Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2012, 00:03
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
Mijn probleem is dat mijn balzak op penis tegen mijn been plakt zal ik aar zeggen, door het zweten, het is heel irritant, en om de 5 minuten aan je pik zitten op school is ook niet zo geslaagd...

Iemand tips om dit te vermijden...?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn probleem is dat mijn balzak op penis tegen mijn been plakt zal ik aar zeggen, door het zweten, het is heel irritant, en om de 5 minuten aan je pik zitten op school is ook niet zo geslaagd...

Iemand tips om dit te vermijden...?
Elke dag je p** en ballen wassen iig, maar dat deed je vast al. En daarna talkpoeder op je ballen en pik doen. Of een dun laagje vaseline, net wat het beste werkt. Succes!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 09:12
bierkoning
bierkoning is offline
Wat strakkere boxers dragen, dan raakt je balzak je been niet, maar je boxer....
Oud 06-08-2012, 17:40
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
oke, maar het fijnst zit een ballenknijper (ja, t klinkt heel stom) maar dat is natuurlijk niet echt cool xd
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 17:56
Verwijderd
Citaat:
oke, maar het fijnst zit een ballenknijper (ja, t klinkt heel stom) maar dat is natuurlijk niet echt cool xd
Draag die gewoon als dat beter zit. Niemand die het ziet, en als je seks gaat hebben gewoon een leuke boxer aan doen. Al maakt het eigenlijk niet uit wat voor ondergoed je draagt, maar een 'ballenknijper' is ook niet bepaald charmant, nee.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 19:01
Verwijderd
Verveling in je broek? Haal hem eens eruit en doe wat leuks.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 22:13
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
@reverend
ja, dan vraag ik meteen op school of ze het willen filmen en op YT zetten
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 22:14
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
niemand die het ziet als ik een ballenknijper aan heb ? Xd
met m'n broek op half7 meestal. En 4x in de week trainen, en 1 wedstrijd....GOED IDEE =)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 22:17
Em.
Em. is offline
Citaat:
niemand die het ziet als ik een ballenknijper aan heb ? Xd
met m'n broek op half7 meestal. En 4x in de week trainen, en 1 wedstrijd....GOED IDEE =)
Dan doe je je broek op normale hoogte of je trekt een boxershort over je ballenknijper aan. Alleen als je moet gaan douchen en helemaal naakt gaat, wordt het misschien wat lastiger, maar goed, dan nóg. Waarom zouden mensen zich druk maken om wat voor onderbroek je aan hebt? Nou ja, als het een gifgroene string is misschien.
Oud 06-08-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Dan doe je je broek op normale hoogte of je trekt een boxershort over je ballenknijper aan. Alleen als je moet gaan douchen en helemaal naakt gaat, wordt het misschien wat lastiger, maar goed, dan nóg. Waarom zouden mensen zich druk maken om wat voor onderbroek je aan hebt? Nou ja, als het een gifgroene string is misschien.
Ballenknijper: not done. Niet doen.
Om dezelfde reden dat iedereen je uitlacht als je (lange) sokken in sandalen draagt, met een korte broek
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 22:22
Verwijderd
Doe er een sok omheen...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 23:17
Mimuna
Mimuna is offline
Dit is ... vreemd haha,
doe eens een strakke boxer aan ofzo, mss helpt dat
Met citaat reageren
Oud 07-08-2012, 00:02
Verwijderd
Of je plakt hem met ducttape aan je been, knappe pik die dan nog omhoog komt. Nee gewoon wassen, talkpoeder of vaseline zoals ik al zei en GEEEEEN ballenknijper of strakke boxer mensen!!!! Dan word het nog warmer en plakt het nog meer toch??? Succes!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 01:03
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
oke, bedankt allemaal, ik zal eens met vaseline proberen =)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 17:10
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
In het begin werd talkpoeder gezegd... Maar droogt je huid daar niet heel erg van uit?
Oud 13-08-2012, 21:24
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
In het begin werd talkpoeder gezegd... Maar droogt je huid daar niet heel erg van uit?
volgens mij niet. want het grootste probleem van het uitdrogen van de huid is het weghalen van de vet laag en alles wat daar bij hoort.
talkpoeder neemt dacht ik zweet op zodat bactierien er niks mee kunnen waardoor het dus niet gaat jeuken en het houdt alles wat droger.
dat is tenminste wat ik ervan dacht
Oud 13-08-2012, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor.. ik geef alleen goede tips.. Lol. Talkpoeder kan je trouwens ook gebruiken op de deurrubbers van een auto zodat ze niet verdrogen en bij vorst niet vastvriezen. Tussen je tenen ook ideaal als je daar wel eens kapotte huid hebt. Eh tot zover even..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten