten helpen en geloof me, dat was geen feest. En dat ding had ik er echt niet expres heel diep ingeduwd, maar was in mijn bewegingen gewoon heel diep naar binnen eeh.... gegaan. Een vriendin van mij had precies hetzeflde met een tampon en is daarmee naar de eerste hulp gegaan, het lukte haar echt niet meer. Ik vind het gewoon een heel erg stom idee om dingen in je kut te stoppen die daar niet voor gmeaakt zijn, omdat er iets af kan breken, je loopt het risico dingen te beschadigen, wie weet wat voor bacteriën er allemaal op dat ding zitten. Daarnaast zie ik ook niet zo goed waarom je niet gewoon een vibrator of dildo koopt, je kunt, indien gewenst, helemaal anoniem iets op internet bestellen, op het postkantoor afhalen en niemand hoeft te weten dat je zo'n ding hebt. Als je dan toch graag speeltjes wil gebruiken, gebruik dan ook speeltjes en geen gebruiksvoorwerpen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2012, 15:23
*oma*
*oma* is offline
Je kunt ook je piemel in haar stoppen, dat is ook best lekker hoor en breekt niet af
Oud 26-02-2012, 17:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar wanneer wel, dan kan er denk ik toch beter een komkommer afbreken dan je piemel
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 11:49
*oma*
*oma* is offline
Oud 27-02-2012, 17:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Zo gevaarlijk zijn wortels of komkommers toch niet? Het is niet alsof een vagina een zwart gat is waarin vanalles verdwijnt en naar binnen gezogen wordt dat er dan nooit meer zonder medische hulp uitkomt. Zolang het schoon is en geen verkeerde zuurtegraad met zich meebrengt, kan er volgensmij niet zoveel misgaan. Glazen objecten zijn natuurlijk geen goed idee, maar groentes? Kom nou
Met maar heel weinig druk knapt een komkommer of wortel al hoor! En dan zit de helft die je niet vast in je hand hebt nog in het meisje
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 21:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dan ga je op je hurken zitten en dan gaat hij er heel makkelijk uit, als je nat genoeg was of voldoende glijmiddel gebruikte, toch? Geen ervaring mee verder, maar zo doet men dat met vastzittende tampons toch ook?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 21:20
Verwijderd
^Ja eh, dat gaat dus niet zo makkelijk als dat soms gedacht wordt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 22:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou het bijna proberen meteen Maar ik krijg ook mijn vriend zijn piemel eruitgeduwd terwijl hij hem actief tegenhoudt, don't ask, dus waarom dan niet een stuk komkommer dat een beetje aan het rondchillen is?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 22:39
Verwijderd
Hihihi Rondchillende komkommer! En ik heb dat nog nooit geprobeerd om de piemel van mijn vriend er uit te duwen, dat ga ik proberen!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 22:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Hoewel je met die komkommer inderdaad misschien het risico hebt dat je hem in stukjes knijpt als je hem eruit duwt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 00:07
Linda Prins
Linda Prins is offline
Wel eerst die komkommer even wassen voor gebruik:
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 18:15
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:
dus waarom dan niet een stuk komkommer dat een beetje aan het rondchillen is?
Lmao . Echt dit kwam zo geniaal op mij over hahahahahhahaha
Oud 02-03-2012, 23:44
Verwijderd
Citaat:

Hoewel je met die komkommer inderdaad misschien het risico hebt dat je hem in stukjes knijpt als je hem eruit duwt.
IK bedacht me vanmiddag ineens dat, als je lang genoeg wacht en regelmatig water geeft, er dan misschien wel een komkommerplant uit je kut groeit
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 09:48
Verwijderd
Het eten van komkommer zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 18:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
IK bedacht me vanmiddag ineens dat, als je lang genoeg wacht en regelmatig water geeft, er dan misschien wel een komkommerplant uit je kut groeit
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 14:31
Verwijderd
jeeeeeeezzzuusss :'D
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 18:20
Pluis
Pluis is offline
genoeg over komkommer nu.
Oud 07-03-2012, 19:43
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Bevroren braadworst breekt niet zo snel als een frikandel.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 21:09
Verwijderd
ervaringsdeskundige?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 05:45
Verwijderd
Waarom toch met smakelijke voedingsmiddelen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten