Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2012, 16:45
Verwijderd
Ik ga deze week bij een vriendin slapen. maar ik vind het nogaal raar dat tegen m'n ouders te zeggen, want misschien denken ze gelijk dat ik ga seksen ofzo.
Ik dacht er ook aan om gewoon te zeggen dat ik bij een vriend ga slapen.
wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2012, 16:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je dat niet tegen je ouders durft te zeggen ben je er misschien nog niet klaar voor om bij een meisje te gaan slapen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 16:52
Verwijderd
Ja, niet zo aanstellen, je ouders zouden dat juist goed moeten vinden als jongen zijnde
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 19:02
xRev
xRev is offline
Citaat:
Ja, niet zo aanstellen, je ouders zouden dat juist goed moeten vinden als jongen zijnde
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 19:27
Verwijderd
Dat is niet raar.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ga deze week bij een vriendin slapen. maar ik vind het nogaal raar dat tegen m'n ouders te zeggen, want misschien denken ze gelijk dat ik ga seksen ofzo.
Ik dacht er ook aan om gewoon te zeggen dat ik bij een vriend ga slapen.
wat denken jullie?
Nou ja, als ze gewoon een familiepak condooms meegeven is het toch geen ramp?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 21:25
Jongen1998
Jongen1998 is offline
Als je dit niet tegen je ouders durft te zeggen waarom ga je dan samen slapen? Ben je er wel klaar voor?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 22:07
icetea296
icetea296 is offline
wat is er raar aan?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 02:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overdag kun je ook seks hebben, dus dat zou de issue niet moeten zijn.
Oud 30-07-2012, 16:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat kun je heus wel tegen je ouders zeggen. Ik zou het alleen geen 'seksen' noemen.
Oud 30-07-2012, 20:27
Verwijderd
Over het algemeen hebben mensen juist de meeste seks als ze wakker zijn. Maar als je het minder verdacht wil laten klinken, zou ik het "logeren" noemen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 21:14
bierkoning
bierkoning is offline
Of vertel het gewoon een beetje luchtig. Oh ja ga zaterdag bij truusje slapen want na dat feestje bij henk is dat lekker dichtbij, en hoef ik niet zo ver naar huis te fietsen/lopen/rijden.

En als het al een beetje je vriendinnetje is kun je dat ook gewoon zeggen. Dat is dan heus niet gek
Oud 31-07-2012, 00:02
ann18
ann18 is offline
bedoel je bij je vriendin of een vriendin?
als je bedoel bij je vriendin dan is het best logisch dat ze dat gaan denken, weet niet hoe oud je bent
en bij een vriendin ja weet niet hoevaak je haar ziet ofzo maar denk niet dat je oduers dat zullen denken en als je gaat zeggen dat je bij een vriend gaat slapen en dus gaat liegen gaat je helemaal rare dingen denken als ze er achter komen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 16:25
huntingyade
huntingyade is offline
ik denk dat als je zo rond de 16 bent en je zegt dat je bij een vriendin gaat slapen dat je ouders ook echt wel denken dat je gaat doen .
maar goed tenzij je ouders erg tegen seks zijn ofzo is dit toch geen probleem ?
Oud 02-10-2012, 10:05
Verwijderd
Misschien een beetje laat op dit topic maar oke.

Vrijdag gaan we met z'n allen (3 jongens, 3 meisjes) bij mij slapen. Ik heb het alleen nog niet aan m'n ouders gevraagd.
Is dat raar om te vragen? Of weten jullie een goede manier om dat te vragen?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 10:38
Verwijderd
Ik ga er van uit dat je nog bij je ouders woont. In dat geval zou ik het wel even vragen ja. Een goede manier om het te vragen is via interpretive dance, maar als dat niet je sterkste kant is, kan het desnoods ook gewoon mondeling met woorden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 10:41
Verwijderd
Voor veel mensen is mondeling makkelijker. Schriftelijk kan trouwens ook, dan kun je direct wat contractuele voorwaarden opstellen en in drievoud printen en ondertekenen. Dat is voor je ouders een blijk van vertrouwen en zelfstandigheid.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 10:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Vrijdag gaan we met z'n allen (3 jongens, 3 meisjes) bij mij slapen. Ik heb het alleen nog niet aan m'n ouders gevraagd.
Huh, je hebt zes mensen uitgenodigd, maar je ouders hiervan niet op de hoogte gesteld...? Het lijkt me dat het vooral raar om dat níet te vragen

Maar goed, je kan gewoon zeggen: 'Hé, wat gaan jullie dit weekeinde doen, ik zou graag zes mensen uitnodigen namelijk, zou dat kunnen?'
Oud 02-10-2012, 14:12
Verwijderd
Citaat:

Wat voor bizarre relatie heb je met je ouders als je je afvraagt of zoiets raar is om te vragen
Waar hebben jullie het wel over? Communiceren jullie weleens?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 16:26
huntingyade
huntingyade is offline
ik denk dat je ouders het heel fijn vinden als je dit toch wel even vraagt. het lijkt me nogal stom als ze denken dat je met wat vrienden iets gaat doen en vervolgens iedereen onaangekondigd blijft crashen bij jou thuis.
Oud 02-10-2012, 16:31
klooterkip
klooterkip is offline
Als ouder zijnde zou ik gelijk denken dat je een orgie gaat beginnen, niet doen dus!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 16:32
Verwijderd
Als ouder zijnde zou ik het de gelegenheid vinden voor familiepakken condooms.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 16:55
Verwijderd
Net gevraagd, maar ze vonden het niet zo'n goed idee om met z'n zessen bij mij te slapen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 21:54
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik herken de situatie.
Mijn ouders flipten als ik vroeg om bij mijn lief te gaan slapen. Ze dachten meteen dat we seks gingen hebben (terwijl we uiteindelijk nooit seks, penetratie hebben gehad, overigens)
Het kwam zelfs zo ver dat mijn vader tijdens het eten vroeg of ik van plan was seks te hebben die avond.
Dit was wat ongemakkelijk, aangezien mijn jongere zusjes van 10 dit ook hoorden, maargoed mijn vader wilde dit per se weten.
Ik antwoordde van niet, dat ik geen seks ga hebben, niet van plan was en nog nooit seks had gehad. Als je me niet gelooft, zei ik, wil ik best een onderzoek laten doen waaruit zal blijken dat ik maagd ben.
Stilte aan tafel.
Verder hebben we er geen woord meer over gesproken en mocht ik steeds bij mijn liefje slapen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 11:21
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik herken de situatie.
Mijn ouders flipten als ik vroeg om bij mijn lief te gaan slapen. Ze dachten meteen dat we seks gingen hebben (terwijl we uiteindelijk nooit seks, penetratie hebben gehad, overigens)
Het kwam zelfs zo ver dat mijn vader tijdens het eten vroeg of ik van plan was seks te hebben die avond.
Dit was wat ongemakkelijk, aangezien mijn jongere zusjes van 10 dit ook hoorden, maargoed mijn vader wilde dit per se weten.
Ik antwoordde van niet, dat ik geen seks ga hebben, niet van plan was en nog nooit seks had gehad. Als je me niet gelooft, zei ik, wil ik best een onderzoek laten doen waaruit zal blijken dat ik maagd ben.
Stilte aan tafel.
Verder hebben we er geen woord meer over gesproken en mocht ik steeds bij mijn liefje slapen
oke, maar dit gaat over met ze 6en bij iemand slapen.... lijkt me ook wat overdreven. Begrijp die reactie van die ouders wel.
Oud 04-10-2012, 15:54
klooterkip
klooterkip is offline
Alsof seks erg is lmao
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 14:04
.Daan
.Daan is offline
Ik ken het wel hoor. Heb 'vroeger' ook meerdere malen bij een meisje geslapen (zonder bij bedoelingen) en tegen mijn ouders gezegd dat ik bij een vriend sliep. M'n ouders zijn er nooit achter gekomen en ik voel me er niet schuldig over...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten