Ik heb dus een hele leuke jongen ontmoet die ik dus 2 jaar geleden ook al leuk vond.
Maargoed, ik heb dus een paar keer met hem gezoend en toen ben ik twee keer bij hem thuis geweest. Hij vroeg zelfs of ik mee wilde op familieweekend! Ik was helemaal verliefd. Maar op een zondag had hij de hele dag kortaf gedaan en die avond zei hij zo:' ja sorry, ik heb met een meisje hand in hand gefietst want ze was dronken.' Ik reageerde bot, omdat ik het wel balen vond natuurlijk. Toen dacht hij dat ik een jaloers kreng was & zei hij niks meer. Dus ik ging met een rotgevoel slapen & de volgende ochtend had ik allemaal berichtjes van: ik zou heel graag wat met je willen & ik vind je echt leuk! ik wil echt voor je gaan. Maar 2 dagen later zei die: ja, sorry maar ik denk niet dat het iets wordt .Nu heb ik gisteravond in de kroeg met hem gepraat en hij zei: Ik vind je echt een heel leuk meisje! maar het gaat denk ik niks worden door dat wij verschillende roosters hebben en we elkaar alleen zowat op zaterdagavond zien. Dus misschien zie ik je over een week nog wel en dan zou het best kunnen dat het binnenkort nog wat wordt. Want ik vind je echt leuk
Maarja, ik weet nu niet wat ik moet. Want ik heb liever alles of niets. En nu lijkt het net of hij bepaald wanneer hij me kan hebben & wanneer ik kan wegwezen. En hij heeft me natuurlijk wel gekwetst. Dus tips zijn welkom?
Laatst gewijzigd op 30-09-2012 om 18:07.
|