Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2012, 10:29
BOEIAAAH
BOEIAAAH is offline
hey , ik heb al een paar maand een relatie met iemand en dit kan nog lang duren , maar ik zou graag is verdergaan dan alleen maar tongzoenen , ik ben nu 13 en zij ook maar ik durf haar niet vragen of ze sex wil of handwerk of aanraking en van die dingen .. hoe zou ik dit moeten aanpakken ?

grts
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 10:52
Verwijderd
Toch vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 10:57
BOEIAAAH
BOEIAAAH is offline
haar vorige gast wou al aanraken enzo maar dat wou ze niet , wat zou ik moeten doen ?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 11:12
xLovelite
xLovelite is offline
Als ik jou was, zou ik het niet vragen, vaak voelen meisjes dan zich gepusht, en dan zeggen ze ja, terwijl ze het eigenlijk niet willen, maar omdat ze jou niet teleur wil stellen doet ze het wel, en dat is niet goed,
Je moet het niet vragen, je moet er over praten
ik weet niet hoe oud zij is, maar als jullie het erover gehad hebben, kan je beginnen met strelen, en als ze dan nee zegt moet je gewoon stoppen
Je moet iets niet forceren, je moet het laten gebeuren
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 11:13
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Toch vragen.
Oud 24-02-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Als ik jou was, zou ik het niet vragen, vaak voelen meisjes dan zich gepusht, en dan zeggen ze ja, terwijl ze het eigenlijk niet willen, maar omdat ze jou niet teleur wil stellen doet ze het wel, en dat is niet goed,
Vrouwenretoriek. Negeren dus.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 11:26
xLovelite
xLovelite is offline
Citaat:
Vrouwenretoriek. Negeren dus.
... -.-
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 11:56
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
hey , ik heb al een paar maand een relatie met iemand en dit kan nog lang duren , maar ik zou graag is verdergaan dan alleen maar tongzoenen , ik ben nu 13 en zij ook maar ik durf haar niet vragen of ze sex wil of handwerk of aanraking en van die dingen .. hoe zou ik dit moeten aanpakken ?

grts
Heb geduld. Wacht tot zij er over begint. Jullie zijn dertien, dat is hartstikke jong. Doe geen dingen waar zij later spijt van krijgt.
Oud 24-02-2012, 12:25
Verwijderd
Citaat:
... -.-
Wat? Ik neem aan de TS begrijpt dat hij het niet moet brengen als "vriendin, ik zou je dolgraag anaal willen verslinden" maar dat hij het gewoon vriendelijk dient voor te stellen en erbij vermeld dat het geen gevolgen heeft als ze er nog niet klaar voor is. Als ze zo dom is om tegen haar zin in dan 'ja' te zeggen is dat geheel haar probleem natuurlijk, maar daar is geen reen voor.

En je post was sowieso vrouwenretoriek.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 13:03
BOEIAAAH
BOEIAAAH is offline
Citaat:
Je moet het niet vragen, je moet er over praten
ik weet niet hoe oud zij is, maar als jullie het erover gehad hebben, kan je beginnen met strelen, en als ze dan nee zegt moet je gewoon stoppen
Je moet iets niet forceren, je moet het laten gebeuren
nu ja .. ik heb wel als is met haar op haar bed gelegen en zowat strelen enzo maar met kleren aan .. zou ik verder gaan ?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 13:58
bambambam
bambambam is offline
Je bent 13, pak je lego.
edit: neem geen vriendin puur voor seks.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 17:28
ItsJustMe
ItsJustMe is offline
Citaat:
Je bent 13, pak je lego.
edit: neem geen vriendin puur voor seks.
13?!.... Jezus, waarom wacht je niet gewoon totdat je 15 bent ofzo??
Oud 24-02-2012, 20:44
Hellraider
Hellraider is offline
Kom op man je bent 13, ga gewoon games spelen en daar nog niet mee bezig zijn enzo...
Oud 24-02-2012, 20:58
Verwijderd
Als je 13 bent kun je het zeker al spannend vinden, en Lego al een tijdje niet meer Maar je gaat ook niet in een klap van tongzoenen naar seks hebben. Hoe gaat dat zoenen nu? Raken jullie elkaar al een beetje aan? Bijvoorbeeld een hand in de nek van de ander? En dan misschien eens een hand op de buik van de ander, onder een shirt? Ik vermoed dat je stapgrootte niet zo handig is.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 22:33
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Hij mag er wel mee bezig zijn, maar toch..13?!
Oud 25-02-2012, 07:36
Verwijderd
Meestal zeg ik: ga gewoon steeds eem klein stapje verder, bv hand op haar komt met broek aan, dan kort hand over haar borst,dan hand onder haar shirt maar op haar rug, enzovoort, ze houdt je wel tegen als je te ver gaat. Maar omdat ze dertien is denk ik dat het handig is om het eerst te bespreken. Vraag gewoon eens of zij er wel eens aan denkt om iets verder te gaan. Als ze vraagt waarom, zeg je iets als: ik denk daar wel vaak aan, maar ik wil niets doen dat jij niet wil.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 13:25
Verwijderd
Als je niet durft te vragen of ze überhaupt wil, ben jij nog niet oud genoeg om het te doen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Als je niet durft te vragen of ze überhaupt wil, ben jij nog niet oud genoeg om het te doen.
Welnee. Genoeg kerels van 25 die het niet durven te vragen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Welnee. Genoeg kerels van 25 die het niet durven te vragen.
whut
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
whut
Genoeg kerels van 25/35/75 die niet zomaar vragen aan een meisje of ze seks met hen willen. Dat is niet iets wat per se automatisch verdwijnt omdat je er 'klaar' voor bent.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 17:39
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dat is wel waar.

Had ik ook. :') Beetje overheen nu gelukkig, maar veel mannen zijn stiekem best onzeker heur. :')
Oud 25-02-2012, 18:29
Verwijderd
jezus man waar doe jij moeilijk over..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Genoeg kerels van 25/35/75 die niet zomaar vragen aan een meisje of ze seks met hen willen. Dat is niet iets wat per se automatisch verdwijnt omdat je er 'klaar' voor bent.
Watttt Als ze het op hun 25e nog niet durven, zijn ze gewoon sociaal incompetent. Je vraagt het toch niet aan een willekeurig iemand, je vraagt het aan je vriendin. Als het goed is de persoon bij wie je je vertrouwd voelt en veilig. Als je een onderwerp als seks dan nog niet ter sprake durft te brengen, dan kun je maar beter terug naar je hol gaan. Dan ben je nog niet klaar voor menselijke relaties in het algemeen, blijkbaar. (en dan vraag ik me af hoe je uberhaupt een vriendin hebt gekregen en wat jouw definitie van 'relatie' dan inhoudt).
Met citaat reageren
Oud 26-02-2012, 15:12
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Een beetje geëmancipeerde vrouw lost dat dan zelf wel op
Oud 29-02-2012, 01:05
Verwijderd
Jullie durven gewoon niks als ik jou was wist ik het wel. Of een iets ouwere nemen (16 jaar ofzo) die zijn veel ehh rijper zegmaar;p
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Jullie durven gewoon niks als ik jou was wist ik het wel. Of een iets ouwere nemen (16 jaar ofzo) die zijn veel ehh rijper zegmaar;p
Ja want meiden van 16 staan echt te dringen om 't te doen met jongens met 13 ehh zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 22:35
astro-rock79
astro-rock79 is offline
Citaat:
15 is ook veels te jong! 18 lijkt mij eerder!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 17:01
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Achtie is wel een beetje laat tegenwoordig (denk ik) ik zou zeggen 16 of zelfs 15.
Oud 05-03-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
18? wtf
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 22:19
astro-rock79
astro-rock79 is offline
Ja 18. Met 13 jaar VIND IK dat je nog geen seks moet hebben
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ja 18. Met 13 jaar VIND IK dat je nog geen seks moet hebben
oh, ik vind dat er best een tussenweg tussen belachelijk vroeg en een beetje laat is. Maar vooropgesteld, iedereen moet dat lekker voor zichzelf uitzoeken;-)

Laatst gewijzigd op 05-03-2012 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 23:44
astro-rock79
astro-rock79 is offline
Citaat:
oh, ik vind dat er best een tussenweg tussen belachelijk vroeg en een beetje laat zijn. Maar vooropgesteld, iedereen moet dat lekker voor zichzelf uitzoeken;-)
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 13:22
stan95
stan95 is offline
Citaat:
Meestal zeg ik: ga gewoon steeds eem klein stapje verder, bv hand op haar komt met broek aan, dan kort hand over haar borst,dan hand onder haar shirt maar op haar rug, enzovoort, ze houdt je wel tegen als je te ver gaat. Maar omdat ze dertien is denk ik dat het handig is om het eerst te bespreken. Vraag gewoon eens of zij er wel eens aan denkt om iets verder te gaan. Als ze vraagt waarom, zeg je iets als: ik denk daar wel vaak aan, maar ik wil niets doen dat jij niet wil.
Helemaal waar !
Laat haar op haar gemak voelen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 16:35
xAnonieem
xAnonieem is offline
Als je klaar voor bent maakt het toch niet uit hoe oud je bent ?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 22:59
Verwijderd
Nou en heeft TS al succes geboekt?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten