Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2012, 19:10
Verwijderd
Oke ik weet dat het heel onwaarschijnlijk klinkt,
eerst dacht ik dat ik gewoon een zwak voor hem had , maar na een jaar tijd ben ik steeds meer voor hem gaan voelen.
Ik vind zijn muziek leuk en ik kan niet ontkennen dat hij er ongelofelijk goed uitziet,
maar eerlijk gezegd kan me dat echt niet schelen.,
Al was hij een zwerver die zong als een kraai met buikpijn en totaal niet aantrekkelijk was van uiterlijk. Ik zou bij hem willen zijn, hij is mijn rijkdom.
Maar hij kent mij niet eens, en ik hem eigenlijk ook niet, toch?

Hij is uit duizend sterren die ene ster die net ietsjes meer straalt,
Hij is uit duizend rozen die ene roos die net ietsjes roder kleurt,
Hij is uit duizend portretten het mooiste kunstwerk dat mijn ogen mij tonen,
Hij en hij alleen zal mijn liefde krijgen.
Voor mijn ziel die na gezien te hebben en te streven,
zijn ware droom heeft gevonden.

Kan het dan echt zo zijn ben ik verliefd of
is het slechts een verbeelding die streeft naar het onbereikbare?

Mijn vriendin zegt dat ik oplicht als ik aan hem denk, naar hem kijk, over hem spreek,
Maar mijn geweten zegt dat ik ermee moet stoppen,
ik kan nogal veel in dit soort dingen opgaan en uiteindelijk kwets ik alleen mijzelf ermee.

( Als er iemand nog wou weten over wie dit eigenlijk gaat,
z'n naam is Austin Carter Mahone)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2012, 19:15
Em.
Em. is offline
Citaat:
Al was hij een zwerver die zong als een kraai met buikpijn en totaal niet aantrekkelijk was van uiterlijk. Ik zou bij hem willen zijn, hij is mijn rijkdom.
Lijkt me niet. Dan had je waarschijnlijk niet naar hem omgekeken, en sowieso was ie als zwerver minder aantrekkelijk geweest. Iemand die succes heeft en die er leuk uitziet, is duizendmaal aantrekkelijker dan diezelfde persoon als zwerver (zeker als het gaat om personen die je dus niet kent).

Citaat:
Maar hij kent mij niet eens, en ik hem eigenlijk ook niet, toch?
Nee. Tenminste, je weet wie hij is, maar 'm echt kénnen doe je niet. Al kun je dan alsnog wel heel verliefd op personen worden, het maakt het alleen wel een stuk lastiger om er ooit wat mee te doen, zéker als het geen personen zijn die onderdeel vormen van je dagelijks leven of die je er makkelijk bij kan betrekken. In dit geval kun je helaas ook niet méér doen dan die verliefdheid een beetje uitzitten.
Oud 03-12-2012, 19:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Kan het dan echt zo zijn ben ik verliefd of
is het slechts een verbeelding die streeft naar het onbereikbare?
Je groeit er wel uit. Over een paar jaar kan je er vast om lachen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 19:59
WolterB
WolterB is offline
Lekker blijven dromen en intussen rondkijken naar het wél bereikbare
Oud 03-12-2012, 20:07
arPos
arPos is offline
ach wat een schattig aapje
Oud 03-12-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me niet. Dan had je waarschijnlijk niet naar hem omgekeken, en sowieso was ie als zwerver minder aantrekkelijk geweest. Iemand die succes heeft en die er leuk uitziet, is duizendmaal aantrekkelijker dan diezelfde persoon als zwerver (zeker als het gaat om personen die je dus niet kent).
Dat is hem nou juist, ik val normaal gesproken op mensen waarvan ik denk dat ik ze kan helpen,
Ik kom er meestal te laat achter dat ik verliefd word op het idee van iemand helpen en niet op de persoon zelf.
Maar hij heeft zijn droom al, hij heeft zijn geluk gevonden (dat zie ik in zn ogen)
waar kan ik hem in godsnaam bij helpen?

plus: voor mij is het een ontzettend groot minpunt dat hij fame heeft.

En over dat uiterlijk, ik kan uren staren naar fotos die hij neemt als hij net uit bed komt of bekaf is van een zware dag, maar wanneer hij zich helemaal klaar heeft gemaakt en er perfect uitziet is het slechts weer een foto.

Iedereen ziet er net ietsjes leuker uit in dat ene shirtje maar niemand is zo betoverend wanneer je uiterlijk puur is,

Ik ben geen type om 'fan' te zijn van iets of iemand, ik ga af op wat je hart mij toont.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 03:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Amg, het is Justin Bieber 2 en het eerste wat ik dacht was 'haha hij is like 13', maar goed, 1996, dus net niet meer, en ik weet ook niet hoe oud jij bent

Tsja, een crush op een celeb, soms heb je dat. Misschien verwar je het gewoon door fandome. Je zegt wel dat je daar geen type voor bent, maar ik denk dat je gewoon razend enthousiast bent over die gozer, hem aantrekkelijk vindt en zijn muziek waardeert (een fan dus). Daar is niks mis mee, zolang je er niet in doorslaat en je ogen open houdt in de Echte Wereld.
Oud 04-12-2012, 12:10
deadlytown
deadlytown is offline
Here we go again.

ik heb het eerder moeite voor gedaan om het uit je kop te stampen.
en dat is niet gelukt.

mensen niet op reageren hopeloze zaak is dit.
Oud 04-12-2012, 12:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zelfs als je echt verliefd op hem bent, wat wou je ermee doen? Je kunt moeilijk contact met hem krijgen, lijkt me. Alle meisjes raken wel eens verliefd op een zanger, gaat vanzelf wel weer over, zelfs al denk je dat het in jouw geval echt anders is.
Oud 04-12-2012, 13:21
Verwijderd
Ik heb hem even opgezocht en hij ziet eruit als een slap aftreksel van JB met een kippeborst. Wees rationeel, kind.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 16:47
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zelfs als je echt verliefd op hem bent, wat wou je ermee doen? Je kunt moeilijk contact met hem krijgen, lijkt me. Alle meisjes raken wel eens verliefd op een zanger, gaat vanzelf wel weer over, zelfs al denk je dat het in jouw geval echt anders is.
Zeker niet alle, hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 22:27
Em.
Em. is offline
Citaat:
Dat is hem nou juist, ik val normaal gesproken op mensen waarvan ik denk dat ik ze kan helpen,
Ik kom er meestal te laat achter dat ik verliefd word op het idee van iemand helpen en niet op de persoon zelf.
Maar hij heeft zijn droom al, hij heeft zijn geluk gevonden (dat zie ik in zn ogen)
waar kan ik hem in godsnaam bij helpen?

plus: voor mij is het een ontzettend groot minpunt dat hij fame heeft.

En over dat uiterlijk, ik kan uren staren naar fotos die hij neemt als hij net uit bed komt of bekaf is van een zware dag, maar wanneer hij zich helemaal klaar heeft gemaakt en er perfect uitziet is het slechts weer een foto.

Iedereen ziet er net ietsjes leuker uit in dat ene shirtje maar niemand is zo betoverend wanneer je uiterlijk puur is,

Ik ben geen type om 'fan' te zijn van iets of iemand, ik ga af op wat je hart mij toont.
Maar eh, je bent 'toevallig' wel verliefd op iemand die bekend is en die je niet IRL kent. Dat doet wel héél erg denken aan dat je toch wel meer in het hokje 'meisjes die verliefd worden op beroemdheden' vallen dan in die van ware liefde. Dat is niet erg, verder, alleen ik denk dat je jezelf een beetje voor de gek houdt als je doet dat het niets met z'n bekendheid te maken, ook al is het dan niet de bekendheid waarvan je droomt.
Oud 05-12-2012, 07:26
Superphris
Superphris is offline
Het is niet raar dat je hem leuk vind. Dit soort jongens zijn uitgevonden om verliefd op te worden. Maar goed, er is niet veel wat je kunt doen, behalve je erover heen zetten. Het gaat vanzelf wel over.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten