![]() |
|
die van m'n pa heb ik nooit stijf gezien nee, maar wij hadden dan ook niet zo'n open badkamer policy.
er was wel ooit een voorval toen ik nog een klein pluisje was en viel onder de douche en me toen vastgreep aan dat wat binnen handbereik was maar dat had niks met stijf of seks te maken ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Toen ik heel klein was, was ik helemaal gefascineerd door piemels, omdat ik er zelf niet eentje had. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Veel reacties al gehad, bedankt daarvoor. En inderdaad met interessant bedoelde ik inderdaad dat ik er wel opgewonden van wordt. Heb besloten om het niet zo tegen mijn ouders te zeggen en meer voor mezelf te houden. Kan er wel nu goed met een vriendin over praten, lucht al heel wat op.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
En dan nog dat ze het interessant of hoe je het noemt vindt. Wij waren thuis naturisten, dus ik zag mijn ouders en heeeeel veel andere mensen bloot. Nee, niet met stijve piemels. Maar ik vond het wel altijd reuze interessant, ook toen ik 12 was.
Toen ik klein was speelde ik gewoon met de jongens op de camping. Later (puberteit) werd dat anders. En ja, ik was ook echt wel benieuwd naar dat apparaatje. Het is helemaal niets ergs om daar opgewonden van te raken (ook niet op die leeftijd) en ook niet als het je vader of je broer is. Maar als je iets met die opgewonden gevoelens wil doen... neem een boekje of kijk op internet en ga lekker masturberen. (denk dan wel bij voorkeur niet aan je vader ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Help! Mijn vader heeft therapie nodig? Rikje18 | 1 | 24-09-2013 00:16 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vader :( ... mbx | 51 | 05-11-2009 06:04 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vader.. mbx | 6 | 07-09-2009 17:49 | |
Psychologie |
Mijn vader. Verwijderd | 24 | 15-11-2008 16:56 | |
Psychologie |
Binnenkort is mijn vader dood Verwijderd | 65 | 26-03-2003 17:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Ikke heeft weer een paar vraagjes overgedichten Nederlands Iotje | 10 | 18-11-2002 20:01 |