Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: wiskunde zelf is niet echt "leuk", maar je kan er wel leuke dingen mee doen, zoals de wereld om je heen beter begrijpen. |
![]() |
|
Ik vind het geen ramp, en inderdaad, omdat alles zo helder en duidelijk is vind ik het soms ook nog best een uitdaging (in positieve zin). En wiskunde is de basis van veel dingen en vind je in veel dingen (indirect) terug. Dat idee dat je dan de dingen om je heen beter begrijpt helpt draag daar ook aan bij.
|
![]() |
|
Ik vind wiskunde wel leuk hoor
![]() Soms dan... Niet als je een toets terugkrijgt waar je een 4.2 voor gehaald heb... Nee, dan niet... Maar wel als je de most evil person op aard als wiskundeleraar hebt die op een één of andere manier je impulsiviteit (ADHD) wel kan waarderen, en de hele tijd grapjes met je maakt enzo... Maar vooral als je denkt dat je iets nooit gaat snappen, en dat je het nog één keer doorleest/ uitgelegd krijgt, en je het dan opeens kan... The feeling of accomplishment ![]() |
![]() |
|
Ik vond wiskunde vaak wel pittig, maar na een aantal sommen te hebben gezien, was het altijd wel te doen. Ik heb uiteindelijk in de vierde maar voor wiskunde A gekozen en ik ben afgelopen jaar met een zesje precies geslaagd. ^^ Niet veel soeps, maar ik was er dus ook niet beroerd in.
Nu studeer ik logopedie en vooral bij geluidsleer (een vak wat ik afgelopen week heb afgesloten) kwam er wel wat wiskunde en natuurkunde terug. Dat vond ik echter makkelijk, aangezien het echt wiskunde en natuurkunde van de derde klas was. :') Of ik het leuk vond? Meh. Ik had er geen hekel aan, maar ik zat ook niet heel de week uit te kijken naar de les. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |