Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2012, 19:44
hansol
hansol is offline
Hallo,

ik heb een vraagje en ik zou graag wat hulp hebben,
ik ben 16 en ben niet de breedste persoon, ik ben dus mager en ik zit nu met een probleem
qua kledingstijl en kledingsmerken ik zou graag even weten wat het best past bij een magere persoon.
Broeken is tot nu toe geen probleem deze vind ik wel maar het zijn de truien waar ik het moeilijk mee heb alle truien zijn zo breed voor mijn lichaam en het ziet eruit of ze te groot zijn
en ik weet niet of een t-shirt mooi is bij een magere persoon ik heb wel t-shirt maar ik zal niet rap met een t-shirt op school rondlopen:/ dus daarom vraag ik hulp aan jullie ik hoop dat jullie mij willen helpen wat ik weet niet meer wat ik moet aandoen

Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2012, 23:20
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Broeken iig niet te baggy, vooral als je geen reet heb ziet dat er idioot uit.

Qua t shirts, ook niet te wijde t shirts, gewoon normale fit, eventueel een beetje slim fit.

Hoe lang ben je, en hoe zwaar?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 08:17
Verwijderd
Ben je Vlaams? Gezien het woord 'rap'? Dat is wel handig om te weten, want in België worden natuurlijk weer andere kledingmerken verkocht dan in Nederland en ook zijn de regels op school over kleding vaak wat strenger.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 15:18
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
mss kun je eens een vest ofzo over een t-shirt dragen, dan valt het mss minder op als je shirt te wijd is.
Oud 24-05-2012, 16:40
hansol
hansol is offline
Citaat:
Broeken iig niet te baggy, vooral als je geen reet heb ziet dat er idioot uit.

Qua t shirts, ook niet te wijde t shirts, gewoon normale fit, eventueel een beetje slim fit.

Hoe lang ben je, en hoe zwaar?
mijn broeken zijn van levis 511 dus die zitten niet te los en spannen niet zo als een skinny
1.76m en 51kg:/
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 16:42
hansol
hansol is offline
Citaat:
Ben je Vlaams? Gezien het woord 'rap'? Dat is wel handig om te weten, want in België worden natuurlijk weer andere kledingmerken verkocht dan in Nederland en ook zijn de regels op school over kleding vaak wat strenger.
ja ik woon in oost-vlaanderen en op school mag je dragen wat je wil bij ons
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 16:44
hansol
hansol is offline
Citaat:
mss kun je eens een vest ofzo over een t-shirt dragen, dan valt het mss minder op als je shirt te wijd is.
dat kan ik proberen maar nu de zomer er is zou ik dit wel raar vinden om een vest te dragen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 20:44
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
dat kan ik proberen maar nu de zomer er is zou ik dit wel raar vinden om een vest te dragen
dat dacht ik ook bij het woord "vest" ja. umh... 28 graden buiten?
maar er zullen echt wel merken en dingen voor slanke jongens te vinden zijn neem ik aan...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:59
xCharlee
xCharlee is offline
V-hals shirtjes al geprobeerd?misschien is dat iets?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 21:53
hansol
hansol is offline
Citaat:
V-hals shirtjes al geprobeerd?misschien is dat iets?
zal ik een proberen en bedankt voor te helpen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 02:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap niet waarom je als je mager bent geen T-shirts zou kunnen dragen.
En ook niet wat V-halsjes er aan zouden kunnen helpen. Anyway, een V-hals kan leuk staan, mits je niet zo'n hele diepe hebt die je halve borstkas laat zien.
Mss iets met streepjes? Ze zeggen altijd dat je daar breder door lijkt.
En qua broeken zou ik gaan voor een rechte pijp of boot-cut.

Verder zou ik me er niet al te druk om maken als ik jou was. Als je mager bent kan je juist veel soorten kleding aan en niemand zal dat echt raar vinden. Bij winkels als H&M verkopen ze ook zat kleren voor dunne mannen.
Oud 31-05-2012, 15:32
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
Koop gwn een T-Shirt die wat groter is, doe ik ook altijd, ik vind het persoonlijk wel stoer
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 17:31
Verwijderd
waarom eet je dan niet meer. Drink een maand lang 4 pakken melk per dag enz
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 22:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat werkt niet bij iedereen zo he. Sommige mensen eten veel, maar komen niet aan. Die zijn gewoon van nature mager.
En ook al eet hij niet veel, dan hoeft hij alsnog niet aan te komen.
Oud 05-06-2012, 17:56
hansol
hansol is offline
Citaat:
zoals trimm trabb al zij dit werkt niet ik eet véél geloof me maar ik kom maar niet bij:/
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 17:57
hansol
hansol is offline
Citaat:
Ik snap niet waarom je als je mager bent geen T-shirts zou kunnen dragen.
En ook niet wat V-halsjes er aan zouden kunnen helpen. Anyway, een V-hals kan leuk staan, mits je niet zo'n hele diepe hebt die je halve borstkas laat zien.
Mss iets met streepjes? Ze zeggen altijd dat je daar breder door lijkt.
En qua broeken zou ik gaan voor een rechte pijp of boot-cut.

Verder zou ik me er niet al te druk om maken als ik jou was. Als je mager bent kan je juist veel soorten kleding aan en niemand zal dat echt raar vinden. Bij winkels als H&M verkopen ze ook zat kleren voor dunne mannen.
ok bedankt dit zal ik zeker onthouden erg bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 20:54
Paplepel
Paplepel is offline
Citaat:
Koop gwn een T-Shirt die wat groter is, doe ik ook altijd, ik vind het persoonlijk wel stoer
God nee.. Als mager persoon moet je absoluut niet shirts gaan kopen die te groot zijn..
Richt jezelf een beetje op normal/slimfits.

Als je je magerheid probeert te verschuilen door te grote kleren te dragen, maak je het alleen maar erger!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 18:18
hansol
hansol is offline
Citaat:
God nee.. Als mager persoon moet je absoluut niet shirts gaan kopen die te groot zijn..
Richt jezelf een beetje op normal/slimfits.

Als je je magerheid probeert te verschuilen door te grote kleren te dragen, maak je het alleen maar erger!
dit vind ik ook wel dat je niet te groot moet kopen.

en ik zal eens goed zoeken achter slimfits, ik heb iets dat goed past en daar voel ik me goed in
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 20:47
Verwijderd
Hmm een colbertje kan altijd ook wel denk ik. Maar voor in de zomer, gewoon goed passende t-shirt kopen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 11:12
Chevy
Chevy is offline
M'n vriend weegt 60 kilo bij 1.80 ofzo, die is ook supermager. Tshirts kunnen prima, mits ze een beetje mooi aansluiten. Veel merken hebben idd toch wel slimfit-achtigs? M'n vriend heeft z'n pak bij de V&D vandaan bijvoorbeeld, normale jasjes zijn veel te breed maar die zit prima
Oud 20-06-2012, 18:04
hansol
hansol is offline
Citaat:
M'n vriend weegt 60 kilo bij 1.80 ofzo, die is ook supermager. Tshirts kunnen prima, mits ze een beetje mooi aansluiten. Veel merken hebben idd toch wel slimfit-achtigs? M'n vriend heeft z'n pak bij de V&D vandaan bijvoorbeeld, normale jasjes zijn veel te breed maar die zit prima
ik heb eens gekeken maar deze winkel is alleen te vinden in nederland
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 19:48
Verwijderd
Oh je komt uit België?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 13:53
waterijsje
waterijsje is offline
Inderdaad slim fit t-shirts. En een goede maat kopen, je bent ook niet heel lang dus een maat s/m zou moeten voldoen. Kijk naar de naad op je schouders (deze moet op je schouders vallen) dan is het de goede maat. Trekt het naar je nek toe dan is het een te kleine maat en hangt het over je schouders heen dan heb je een te grote maat.
Oud 18-07-2012, 20:27
hansol
hansol is offline
Citaat:
Oh je komt uit België?
ja
Citaat:
Inderdaad slim fit t-shirts. En een goede maat kopen, je bent ook niet heel lang dus een maat s/m zou moeten voldoen. Kijk naar de naad op je schouders (deze moet op je schouders vallen) dan is het de goede maat. Trekt het naar je nek toe dan is het een te kleine maat en hangt het over je schouders heen dan heb je een te grote maat.
ok dit zal ik een uittesten bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Oh je komt uit België?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2012, 00:26
Verwijderd
Je mot gewoon niet mager zijn gab want zo pak je het probleem aan en niet de oorzaak zoals me gab arie zegt. Je moet gewoon lekker fitnesse vijf keer per week zonnebankie en dan kan je wel de goede kleding kopen van gstar diesel evisu heb je gewoon die stylo en dan ben je ook breed gewoon niet nadenken en doen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 12:05
Verwijderd
Inderdaad, en veel melk met proteïnepoeder drinken, veel tonijn erbij en dan komt het helemaal goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten