![]() |
||
![]() |
Citaat:
en btw ik heb de zelfde gevoel ook nog tussen mijn schaamstreek en mijn boven been |
![]() |
|
kan ook dat je niet meer weet dat je je gestoten hebt/ zeer gedaan hebt of mischien heb je snachts verkeerd gelegen dan kan je huid volgens mij geirriteerd raken. Maar dat meestal niet zo lang. Ik heb ook zo vaak een snee ergens en dan denk ik van HUH hoe kan dat nou weer. Maar goed als het te lang duurt zal ik er even met iemand over gaan praten
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar hij zie niet wanneer het weg ging. en hij zei dat je het beste tegen pijn parasetimol moet gebruiken maar dat mag ik nie gebruiken van mijn moeder xd nog tips? |
![]() |
|
Niet krabben! En als ze jeuken kan je er koelzalf op smeren, dat hebben ze bij de drogist/apotheek wel.
Gordelroos is niks anders dan een re-activatie van het waterpokkenvirus. Als je waterpokken hebt gehad dan gaat het virus uiteindelijk in de zenuwwortels zitten. Meestal doet het daar niks maar bij sommige mensen wordt het weer actief en dan krijg je dus precies in het traject van die zenuw bultjes. Omdat mensen dat ook wel eens hebben in een zenuwtraject op de buik wordt het daarom "gordelroos" genoemd. Het vervelende van gordelroos is dat door irritatie die zenuw zelf ook pijn kan gaan doen. Helaas kun je tegen een virus niks doen, het moet vanzelf genezen. Maar als je pijn hebt zou ik toch je moeder eens vragen of je écht geen paracetamol mag want anders zit jij er maar mee (en paracetamol kan écht geen kwaad).
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet hoe ik me moet voelen. jarne55555 | 5 | 28-05-2015 16:37 | |
Psychologie |
Rare periode, compleet veranderd. dotdott | 1 | 26-09-2006 20:46 | |
Psychologie |
Rare droom Verwijderd | 23 | 19-01-2005 12:25 | |
Psychologie |
uit evenwicht zijn catootje | 12 | 01-01-2005 18:44 | |
Psychologie |
vaag gevoel. Takumi | 10 | 20-07-2004 19:52 | |
Liefde & Relatie |
(*help* ) ongemakkelijk voelen over het verleden van partner David | 23 | 12-10-2002 17:38 |