Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2012, 20:19
Verwijderd
Advertentie
Oud 13-08-2012, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Noedelhap schreef:
En De Heksen en De GVR, hoe vaak ik die wel niet gelezen heb Of de film De Heksen gezien heb (op school) Ahhh Roald Dahl. Wat moesten we toch zonder de beste kerel.
Ik smulde vroeger zo erg van Daantje de Wereldkampioen. Met zo'n toffe vader woonde hij dan primitief in een woonwagen, en dan heel dat plan met die fazanten, omg <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
The Secret of Nimh en Land Before Time zijn inderdaad wel awesome
Verwijderd
Mooiste titel ooit vond ik dat, Land before time. Komen ze aan met "Platvoet en z'n vriendjes"
En The secret of Nimh vond ik me toch een partij eng vroeger
Verwijderd
Toen ik in groep 7 zat, kreeg mijn leraar een zoontje genaamd Daan, dus las hij Daantje de Wereldkampioen voor in de klas, want daar was Daan naar vernoemd. Dat is toch geweldig, om vernoemd te zijn naar Daantje de Wereldkampioen
Verwijderd
Citaat:
Wutterdewut
Verbaast je dat? Het is zo klef en karakterloos. Pooh heeft juist een moeilijk, weerbarstig karakter.

Citaat:
Nou ja, Winnie-the-Pooh is natuurlijk een heel rare naam, zoals in het eerste boekje wordt uitgelegd. Ten minste, het kind van wie hij is vind het een heel normale naam, maar de ikfiguur snapt er niks van en vraagt zich af of Winnie soms een Pooh is, of dat Winnie zijn voornaam is en The Pooh zijn achternaam, maar dat is natuurlijk allemaal niet zo, want Winnie-the-Pooh is gewoon één woord.

Een van de vele dingen die Disney niet begreep.
Ja, maar juist dat het niet helemaal klopt is zo prettig. Het is een knuffel, en zulke logica kunnen volwassenen niet bedenken. (Al had Miln wel een prettig gevoel voor logica. <3 'O! Knorretje! Nu kan je kapotte ballon PRECIES in deze lege pot! <3')
Oud 13-08-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik smulde vroeger zo erg van Daantje de Wereldkampioen. Met zo'n toffe vader woonde hij dan primitief in een woonwagen, en dan heel dat plan met die fazanten, omg <3
Jaaaaaaaa <3
Mijn achterneefje is naar hem vernoemd, dus die noemen we altijd Daantje de wereldkampioen. Hij is ook net zo cool
En die vader was Jeremy Irons <3 en dat was zijn eigen zoon, die Daan speelde!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
The Secret of Nimh en Land Before Time zijn inderdaad wel awesome
Nou ja, Anastasia is dus ook van hem, maar daar is ie "commercieel geworden" en doet is Disney na. Ik vind hem minder goed.
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaaa <3
Mijn achterneefje is naar hem vernoemd, dus die noemen we altijd Daantje de wereldkampioen. Hij is ook net zo cool
Ik heb de film nooit gezien, is er een film van?

het boek vond ik iig awesome.
Oud 13-08-2012, 20:22
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 92
Absinthe 53
Noedelhap 52
Turk February 48
Little Phoebe 30
Quintiano 30
MargotTenenbaum 27
Etmakas 26
Zeppelin 22
sann 16
Schrödinger 16
Sarah 10
Chick Rock 10
Macrador 10
Paranoide 9
Panopticon 9
Lusi 8
fizzle-fluffy 7
Quis 3.0 7
Geel 4
Carn 4
Commendatore 3
Snebbeltje 2
Apate 2
Missy 1
Chicka Little 1
Vowel 1
Em. 1

oeps
Oud 13-08-2012, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ohja, dit boek bedoelde ik.
Oud 13-08-2012, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verbaast je dat? Het is zo klef en karakterloos. Pooh heeft juist een moeilijk, weerbarstig karakter.
Maar ik word er zo blij van

Citaat:
oh, dat had ik gisteren ook. Bij mij is dat vermoeidheid icm wat hooikoorts-achtige verschijnselen.
Ah, dat kan heel goed de oorzaak zijn. Ik heb het de afgelopen week al een paar keer gehad.
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaaa <3
is je achterneefje geboren in 1996?
Verwijderd
Ik vind dat Pooh-liedje en de Disneypooh ook allebei erg saai en stom, om de redenen die Etmakas en Uice noemen.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de film nooit gezien, is er een film van?

het boek vond ik iig awesome.
Ja joh, die is verfilmd en supergoed ook Met Jeremy Irons en zijn zoontje Samuel dus <3
Verwijderd
Citaat:
is je achterneefje geboren in 1996?
Nee, hoezo?
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, Anastasia is dus ook van hem, maar daar is ie "commercieel geworden" en doet is Disney na. Ik vind hem minder goed.
Waarom doet hij Disney na?

Ik vind dat er in Anastasia veel volwassener wordt geacteerd. Het is ook veel 'echter' geanimeerd, de personages zijn supervloeiend.

Verder lijkt het wel een beetje op Disney ja, door de schurk met zijn hulpje (een van de beste schurkenliederen ooit trouwens ), maar ach.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind dat Pooh-liedje en de Disneypooh ook allebei erg saai en stom, om de redenen die Etmakas en Uice noemen.
Ik heb het niet over het liedje gehad.
Oud 13-08-2012, 20:24
Verwijderd
Tevens zou ik graag deze vraag willen herhalen:

Citaat:
Kan ik het maken om de bezorgman die mij eten komt brengen rijkelijk te belonen met 1,10 in kleingeld? Ik geef meestal wel fooi maar nu heb ik alleen maar briefjes.
Maar volgens mij is fooi geven aan bezorgers niet zo heel gebruikelijk dus misschien doen jullie dat allemaal niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet over het liedje gehad.
Wel over de Disneypooh!
Verwijderd
Citaat:
Nee, hoezo?
nou, omdat het zoontje van mijn groep-7-leraar is vernoemd naar Daantje de Wereldkampioen en ik uit jouw post (zonder context) opmaak dat jouw achterneefje dat ook is
Verwijderd
Citaat:

Maar volgens mij is fooi geven aan bezorgers niet zo heel gebruikelijk dus misschien doen jullie dat allemaal niet.
Ik geef nooit fooi, maar er staat me iets bij dat 'n euro prima is.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat met Pooh is ook gewoon jeugdsentiment. Ik hield heel veel van die serie vroeger, dus word er nog steeds blij van.
Oud 13-08-2012, 20:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Ik zou het in dit geval niet doen.

Wat laat je bezorgen?
Oud 13-08-2012, 20:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik bestel meestal online, dus of ik reken af via iDeal, waarbij ik bezorgkosten betaal, of ik geef contant geld (waarbij bezorgkosten ook al inbegrepen zitten). Dan geef ik er geen fooi bovenop.
Oud 13-08-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Maar ik word er zo blij van
O okee, dat vind ik heel leuk voor je. Maar ik vind het nog steeds een stom liedje. Het gaat over eeuwige vriendschap, terwijl je met Pooh enzo echt ALLE ingrediënten hebt voor een HEEL GOED lied. Pooh zelf componeert namelijk aan de lopende band liedjes en versjes, waar hij dan heel tevreden over is, over alle dingen die belangrijk zijn in het leven, sneeuw en honing en het bos enzo. Hij denkt voornamelijk aan zichzelf, verzint allemaal toffe plannen, is dapper maar eigenlijk niet. En hij is helemaal niet zo goed in vriendschappen enzo, waar het in dat liedje over gaat, moet je kijken hoe hij met Knorretje omgaat.
Verwijderd
Citaat:
nou, omdat het zoontje van mijn groep-7-leraar is vernoemd naar Daantje de Wereldkampioen en ik uit jouw post (zonder context) opmaak dat jouw achterneefje dat ook is
Ik verwacht dat dat er wel meer zijn in Nederland
Carn
Carn is offline
ik heb eigenlijk amper kinderboeken gelezen. Volgens mij alleen Matilda, een Oddyseus-variant van Evert Hartman, Tham de Magiër van (weetiknietmeer), dat was het wel geloof ik verder las ik strips van Storm en was ik al snel begonnen aan de versie van In De Ban Van De Ring die bij ons thuis in de kast stond, en daarna volgde Duin en toen was het kwaad geschied. Ja, heel vroeger heb ik nog wel Puk van de Petteflet gelezen, en wat Pietje Bel enzo.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het in dit geval niet doen.

Wat laat je bezorgen?
Iets heel dieronvriendelijks met barbecuesaus.
Oud 13-08-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik verwacht dat dat er wel meer zijn in Nederland
ja, vast, maar ik wou het gewoon even niet missen als het dezelfde zou zijn!
Verwijderd
Citaat:
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Chickenwings? Of spareribs? Gvd, heb ik net een pizza op, krijg ik weer honger
Verwijderd
Ik heb bijna alle kinderboeken uit de bibliotheek gelezen.
Oud 13-08-2012, 20:29
Verwijderd
Hahaha, Van Gaal wordt met de grond gelijk gemaakt in VI Heerlijk, zo'n bondscoach
Oud 13-08-2012, 20:29
Verwijderd
Ik heb heel veel kinderboeken gelezen. Bij onze bieb mocht je 6 boeken en we gingen elke drie weken naar de bieb, en mijn zus was natuurlijk zo'n beetje van dezelfde leeftijd, dus ik las sowieso 4 boeken per week van de bieb. In de zomer mocht je 12 boeken en dan mocht je ze vier weken houden, dus dan las ik 6 boeken per week. Plus de minimaal vier boeken per jaar die ik zelf kreeg, en de vier boeken per jaar die m'n zus kreeg. En dan herlas ik ook nog heel veel.
Oud 13-08-2012, 20:30
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Een bontjas?
Oud 13-08-2012, 20:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
O okee, dat vind ik heel leuk voor je. Maar ik vind het nog steeds een stom liedje. Het gaat over eeuwige vriendschap, terwijl je met Pooh enzo echt ALLE ingrediënten hebt voor een HEEL GOED lied. Pooh zelf componeert namelijk aan de lopende band liedjes en versjes, waar hij dan heel tevreden over is, over alle dingen die belangrijk zijn in het leven, sneeuw en honing en het bos enzo. Hij denkt voornamelijk aan zichzelf, verzint allemaal toffe plannen, is dapper maar eigenlijk niet. En hij is helemaal niet zo goed in vriendschappen enzo, waar het in dat liedje over gaat, moet je kijken hoe hij met Knorretje omgaat.
Je hebt helemaal gelijk. Pooh is ook zo leuk omdat 'ie eigenlijk behoorlijk egocentrisch is en ook dommig, maar ook heel lief

Maar toch vind ik het liedje nog fijn
Oud 13-08-2012, 20:31
Verwijderd
Ik ben zo rond mijn 13e/14e begonnen met grotemensenboeken, maar pas vanaf mijn 16e was dat de meerderheid van wat ik las.
Oud 13-08-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Een bontjas?

Citaat:
Chickenwings? Of spareribs? Gvd, heb ik net een pizza op, krijg ik weer honger
Spareribs. Chickenwings heb ik nog nooit gehad, van mijn hele levuhhh.
Oud 13-08-2012, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo rond mijn 13e/14e begonnen met grotemensenboeken, maar pas vanaf mijn 16e was dat de meerderheid van wat ik las.
Eigenlijk ben ik vanaf de grotemensenboeken een beetje afgehaakt. Ik heb tot m'n.. 16e nog wel gelezen, maar dan vooral voor school. Daarna hield het een beetje op.
Oud 13-08-2012, 20:34
Verwijderd
Ik voel me trouwens erg gedreven om de literaire opvoeding van mijn nichtje op me te nemen mijn ouders zijn al van plan haar te bestoken met alle Gouden Boekjes. Ik zat zelf te denken om eens te beginnen met Rupsje nooitgenoeg, Raad eens hoe veel ik van je hou en Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Oh en Kikker, maar daar is zo veel van, ik weet niet goed waar te beginnen!
Iemand verder nog tips voor de eerste paar jaar? Voorleesboekjes die geen enkel kind zou mogen missen?
Verwijderd
Ik heb vroeger als pukkie heel veel (volwassenen)horror gelezen. Grappig genoeg vond mijn moeder me nog te jong voor Hellraiser, teh moveh, maar het boek mocht wel
Verwijderd
Citaat:
ja, vast, maar ik wou het gewoon even niet missen als het dezelfde zou zijn!
Ahaaa. Nee, m'n achterneefje is geboren in 2009

en dit is hem

Verwijderd
"Dit zijn geen juiste bijen, Knorretje! Helemaal geen juiste bijen! En daarom maken ze waarschijnlijk ook helemaal geen juiste honing! Het is tijd dat ik weer naar beneden ga!"
"Het gaat zo regenen! Het gaat zo regenen!"

<3333333333333333333
Oud 13-08-2012, 20:35
Verwijderd
Ik leende ook meestal 6 boeken per keer, en was dan altijd binnen 3 weken weer terug voor de volgende lading. Heb vroeger heul veul gelezen <3
Oud 13-08-2012, 20:35
Verwijderd
Citaat:

en dit is hem

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een mooi kopje <3
Maar nee, dat is wel even wat anders inderdaad
Oud 13-08-2012, 20:36
Verwijderd
Citaat:

en dit is hem

[afbeelding]
Mooie foto!
Oud 13-08-2012, 20:36
Verwijderd
Citaat:

en dit is hem

[afbeelding]

[afbeelding]
Lieffff
Oud 13-08-2012, 20:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik voel me trouwens erg gedreven om de literaire opvoeding van mijn nichtje op me te nemen mijn ouders zijn al van plan haar te bestoken met alle Gouden Boekjes. Ik zat zelf te denken om eens te beginnen met Rupsje nooitgenoeg, Raad eens hoe veel ik van je hou en Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Oh en Kikker, maar daar is zo veel van, ik weet niet goed waar te beginnen!
Iemand verder nog tips voor de eerste paar jaar? Voorleesboekjes die geen enkel kind zou mogen missen?
Monkie! En heel veel meer waar ik nu even niet opkom.
Oud 13-08-2012, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Monkie! En heel veel meer waar ik nu even niet opkom.
ja, goeie
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten