Advertentie | |
|
![]() |
|
Of vertel het gewoon een beetje luchtig. Oh ja ga zaterdag bij truusje slapen want na dat feestje bij henk is dat lekker dichtbij, en hoef ik niet zo ver naar huis te fietsen/lopen/rijden.
En als het al een beetje je vriendinnetje is kun je dat ook gewoon zeggen. Dat is dan heus niet gek
|
![]() |
bedoel je bij je vriendin of een vriendin?
als je bedoel bij je vriendin dan is het best logisch dat ze dat gaan denken, weet niet hoe oud je bent en bij een vriendin ja weet niet hoevaak je haar ziet ofzo maar denk niet dat je oduers dat zullen denken en als je gaat zeggen dat je bij een vriend gaat slapen en dus gaat liegen gaat je helemaal rare dingen denken als ze er achter komen |
![]() |
|
ik denk dat als je zo rond de 16 bent en je zegt dat je bij een vriendin gaat slapen dat je ouders ook echt wel denken dat je gaat doen
![]() maar goed tenzij je ouders erg tegen seks zijn ofzo is dit toch geen probleem ?
||
Citaat:
![]() Maar goed, je kan gewoon zeggen: 'Hé, wat gaan jullie dit weekeinde doen, ik zou graag zes mensen uitnodigen namelijk, zou dat kunnen?'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar hebben jullie het wel over? Communiceren jullie weleens? |
![]() |
|
ik denk dat je ouders het heel fijn vinden als je dit toch wel even vraagt. het lijkt me nogal stom als ze denken dat je met wat vrienden iets gaat doen en vervolgens iedereen onaangekondigd blijft crashen bij jou thuis.
|
![]() |
Ik herken de situatie.
Mijn ouders flipten als ik vroeg om bij mijn lief te gaan slapen. Ze dachten meteen dat we seks gingen hebben (terwijl we uiteindelijk nooit seks, penetratie hebben gehad, overigens) Het kwam zelfs zo ver dat mijn vader tijdens het eten vroeg of ik van plan was seks te hebben die avond. Dit was wat ongemakkelijk, aangezien mijn jongere zusjes van 10 dit ook hoorden, maargoed mijn vader wilde dit per se weten. Ik antwoordde van niet, dat ik geen seks ga hebben, niet van plan was en nog nooit seks had gehad. Als je me niet gelooft, zei ik, wil ik best een onderzoek laten doen waaruit zal blijken dat ik maagd ben. Stilte aan tafel. Verder hebben we er geen woord meer over gesproken en mocht ik steeds bij mijn liefje slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen mag niet van vriendins moeder Fixion XXL | 12 | 12-01-2005 16:57 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen stier | 16 | 26-04-2003 18:08 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar slapen laatmijmetrust | 41 | 28-02-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij elkaar volgens de ouders .... Verwijderd | 15 | 30-01-2003 22:33 | |
Liefde & Relatie |
na 8 maand bij elkaar slapen. a_bonneur | 53 | 06-11-2002 15:13 |