Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vriendschappen voor vriendjes, Gitte! En volgende keer misschien eerst met die vriendin overleggen voor je wat begint met een jongen.
Maar goed, daar is het nu te laat voor. Probeer het eens voorzichtig te peilen bij die vriendin én bedenk wat je liever wil: haar vriendschap of je verkering. Je zou kunnen hopen dat ze het licht opneemt, maar vrouwen zijn vaak niet zo rationeel en kunnen best hun hele leven boos blijven om dit soort dingen helaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat je het gewoon aan haar moet vertellen, want anders komt ze er via iemand anders achter en dan is ze misschien juist boos en vraagt ze waarom jij het zelf niet hebt verteld! Het is best moeilijk, maar je houdt van allebei en wilt haar vriendschap en de verkering met haar ex allebei toch? Maar je zegt zelf al dat zij en haar ex het niet zo erg vonden dat het uit ging, denk dat ze het niet zo erg opneemt. Alleen denk ik beter om niet zo veel samen te doen! Meestal vinden exen elkaar niet zo aardig! ;D succes!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin geeft ex meer aandacht dan mij whatever_1991 | 12 | 20-08-2010 10:49 | |
Liefde & Relatie |
Vervelende ex Loezzel | 35 | 28-05-2005 16:40 | |
Liefde & Relatie |
onthoud jij vanzelfsprekend wie je hebt bedrogen? devilcat | 66 | 06-04-2004 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Het 'missen' van je ex...of toch niet..? TranceGirl | 50 | 01-01-2004 18:47 | |
Liefde & Relatie |
Opnieuw relatie met je ex.. hieperdepiep | 23 | 11-05-2003 22:59 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |