Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2012, 18:36
twvip1
twvip1 is offline
Hallo iedereen

Afgelopen weken zit ik met een probleem. Een van mijn beste vriendinnen is anders tegen mij gaan doen. Er is niks vervelends voorgevallen, niks raars gebeurt. Het probleem is dat zij sinds een paar weken haar niet meer met mij bezighoudt. We kunnen dan wel gewoon praten als ik een gesprek begin maar echt oplettend lijkt ze niet. Dit is echt van de ene op de andere dag verandert.
Een paar weken geleden was alles nog heel gezellig, maar nu is dat ineens bij haar weg? Hebben jullie dit meegemaakt of weten jullie wat ik zou kunnen doen om het weer leuk te maken?

twvip1
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2012, 19:19
Em.
Em. is offline
Misschien zou je het haar eerst eens kunnen vragen? Zo van: 'Goh, ik heb het idee dat je de laatste tijd wat afwezig bent/doet. Kan dat?'
Oud 29-03-2012, 06:44
Verwijderd
Citaat:
Misschien zou je het haar eerst eens kunnen vragen? Zo van: 'Goh, ik heb het idee dat je de laatste tijd wat afwezig bent/doet. Kan dat?'
Inderdaad, gewoon tegen haar zeggen dat je vindt dat ze afwezig is. En verder kan je misschien zelf vragen om iets te gaan doen met haar?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 23:06
mrcl95
mrcl95 is offline
Ik zelf merk hetzelfde bij mezelf, ik heb een hele goede vriendin, en sinds ik een meisje leuk vind is mijn vriendinschap met haar een stuk minder geworden, dus misschien is zij ook wel verliefd op een jongen en is ze in haar hoofd alleen maar met hem bezig en niet meer met haar vrienden.
(bij mij was de situatie dan dat ik een jongen ben en een vriendschap van een vriendin minder werd en bij jou vriendin vriendin is, dus dat is wel anders) maar misschien heb je er wat aan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 13:44
Verwijderd
Herkenbaar inderdaad. Als je een vriendin hebt, vervalt vaak (verschilt wel per persoon natuurlijk) de behoefte om andere vriendinnen, waar je geen seks oid mee hebt, te zien.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 19:38
Verwijderd
Als het je beste vriendin vraag je dat gewoon
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten