Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, ik fluit niet, maar stap op de meiden af, fluiten lijkt me niet de manier om meiden te benaderen. Als je zeker je vesier poging wil verprutsen, dan moet je vooral naar ze fluiten. hoewel de meeste Antilliaanse en Surinaamse meiden hebben er niet zoveel moeite mee als je naar ze fluit, die zien vaak het als een compliment als je naar ze fluit. Maar dat is een cultuur kwestie, maar zoals altijd zijn er uitzonderingen. Maar het beste is gewoon met de meiden te flirten. Dan merk je vanzelf wel of ze interesse hebben of niet.
![]() |
![]() |
|
Met fluiten is denk ik weinig betekenis gemoeid, dus maak je daar maar geen zorgen over. Ik vind het een beetje denigrerend en kan het dan ook niet zo waarderen als er naar mij gefloten wordt, maar gelukkig gebeurt dat ook weinig. Ik weet ook niet wat ik daar nou mee moet eigenlijk. Laat ze eventuele interesse maar op een leukere manier duidelijk maken.
|
![]() |
|
![]() |
In me eentje zal ik nooit naar een meisje fluiten.
Maar als ik gezellig met 'de boyss' ergens sta en er lopen mooie meiden langs, jaa...dan wordt er weleens gefloten enzo. Beetje leuk/gezellig/stoer doen in een groep is het voornamelijk. En ja, vooral naar mooie meisjes fluit je, maar...als de sfeer eenmaal een beetje die kant op gaat..wordt er als snel naar een meisje gefloten....dan zijn de 'eisen' niet meer zo hoog ![]() En zo'n mooi masker is van een afstandje vrij lastig te zien, dus jaa...daar wordt ook natuurlijk naar gefloten. In principe is het dus een compliment als er naar je gefloten wordt, maar wordt verder niet echt wat mee bedoeld. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vraagje voor de jongens... Meisje... :p | 80 | 09-10-2012 23:05 | |
Liefde & Relatie |
ff voor de jongens een vraagje LittleWolf | 79 | 19-07-2011 09:45 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje voor de jongens Overpowered | 71 | 21-02-2008 10:09 | |
Seksualiteit |
Wanneer zag jij voor het eerst een paar tetten en wat betekende het voor je? Big Boi | 11 | 11-07-2005 21:37 | |
Seksualiteit |
voor de jongens; vraagje Tulpje6 | 21 | 04-06-2003 09:20 | |
Seksualiteit |
oke...een vraagje...:) stefanietje | 9 | 04-03-2002 20:16 |