Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2012, 20:23
DatEneMeisjeeex
DatEneMeisjeeex is offline
Hey allemaal,

mijn schaamlippen zijn niet even groot, komt dit nog goed :$:$

xxdatenemeisjeeex
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 20:29
lisannexlovee
lisannexlovee is offline
je bent als het goed is nog in de groei dan kan er nog vanalles veranderen x
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 20:32
DatEneMeisjeeex
ja ik ben 13
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 20:36
Pluis
Pluis is offline
is het een links-rechts verschil of bedoel je een verschil tussen je binnenste en buitenste schaamlippen? Want dat laatste is volstrekt normaal. Dat eerste is overigens ook niet heel gek, niemand is helemaal symmetrisch.
Oud 26-06-2012, 20:39
DatEneMeisjeeex
links rechts verschil is heel groot ;(
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 20:42
omie2111
omie2111 is offline
ik ben 13 maar ik heb dat niet
had ik wel komt goed
xxx
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Och en als het niet goedkomt.. een gat is 'n gat en een lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 22:02
Em.
Em. is offline
Niemand is geheel symmetrisch. Ik vermoed ook dat ze niet gaan rechtgroeien en dat het gewoon bij je hoort, zoals andere mensen weer asymmetrische borsten of ogen of tenen of piemels of wat dan ook hebben. Ik denk ook dat het op zich wel te corrigeren is door een stuk van de langste schaamlip af te knippen, maar dat het makkelijker (minder pijnlijk én minder duur) is om het gewoon te accepteren. Het lijkt me ook niet lelijk, meer iets aparts, en bovendien zullen de meeste mensen het toch niet zien (wat anders is als bijvoorbeeld je gezichtshelften asymmetrisch zijn).
Oud 26-06-2012, 22:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op zich zijn mensen sowieso geheel asymmetrisch. Zelfs je organen zijn asymmetrisch (je hebt immers maar 1 maag, 1 hart dat niet precies in het midden zit, twee longen waarvan er eentje dus iets meer verdrukt wordt door het hart dan de andere). En mensen zijn links- of rechtshandig, waardoor een kant iets ontwikkeldere spieren heeft. Ik denk dat compleet symmetrische mensen er echt uitzien als een soort robotaliens. En soms is die symmetrie wat heftiger, zeker bij iets als schaamlippen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 23:57
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Schaam je niet, ook mannen hebben soms asymmetrische balzakken. Het zal waarschijnlijk nog wel gelijk groeien, zoals vaak borsten ook verschillen bij een meisje. En het maakt een jongen hopelijk niet te veel uit als het je latere seksleven niet beïnvloedt.
Oud 27-06-2012, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Niemand is geheel symmetrisch. Ik vermoed ook dat ze niet gaan rechtgroeien en dat het gewoon bij je hoort, zoals andere mensen weer asymmetrische borsten of ogen of tenen of piemels of wat dan ook hebben. Ik denk ook dat het op zich wel te corrigeren is door een stuk van de langste schaamlip af te knippen, maar dat het makkelijker (minder pijnlijk én minder duur) is om het gewoon te accepteren. Het lijkt me ook niet lelijk, meer iets aparts, en bovendien zullen de meeste mensen het toch niet zien (wat anders is als bijvoorbeeld je gezichtshelften asymmetrisch zijn).
Sinds wanneer hebben mannen twee piemels? Of heb je het over de ballen?

OT: Het is heel normaal dat niet alles gelijk is, iedereen heeft wel zijn/haar ongelijkheden. Misschien groeit het nog bij en anders moet je het accepteren. En als jongens seks met je hebben, zijn ze allang blij dat ze je schaamlippen/vagina mogen zien en dan maakt het ze echt niet uit of je ongelijke schaamlippen hebt. Een kut is een kut.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 09:59
Vowel
Vowel is offline
Dit is volgens mij weer typisch zoiets waar vooral vrouwen zich druk om maken terwijl mannen doorgaans flinke /care hebben. Net als cellulitis. Ja, het is misschien mooier als je het niet hebt, maar de meeste mannen letten er niet eens op, en al merken ze het wel, dan gaan ze je echt niet het bed uit trappen om zo'n stom iets.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 11:10
DAH
DAH is offline
Citaat:
Dit is volgens mij weer typisch zoiets waar vooral vrouwen zich druk om maken terwijl mannen doorgaans flinke /care hebben. Net als cellulitis. Ja, het is misschien mooier als je het niet hebt, maar de meeste mannen letten er niet eens op, en al merken ze het wel, dan gaan ze je echt niet het bed uit trappen om zo'n stom iets.
Jij snapt ons
Oud 27-06-2012, 12:46
Em.
Em. is offline
Citaat:
Sinds wanneer hebben mannen twee piemels? Of heb je het over de ballen?
Ik doelde op scheve piemels.
Oud 27-06-2012, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik doelde op scheve piemels.
Ah oke, ik dacht asymmetrische piemels, en aangezien mannen maar één piemel hebben is dat een beetje moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 23:51
eavdn
eavdn is offline
omg kijk over 6 jaar maar verdeer.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 18:12
Verwijderd
Citaat:
ook mannen hebben soms asymmetrische balzakken.
Haha..dat kan je wel gebruiken als flauwe smoes als je het wil uitmaken ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 03:22
Call911
Call911 is offline
Citaat:
Haha..dat kan je wel gebruiken als flauwe smoes als je het wil uitmaken ofzo
dan kan je dit evengoed gebruiken als flauwe smoes hahah
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten