![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik steek altijd al boven de rest vd groep uit, daardoor ben ik deze houding gaan aannemen... sws iedereen die (ge)reageert (heeft) bedankt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes man! Jelle |
![]() |
|
Wellicht heb je meer baat bij Mensendieck of Cesartherapie dan bij fysiotherapie dus informeer daar ook eens naar. Ik heb een tijd lang Mensendiecktherapie gehad voor m'n slechte houding en ik weet nu in elk geval wat fout doe, waar ik op moet letten en hoe ik dat moet verbeteren. Ik doe het niet altijd maar kan er nu wel meer op letten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Over dat onzekere, let op hoe je houding op momenten is, als je zekerheid nodig hebt.
Zorg dat je voeten stevig staan, ongeveer 20-30 centimeter uit elkaar, knieën iets gebogen, kin omhoog en schouders naar achteren. Dit laatste kun je automatisch doen door je handen in je achterzakken te doen, of je duimen achter in je zijbroekzakken te steken... als je daar mee oefent, wordt het vanzelf een standaardhouding.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Syndroom van Tietze xLiVELAUGHLOVE | 5 | 30-11-2012 20:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn aan achterkant hoofd Verwijderd | 9 | 13-03-2007 06:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heb je echt contact met God/Jezus? Yab-Yum | 275 | 14-12-2004 19:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
haarafknippen tegen nek-pijn Verwijderd | 17 | 20-06-2004 13:41 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met houden van en verkering zonder houden van.. Some | 11 | 13-12-2003 09:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Hoofd] Vreemd Purgatori | 22 | 17-07-2003 20:14 |