Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2012, 15:45
xLovelite
xLovelite is offline
Wat vinden jullie ervan als je vriend(in) zou vreemdgaan?

Of uberhaupt gewoon vreemdgaan?

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2012, 15:46
Verwijderd
Niet cool.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 15:51
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Citaat:
Niet cool.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 15:59
Verwijderd
Ik vind het niet kunnen. Als je met iemand bent, moet je daar ook bij blijven. Anders moet je gewoon geen relatie nemen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:07
Verwijderd
Dan is het exit.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:07
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik vind het niet kunnen. Als je met iemand bent, moet je daar ook bij blijven. Anders moet je gewoon geen relatie nemen.
Oud 07-06-2012, 16:49
Volk
Volk is offline
Vreemdgaan vind ik niet kunnen. Als je ergens een afspraak over maakt moet je je daar ook aan houden. Het laat heel duidelijk zien hoe belangrijk je relatie voor je is.

Ik zou het jammer vinden als mijn vriend vreemd zou gaan, vooral omdat hij gewoon met een ander mag batsen als hij dat wil, maar dan moet die monogamie-afspraak dus wel tevoren in samenspraak omgezet worden in een bats-maar-raak-afspraak.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is altijd een slecht plan, je kwetst er de ander echt ontzettend mee en dat is het gewoon niet waard.

Zelf heb ik een keer met een ander gezoend kort nadat ik tegen mijn toenmalige vriend had gezegd dat ik erg twijfelde en we even pauze moesten nemen, hij kwam daar achter en ik heb hem zo gekwetst dat hij daar zelfs nu soms nog last van heeft, nu het al anderhalf jaar geleden is en we al lang en breed uit elkaar zijn. Dat is dan ook het enige in mijn leven waar ik echt, écht veel spijt van heb. Ook omdat mensen er trots op kunnen zijn als ze zeggen 'Nee, dat zou ik nooit van mijn leven doen' en ik heb niet echt meer het recht dat te zeggen, al heb ik er juist genoeg van geleerd om te weten dat ik het nooit meer zou willen doen, omdat ik de consequenties ken.
Oud 07-06-2012, 18:20
Verwijderd
Ik vind vreemdgaan niet kunnen, ik zou me zeeeer bedonderd voelen en het zal ook de eerste keer zijn dat ik aan mezelf zou gaan twijfelen of ik wel goed genoeg voor hem was, aangezien ik vind dat hij niet eens vreemd zou moeten gaan als hij mij al heeft. Als hij vreemdgaat kiest hij er dus bewust voor om me pijn te doen en de relatie om zeep te helpen, dus dan is de relatie over. In alle gevallen trouwens, ook als hij alleen zoent oid, dat zal de volgende keer wel zijn pik zijn als ik hem toch zou vergeven.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:12
Verwijderd
zou ik echt kut vinden!!!!
je hebt een relatie met zen 2e en niet met nog weet ik hoeveel anderen en daar hou je je maar aan !
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 04:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dan is het exit.
Dit dus.

Geen uitzonderingen. Opzouten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 12:00
icetea296
icetea296 is offline
niet normaal

maar ik zou het zelf ook echt niet kunnen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Don't let the door hit you on the way out.

Nee, niet cool inderdaad. Je hebt altijd een keuze, hoe dronken/whatever je ook bent.
Oud 08-06-2012, 15:02
Lomyrne
Lomyrne is offline
Het is niet de afspraak, maar ik zou iemand daar denk ik niet voor dumpen. Ik ben niet jaloers aangelegd, en een open relatie lijkt me heerlijk. Zodra de emotiole band ook sterk aanwezig is ga ik me zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Niet acceptabel natuurlijk. Ook bij zoenen, zonder uitzondering.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:40
cynthia405
cynthia405 is offline
gwn uberhaupt al iets doen met een ander terwijl je bezet bent en je die ander ermee kwetst is niet acceptabel. Als mensen zo zijn, zijn ze niet goed genoeg voor die relatie.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 21:27
Volk
Volk is offline
Zouden jullie een relatie aangaan met iemand die ooit is vreemdgegaan? Of is het eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 21:39
Verwijderd
Hangt van de bil af.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 22:26
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Zouden jullie een relatie aangaan met iemand die ooit is vreemdgegaan? Of is het eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger?
Hangt van de situatie af, denk ik. Als iemand meer dan één keer is vreemdgegaan of totaal geen spijt heeft zou ik niet kunnen vertrouwen. Ik zou ook veel meer moeite hebben met iemand die tijdens een relatie met een ander naar bed is geweest dan met iemand die alleen gezoend heeft. Als je in die hele fase tussen het zoenen en het naar binnen steken van een piemel niet bedenkt dat dit gewoon niet zo'n tof idee is en het geen halt toe roept, klopt er toch iets heel erg niet met je.
Oud 09-06-2012, 04:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou geen relatie aangaan met iemand van wie ik weet dat 'ie vreemd is gegaan. Niet omdat ik denk dat mensen per se niet kunnen veranderen, maar omdat ik het risico niet wil nemen. Want als 'ie dan uiteindelijk toch weer vreemd gaat heb ik dat aan niemand te wijten behalve mezelf. "Ja stomme muts, dat had je kunnen weten."

Overigens zijn er uitzonderingen, hoor. Als ik op mijn 40ste een man zou ontmoeten die mij vertelt dat 'ie op zijn 14e een keer is vreemdgegaan, dan weegt dat natuurlijk niet meer mee.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Hangt van de bil af.
+boobs
+rest
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 21:03
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Dan is het direct uit bij mij, dat kan ik je wel vertellen zo is het me de laatste keer ook gegaan, en tja eigen schuld dikke bult.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten