Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2012, 22:38
Verwijderd
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Quintiano 75
Sarah 54
Chick Rock 52
Little Phoebe 45
Stefenootje 33
Snebbeltje 25
Miekje* 25
Frayne 23
kid606 21
Sadye 16
sann 15
Pip 14
Noedelhap 14
Lieveheersbeest 12
Martiño 12
bloodyb 12
Etmakas 11
Ingegerd 10
Uomi 7
Paranoide 7
Quis 3.0 5
Lusi 4
Schrödinger 2
Pierrot 1
indigo 1
Qimm 1
Noci 1
umberto 1
Klaverhap 1
Lorelei 1
Toon topic & sluit venster
Advertentie
Oud 28-12-2012, 22:40
Verwijderd
Ha-ha SUPERGRAPPIG, ik ging om 8 uur naar bed en toen werd ik om 22.15 wakker en nu kan ik natuurlijk NOOIT meer slapen terwijl om half 6 de wekker gaat

jkldfaadsfjkjafjdkljkdlsfafdslajk
Oud 28-12-2012, 22:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Little Phoebe naamzoek, ik kijk de eerste ep van Türkisch für Anfänger en ik volg er echt superweinig van Misschien 1 op de 5 woorden, in het gunstigste geval
Boeiend, het is geen hogere wetenschap, het verhaal wijst zich vrijwel vanzelf en je Duits wordt ook heus wel beter als je het beter kan lezen dan verstaan (wat me erg sterk lijkt, maar je weet het maar nooit), zijn er vast wel Duitse ondertitels te vinden. Volgens mij ook wel Engelse trouwens.
Oud 28-12-2012, 22:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Chick Rock naamzoek: http://www.******************/nl/requ...languageid-ger

Of ze dan synchroon lopen, is een heel nieuw probleem natuurlijk, maar het is beter dan niets.
Oud 28-12-2012, 22:43
Verwijderd
Türkisch für Anfänger! Dat keken we vroeger altijd met Duits. Volgens mij heb ik de eerste afleveringen wel vaak gezien, en de laatste nooit, ofzo.
Oud 28-12-2012, 22:44
Verwijderd
Ik wil dat mijn haar droog wordt, dan kan ik eindelijk ook lekker gaan proberen te slapen.
Oud 28-12-2012, 22:44
Verwijderd
Hah #1 met 75 posts

Citaat:

Of ze dan synchroon lopen, is een heel nieuw probleem natuurlijk, maar het is beter dan niets.
Hrm, er is niets beroerder dan subs die out of sync zijn Wat vaak werkt is de releasename/bestandsnaam copypasten in www.subscene.org -- Even goed kijken welke release en taal je oppikt.
Oud 28-12-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ha-ha SUPERGRAPPIG, ik ging om 8 uur naar bed en toen werd ik om 22.15 wakker en nu kan ik natuurlijk NOOIT meer slapen terwijl om half 6 de wekker gaat

Oud 28-12-2012, 22:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Türkisch für Anfänger! Dat keken we vroeger altijd met Duits. Volgens mij heb ik de eerste afleveringen wel vaak gezien, en de laatste nooit, ofzo.
Ik keek het eerst thuis op Ned3 met ondertiteling. Maar toen kapten ze daarmee en heb ik het eh..gekocht. Als je 3 dagen non stop zit te kijken, gaat je Duits vanzelf wel weer leven moet alleen de film nog zien
Citaat:
Hah #1 met 75 posts

Hrm, er is niets beroerder dan subs die out of sync zijn Wat vaak werkt is de releasename/bestandsnaam copypasten in www.subscene.org -- Even goed kijken welke release en taal je oppikt.
Oh kijk, ook handig
Oud 28-12-2012, 22:48
Verwijderd
Nou, ik heb toch maar besloten om te gaan slapen. Dan heb ik het maar gewoon koud vannacht. Welterusten!
Oud 28-12-2012, 22:49
Verwijderd
ik zal ook maar gaan slapen. Die boeken zet ik morgen terug.
Oud 28-12-2012, 22:51
Verwijderd
Citaat:

Je tijden zijn mogelijk inconsequent, nu weet ik niet of je nou van 8 tot 22:15 hebt geslapen (want dan zou er geen probleem zijn en kun je gewoon tot morgen doortrekken) of van 20:00 tot 22:15 (want dan snap ik het probleem, en zou ik het over een uurtje nog eens proberen)!
Oud 28-12-2012, 22:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, ik heb toch maar besloten om te gaan slapen. Dan heb ik het maar gewoon koud vannacht. Welterusten!
Trusten!
Oud 28-12-2012, 23:44
Verwijderd
Ik heb limoen-kokoscake gemaakt en moet daar nu alleen nog maar de siroop overheen schenken. Verder heb ik geen deuk gedaan vandaag. Boodschappen, met Casper naar de DA, cake gebakken en zeven afleveringen van Grey's Anatomy gekeken. Het was een verdiende luie dag en verdomde fijn!
Oud 28-12-2012, 23:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat was een poepiedrukke dag zeg. Boodschappen doen en wat gepoets, toen kwam vriendinnetje en dat was heel gezellig maar ondertussen werd ik honderdduizend keer gebeld want iedereen denkt altijd dat ik álles weet en álles kan oplossen. En ik snap wel dat veel van mijn vrienden niet zo'n enorm goed probleemoplossend vermogen hebben maar... ja, ik word er soms een beetje moe van. En ik moest de apotheek nog bellen en ik ben niet zo'n fan van bellen en ik had ook nog twee keer het verkeerde nummer gebeld en vervolgens was het allemaal ingewikkeld ingewikkeld maar het kwam uiteindelijk goed. En vanavond spelletjesavond met wat vrienden en dat was heel gezellig maar het was een chaos en er waren een paar mensen behoorlijk zat en daar kan ik nooit zo goed tegen. Dus! Het is maar dat jullie het weten! /goedverhaal
Oud 29-12-2012, 00:10
Verwijderd
Ik heb Happy Feet gekeken, en het was inderdaad maar een matige bedoening.
Oud 29-12-2012, 00:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat vond ik ook een boutfilm
Oud 29-12-2012, 00:53
Verwijderd
Ik moet eigenlijk naar bed want mijn schoonouders komen morgen op bezoek maar ik heb écht geen zin. Dan ben ik morgen maar een beetje
Oud 29-12-2012, 01:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Haha, heel herkenbaar. En wat is die toch leuk
Oud 29-12-2012, 01:28
Verwijderd
Ja, een zegt meer dan duizend woorden!!

Maar nu ga ik toch wel slapen, want een beetje kan wel, maar kan echt niet, dat trekken ze niet denk ik Truste!
Oud 29-12-2012, 01:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaap lekker
Oud 29-12-2012, 01:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben inmiddels al tot gevorderd
Oud 29-12-2012, 02:06
Verwijderd
Geen dank
Oud 29-12-2012, 02:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook zo naar bed. Moet mijn moeder morgen helpen met verhuizen. Joepie. Maar goed, ze moet mij uiteindelijk ook helpen.
Oud 29-12-2012, 02:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoewel ik had gedacht dat zij mij ooit moest helpen en ik haar nooit, maar ja, ZO IS HET NOU EENMAAL
Oud 29-12-2012, 05:40
Verwijderd
Goeiemoren!

ik zie nu dat het pas half 7 is.

Dat meisje wat gister bij voice kids als latste was, woont bij mij in de buurt. Haar ouders hebben een cholatterie en ze is niet ingebeeld. Mijn broertje heeft bij haar inde klas gezeten.
Oud 29-12-2012, 05:47
Verwijderd
Ik ben echt blij dat ik de disco gister heb afgezegd. een idioot ging met traangas spuiten en hadden ze de tent dicht moeen gooien. en er trok iemand een mes. ik wist gewoon dat het een onveilige disco was.
Oud 29-12-2012, 06:30
Verwijderd
Dit wordt echt een TOPDAG, ik voel het. Ik sliep uiteindelijk om half 3 en ben alweer een uur aan het werk
Oud 29-12-2012, 06:30
Verwijderd
Die TOPDAG was natuurlijk sarcasme, mocht het niet duidelijk zijn.
Oud 29-12-2012, 08:14
Verwijderd
Aww
Oud 29-12-2012, 08:21
Verwijderd
Aargh bij de buren zijn ze aan het verbouwen... Fatsoenlijk uitslapen is er niet meer bij
Oud 29-12-2012, 08:22
Verwijderd
Ik heb verkeerd gelegen, nu doen mijn nek en hoofd pijn
Oud 29-12-2012, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ik had gedacht dat zij mij ooit moest helpen en ik haar nooit, maar ja, ZO IS HET NOU EENMAAL
ik had nachtdienst, maar er hadden allemaal personen zich ziekgemeld en toen stonden ze maar 2 op 30, dus was ik 5 kwartier langer gebleven. Ik heb niet echt snel gewerkt daar ik nogal STONED van de slaap ben, maar ze waren blij met me

edit: en ik wilde nog op de qoute reageren, oepsie
Ik denk dat je mama sowieso wel had moeten helpen want ze was ongetwijfeld verhuisd gezien ze daar zo van houdt

Laatst gewijzigd op 29-12-2012 om 09:28.
Oud 29-12-2012, 09:18
Verwijderd
Zullen je collega's inderdaad wel blij mee zijn! Vind je dat niet zwaar, die nachtdiensten?
Oud 29-12-2012, 09:19
Verwijderd
Hm, ga ik dadelijk hardlopen of blijf ik als een lui varkentje op de bank liggen?
Oud 29-12-2012, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Zullen je collega's inderdaad wel blij mee zijn! Vind je dat niet zwaar, die nachtdiensten?
Meestal niet! Ik leef sowieso 's nachts dus of ik dat nu op werk doe of thuis. Maar vannacht was ik zo moe, kon amper mijn ogen open houden, leek wel een zombie.
Maar nu het bedtijd is ben ik natuurlijk al over mijn slaap heen
Oud 29-12-2012, 09:34
Verwijderd
Maar is het dan niet lastig als je dingen moet doen die je alleen overdag kunt doen, zoals boodschappen halen of naar de kapper gaan? Of heb je wisseldiensten?

Ik heb altijd diep ontzag voor mensen met nachtdiensten omdat ik dat zelf niet zou kunnen denk ik
Oud 29-12-2012, 10:00
Verwijderd
mwah, ik doe boodschappen meteen na mijn werk (dan ben je ongeveer de enige in de winkel) en andere dingen doe ik op vrije dagen. Ik draai ook maar 3 tot 4 nachten he, valt mee! Geen wisseldiensten.

Ik heb altijd diep ontzag voor mensen die gewoon 's morgens kunnen opstaan en naar hun werk kunnen
Oud 29-12-2012, 10:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Thanks

Citaat:
Hah #1 met 75 posts

Thanks^2
Oud 29-12-2012, 10:30
Verwijderd
Goeiemorgen! Ik ben vandaag alleen, want mijn vriendje is een weekendje aan het gamen met vrienden. Wat te doen ...

Ik denk dat ik wat ga opruimen en daarna dat ik ook gewoon ga gamen .
Oud 29-12-2012, 10:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik had nachtdienst, maar er hadden allemaal personen zich ziekgemeld en toen stonden ze maar 2 op 30, dus was ik 5 kwartier langer gebleven. Ik heb niet echt snel gewerkt daar ik nogal STONED van de slaap ben, maar ze waren blij met me

edit: en ik wilde nog op de qoute reageren, oepsie
Ik denk dat je mama sowieso wel had moeten helpen want ze was ongetwijfeld verhuisd gezien ze daar zo van houdt
Dan had ik haar niet hoeven helpen, als ze weer last van verhuiswoede zou krijgen, zou ze mannen huren om te sjouwen.
Oud 29-12-2012, 10:35
Verwijderd
Theodoor is ook aan het gamen met vrienden en ik ga zo wat cd's voor in de auto maken en een fietstochtje en nog wat studeren
Oud 29-12-2012, 10:38
Verwijderd
:zombie:

Jezus, wat kut En ik heb vanavond nog een date, wat sowieso niet heel erg mijn ding is, maar met zo weinig slaap nog veel minder Dus, om kwart voor 3 stipt naar huis en lekker een middagdutje doen wordt het en hopen dat ik me daarna weer wat beter voel.
Oud 29-12-2012, 10:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder staat hier keihard met Grease mee te zingen, op mijn open deur te kloppen en ze roept telkens heel haard: ZONNESCHIJNTJE
Toen ik zei dat ik haar spullen naar beneden zou flikkeren als ze niet op zou houden, ging ze weg. Dat kent me dan al 23 jaar en nog niet weten dat ik een humeur heb.
Oud 29-12-2012, 10:44
Verwijderd
Dat weet ze heus wel.
Oud 29-12-2012, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder staat hier keihard met Grease mee te zingen, op mijn open deur te kloppen en ze roept telkens heel haard: ZONNESCHIJNTJE
Toen ik zei dat ik haar spullen naar beneden zou flikkeren als ze niet op zou houden, ging ze weg. Dat kent me dan al 23 jaar en nog niet weten dat ik een humeur heb.
Hahaha, je bent al bijna 23.
Oud 29-12-2012, 10:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat weet ze heus wel.
Dat maakt het serieus alleen maar erger.
Citaat:
Hahaha, je bent al bijna 23.
Ban
Oud 29-12-2012, 10:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Jezus, wat kut En ik heb vanavond nog een date, wat sowieso niet heel erg mijn ding is, maar met zo weinig slaap nog veel minder Dus, om kwart voor 3 stipt naar huis en lekker een middagdutje doen wordt het en hopen dat ik me daarna weer wat beter voel.
Oeeeeeeh een date! Spannennnnnnnnnnd!
Oud 29-12-2012, 10:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga zo haarverf kopen en iets bakken.
Oud 29-12-2012, 10:50
Verwijderd
Citaat:

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten