![]() |
|
Als je zo stoer bent om seks met je vriendin te hebben en dingen in haar kut te stoppen, wees dan ook zo stoer om dingen te kopen die ervoor gemaakt zijn. Er zijn heel veel verschillende dildo's en vibrators, want zomaar voorwerpen (die er niet voor gemaakt zijn) in een kut stoppen gaat op een dag fout. En ik denk niet dat je vriendin nog zo blij is met je sekstechnieken als ze bij de huisarts/eerste hulp moet uitleggen wat er vastzit (zeker niet als het glas oid is).
||
Citaat:
Verder brengen alle andere voorwerpen die er niet voor zijn gemaakt ook een risico met zich mee. Je wilt echt niet met haar naar de dokter moeten om van alles uit haar vagina te laten halen. Ik snap eigenlijk niet waarom jouw vriendin het geil vindt om allemaal random voorwerpen in haar vagina geduwd te krijgen (ik moet er zelf niet aan denken namelijk), maar dat terzijde. Verder ben ik het eens met Em. Als jij er zo nodig allemaal dingen in wilt duwen, wees dan een kerel en geef een beetje geld uit aan dingen die ervoor zijn bedoeld, zodat je vriendin niet bij de dokter belandt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik jou was zou ik ook maar speeltjes kopen die er voor gemaakt zijn. ik zou geen komkommer in mijn vagina of een ander gat willen hebben, ik hou het lekker bij een dildo en van die ballen aan een touwtje voor achter. Kan je je vriendin ook heel leuk mee verrassen trouwens, athans ik vind het leuk en lekker om ze erbij te gebruiken.
|
![]() |
|
Als je ook maar iets om je vriendin geeft stop je NOOIT MEER voorwerpen die er niet voor gemaakt zijn in haar vagina.
omg, likeurflesjes! Enig idee van hoe gevaarlijk dat is? En ik zag iemand wortels en komkommers aanraden, die dingen kunnen zomaar afbreken! Knak! Daar zit ze dan bij de huisarts, uit te leggen dat je vriend groentes in je stopte. Haal gewoon een dildo, of als het perse verschillende dingen moeten zijn, er zijn heel veel verschillende soorten speeltjes die wel veilig zijn voor haar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zo gevaarlijk zijn wortels of komkommers toch niet? Het is niet alsof een vagina een zwart gat is waarin vanalles verdwijnt en naar binnen gezogen wordt dat er dan nooit meer zonder medische hulp uitkomt. Zolang het schoon is en geen verkeerde zuurtegraad met zich meebrengt, kan er volgensmij niet zoveel misgaan. Glazen objecten zijn natuurlijk geen goed idee, maar groentes? Kom nou
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, als je pech hebt, breekt er een stuk af en ben je mooi genaaid. Ik heb ooit een keer heel erg hard mijn best moeten doen om een tampon uit mijn vagina te krijgen en dat lukte me niet. Mijn vriendje heeft me toen moeten helpen en geloof me, dat was geen feest. En dat ding had ik er echt niet expres heel diep ingeduwd, maar was in mijn bewegingen gewoon heel diep naar binnen eeh.... gegaan. Een vriendin van mij had precies hetzeflde met een tampon en is daarmee naar de eerste hulp gegaan, het lukte haar echt niet meer. Ik vind het gewoon een heel erg stom idee om dingen in je kut te stoppen die daar niet voor gmeaakt zijn, omdat er iets af kan breken, je loopt het risico dingen te beschadigen, wie weet wat voor bacteriën er allemaal op dat ding zitten. Daarnaast zie ik ook niet zo goed waarom je niet gewoon een vibrator of dildo koopt, je kunt, indien gewenst, helemaal anoniem iets op internet bestellen, op het postkantoor afhalen en niemand hoeft te weten dat je zo'n ding hebt. Als je dan toch graag speeltjes wil gebruiken, gebruik dan ook speeltjes en geen gebruiksvoorwerpen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
help,vriendin,veranderd enzo Maija | 16 | 16-10-2004 08:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookje: het meisje en de eekhoorn zozze | 5 | 16-05-2003 22:59 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
Liefde & Relatie |
even een paar dringende vraagjes die ik heel graag wil weten *thx* **~yvie~** | 7 | 18-10-2002 19:36 | |
Psychologie |
Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo Waarom? | 2 | 02-02-2002 16:30 |