Advertentie | |
|
![]() |
|
Chick Rock naamzoek: http://www.******************/nl/requ...languageid-ger
Of ze dan synchroon lopen, is een heel nieuw probleem natuurlijk, maar het is beter dan niets.
||
Verwijderd
|
Hah #1 met 75 posts
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb limoen-kokoscake gemaakt en moet daar nu alleen nog maar de siroop overheen schenken. Verder heb ik geen deuk gedaan vandaag. Boodschappen, met Casper naar de DA, cake gebakken en zeven afleveringen van Grey's Anatomy gekeken. Het was een verdiende luie dag en verdomde fijn!
|
![]() |
|
Dat was een poepiedrukke dag zeg. Boodschappen doen en wat gepoets, toen kwam vriendinnetje en dat was heel gezellig maar ondertussen werd ik honderdduizend keer gebeld want iedereen denkt altijd dat ik álles weet en álles kan oplossen. En ik snap wel dat veel van mijn vrienden niet zo'n enorm goed probleemoplossend vermogen hebben maar... ja, ik word er soms een beetje moe van. En ik moest de apotheek nog bellen en ik ben niet zo'n fan van bellen en ik had ook nog twee keer het verkeerde nummer gebeld en vervolgens was het allemaal ingewikkeld ingewikkeld maar het kwam uiteindelijk goed. En vanavond spelletjesavond met wat vrienden en dat was heel gezellig maar het was een chaos en er waren een paar mensen behoorlijk zat en daar kan ik nooit zo goed tegen. Dus! Het is maar dat jullie het weten! /goedverhaal
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: en ik wilde nog op de qoute reageren, oepsie ![]() Ik denk dat je mama sowieso wel had moeten helpen want ze was ongetwijfeld verhuisd gezien ze daar zo van houdt ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2012 om 09:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu het bedtijd is ben ik natuurlijk al over mijn slaap heen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mwah, ik doe boodschappen meteen na mijn werk (dan ben je ongeveer de enige in de winkel) en andere dingen doe ik op vrije dagen. Ik draai ook maar 3 tot 4 nachten he, valt mee! Geen wisseldiensten.
Ik heb altijd diep ontzag voor mensen die gewoon 's morgens kunnen opstaan en naar hun werk kunnen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Mijn moeder staat hier keihard met Grease mee te zingen, op mijn open deur te kloppen en ze roept telkens heel haard: ZONNESCHIJNTJE
Toen ik zei dat ik haar spullen naar beneden zou flikkeren als ze niet op zou houden, ging ze weg. Dat kent me dan al 23 jaar en nog niet weten dat ik een humeur heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: