Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar de vader zegt dus het was leuker voor je je minnaar bij je te hebben? Dus je ouders hebben waarschijnlijk vrede met de situatie en het nog niet met jullie gedeeld. Jullie zijn 16 en 18 en ze hebben het jullie tot nu toe bespaard (misschien wachten ze tot de jongste 18 is?) en ik denk dat je kunt melden dat je het dus weet, scheelt hen ook veel gedoe om jullie te ontzien.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat zou wel kunnen.. maar die man die kwam hier wekelijks over de vloer tot een week of 2 geleden.. hij was onze makelaar, en "vriend" van het gezin.. op een begeven moment mocht hij het huis niet meer in komen van pap als pap niet th uis was. En mam was altijd kwaad op mij als ik thuis was en niet naar mijn vriend ging ofzo (want hij kwam langs.) . ik vertrouwde deze man.. nu snap ik ineens waarom onze gezinnen ineens zo veel dingen samen deden (uiteten, etc).. mam is nu met zijn vrouw naar stad.. zijn vrouw weet nergens van, en het is mams beste vriendin. wtf gebeurt er. pap verdient dit niet, hij werkt zich al jaren kapot om mam te geven wat ze wil, en krijgt hij dit ervoor terug. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zeg nu gewoon eerlijk tegen ze dat je het weet. Dan hoeven zij geen tijd en moeite meer te verspillen aan het geheimhouden. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb met mam gepraat,
ze gaan in relatie therapie. ze schaamde zich dood! ze had geen affaire maar was gewoon verliefd op hem geworden. ze heeft me uitgelegd hoe het kwam. Pap is altijd aan het werk, van zuid limburg elke dag op en neer naar amsterdam, en vaker blijft hij ook daar slapen. als hij dan eens een keer thuis is dan is hij of gestressed of hij zit nonstop op zijn kantoor en we zien hem dan helemaal niet. J. is altijd heel vrolijk en lief, en mam zegt dat ze daardoor verliefd is geworden, door de aandacht die ze krijgt. door dit gesprek heb ik eigenlijk een totaal ander beeld gekregen, en ze was boos op zizchzelf dat ze er niet tegen gevochten had.. maar heb haar gezegt dat dat totaal niet nodig is om boos te worden op jezelf, want een gevoel kun je niet tegen gaan. Ze vroeg of ik het haar kon vergeven, Ik heb t haar vergeven, en ze heeft beloofd dat we geen contact meer zullen hebben met hem. Ik vertrouw haar. Ook heb ik besproken met haar dat het misschien een idee is om te verhuizen naar een ander kleiner huis, dan hoeft pap minder hard te werken voor de kosten van het huis en kan hij meer thuis zijn. dit was een goed idee, alleen vind ze het ook weer een vreselijk idee omdat ze hier al haar hele leven woont en het huis van haar overgroot ouders afstamt (inmiddels wel een keer afgebroken en opnieuw gebouwd) dit snap ik ook wel.. maar ze ging er over na denken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Affaire, Nijmegen(18 tot en met 24 juli 2009) g | 4 | 19-05-2009 17:30 | |
Films, TV & Radio |
Infernal affairs lovetear | 14 | 18-09-2005 00:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
L'affaire cicéron sesamstraat666 | 3 | 21-05-2005 12:30 | |
Films, TV & Radio |
INFERNAL AFFAIRS (Wai Keung Lau & Siu Fai Mak, 2002) legatus | 8 | 17-08-2004 16:19 | |
Vrije tijd |
Affaire Tom Boonen B@RTOLI | 14 | 01-12-2002 19:57 |