Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom er meestal te laat achter dat ik verliefd word op het idee van iemand helpen en niet op de persoon zelf. Maar hij heeft zijn droom al, hij heeft zijn geluk gevonden (dat zie ik in zn ogen) waar kan ik hem in godsnaam bij helpen? plus: voor mij is het een ontzettend groot minpunt dat hij fame heeft. ![]() En over dat uiterlijk, ik kan uren staren naar fotos die hij neemt als hij net uit bed komt of bekaf is van een zware dag, maar wanneer hij zich helemaal klaar heeft gemaakt en er perfect uitziet is het slechts weer een foto. Iedereen ziet er net ietsjes leuker uit in dat ene shirtje maar niemand is zo betoverend wanneer je uiterlijk puur is, Ik ben geen type om 'fan' te zijn van iets of iemand, ik ga af op wat je hart mij toont. |
![]() |
|
Amg, het is Justin Bieber 2
![]() ![]() Tsja, een crush op een celeb, soms heb je dat. Misschien verwar je het gewoon door fandome. Je zegt wel dat je daar geen type voor bent, maar ik denk dat je gewoon razend enthousiast bent over die gozer, hem aantrekkelijk vindt en zijn muziek waardeert (een fan dus). Daar is niks mis mee, zolang je er niet in doorslaat en je ogen open houdt in de Echte Wereld.
|
Zelfs als je echt verliefd op hem bent, wat wou je ermee doen? Je kunt moeilijk contact met hem krijgen, lijkt me. Alle meisjes raken wel eens verliefd op een zanger, gaat vanzelf wel weer over, zelfs al denk je dat het in jouw geval echt anders is.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ŕ reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |