Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik snap niet waarom je als je mager bent geen T-shirts zou kunnen dragen.
![]() En ook niet wat V-halsjes er aan zouden kunnen helpen. Anyway, een V-hals kan leuk staan, mits je niet zo'n hele diepe hebt die je halve borstkas laat zien. Mss iets met streepjes? Ze zeggen altijd dat je daar breder door lijkt. En qua broeken zou ik gaan voor een rechte pijp of boot-cut. Verder zou ik me er niet al te druk om maken als ik jou was. Als je mager bent kan je juist veel soorten kleding aan en niemand zal dat echt raar vinden. Bij winkels als H&M verkopen ze ook zat kleren voor dunne mannen.
||
Citaat:
En ook al eet hij niet veel, dan hoeft hij alsnog niet aan te komen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Richt jezelf een beetje op normal/slimfits. Als je je magerheid probeert te verschuilen door te grote kleren te dragen, maak je het alleen maar erger! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik zal eens goed zoeken achter slimfits, ik heb iets dat goed past en daar voel ik me goed in |
![]() |
|
M'n vriend weegt 60 kilo bij 1.80 ofzo, die is ook supermager. Tshirts kunnen prima, mits ze een beetje mooi aansluiten. Veel merken hebben idd toch wel slimfit-achtigs? M'n vriend heeft z'n pak bij de V&D vandaan bijvoorbeeld, normale jasjes zijn veel te breed maar die zit prima
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad slim fit t-shirts. En een goede maat kopen, je bent ook niet heel lang dus een maat s/m zou moeten voldoen. Kijk naar de naad op je schouders (deze moet op je schouders vallen) dan is het de goede maat. Trekt het naar je nek toe dan is het een te kleine maat en hangt het over je schouders heen dan heb je een te grote maat.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je mot gewoon niet mager zijn gab want zo pak je het probleem aan en niet de oorzaak zoals me gab arie zegt. Je moet gewoon lekker fitnesse vijf keer per week zonnebankie en dan kan je wel de goede kleding kopen van gstar diesel evisu heb je gewoon die stylo en dan ben je ook breed gewoon niet nadenken en doen
|
![]() |
|
|