Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
On: Nog niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: 15
|
Ik vrees van wel, helaas! Je blijkt er helemaal niet volwassen van te worden en er gaan óók geen deuren open en je bent ook niet ineens populair. Het is triest, dat is het!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Maakt me echt geen reet uit of ik nu nog maar met twee jongens heb gezoend of met twintig. Ik vind het voor hoertjes om elke dag/week/maand met een andere te zoenen. En als ik een jongen zou zijn zou ik het niet superleuk vinden als mijn vriendin met al twintig andere jongens had gezoend.
Zoenen is lekker maar alleen voor je vriend/vriendin. En niet voor iedereen. Net zo'n plakbandje, hoe vaker je het ergens opplakt en het er dan weer van aftrekt, hoe minder vast hij gaan kleven op het einde. Maar dat is mijn bescheiden mening hoor. ![]() |
![]() |
|
16, toen ik zeer dronken was, en met mijn domme kop mijn mobiele nummer had gegeven.
dus ik heb een paar weken een persoonlijke stalker gehad,! maar wel mooi geoefend op iemand die ik dus niet ken ![]() daarna een paar weken later met de jongen die ik super leuk vond, nu nog steeds trouwens, maar het is niks geworden, en ben bang dat het ook niks gaat worden! |
![]() |
|
Iemand die veel zoent is niet direct een 'player' of een sletje hoor. Zoenen is gewoon fijn en als je geen relatie hebt of geen zin/tijd hebt in een relatie vindt ik het redelijk normaal dat je tijdens het uitgaan met een meisje/jongen zoent die er leuk uit ziet en een leuke uitstraling heeft.
|
Hmm, ik vind zoenen wel iets voor je vriend/vriendin eigenlijk. Misschien kan er als je stomdronken bent wel gezoend worden, maar over het algemeen zou ik dat niet doen.
Wat natuurlijk niet betekent dat ik het abnormaal vind als je het wel doet hoor ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen? Anoniemeboy | 20 | 07-01-2014 19:21 | |
Seksualiteit |
zoenen met je nicht PLLgirl | 22 | 13-06-2013 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Heb je al eens gezoend? Balance | 318 | 04-01-2012 20:37 | |
Liefde & Relatie |