Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2012, 21:14
Verwijderd
Advertentie
Oud 28-12-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
wall-e is wel een schatje
Ja, en de film?
Verwijderd
Citaat:
maar ja, als ze niet eens weten welk jaar het nu is, ga ik geen technisch advies van ze aannemen
Verwijderd
die is net twintig minnuten bezig
Oud 28-12-2012, 21:36
Verwijderd
haha dat ruimte-afval ook echt
Oud 28-12-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Up vind ik wel tof.
Die komt volgende week op tv!
Oud 28-12-2012, 21:57
Miekje*
Miekje* is offline
Die moeder van dat ventje die alleen rauw eten krijgt vind ik er nou niet bepaald gezond uit zien Ze is nog geen 50 en ziet eruit als 80!

Oud 28-12-2012, 22:07
Verwijderd
nou inderdaad
Oud 28-12-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Die komt volgende week op tv!
Al gezien en ik heb teveel op de plank liggen om 'm nóg eens te kijken

Citaat:
Die moeder van dat ventje die alleen rauw eten krijgt vind ik er nou niet bepaald gezond uit zien Ze is nog geen 50 en ziet eruit als 80!

[afbeelding]
Ja, dan kan je toch beter Isabelle van Maestro hebben.
Oud 28-12-2012, 22:13
Miekje*
Miekje* is offline
Wat vinden jullie eigenlijk van die mevrouw met haar raw food? Ik heb eigenlijk een beetje /care.
Oud 28-12-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie eigenlijk van die mevrouw met haar raw food? Ik heb eigenlijk een beetje /care.
Kut voor het kind, voor de rest /care
Oud 28-12-2012, 22:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik zal niet spoileren, maar voor wie de kerst special 2012 van downton abbey gaat kijken: sla maar een paar dozen tissues in
OMG

Spoiler
Oud 28-12-2012, 22:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben nu helemaal verdrietig
Oud 28-12-2012, 22:33
Verwijderd
aww lieve film
Oud 28-12-2012, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ze is geen haar beter dan religekkies en heeft haar zoontje ook vergiftigd met haar ideeën. Het is niet fair wat ze doet; zoonlief mag dan weliswaar zelf "kiezen" voor die rauwe kost, maar in hoeverre dat ook echt een kéuze is vraag ik me af. Zijn lichaamshouding verraadt vrij veel en die kinderrechter maakte de fout dat jochie af te kappen op een heel belangrijke vraag. Ik vermoed dan ook dat 't jochie het niet ziet zitten om zijn directe omgeving (althans, een groot deel er van) in de steek te laten, tegen de haren in te strijken of teleur te stellen.

Als je als volwassene zoiets wilt doen/nastreven, be my guest en moar power to you. Maar met kinderen moet je niet fucken door ze van kind af aan te laten slipstreamen in je eigen waanzin. Daar lenen de machtsverhoudingen zich niet voor.

That said; 'weet wat je eet' vind ik een heel goed motto en bewust zijn van wat je wegkauwt heel belangrijk.

Laatst gewijzigd op 28-12-2012 om 23:02.
Oud 28-12-2012, 22:45
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, reportage van de ontleedde rat ook weer gedeeld met derden. Pomtiepom.

Ik hou zo hard van vrije avonden <3
Oud 28-12-2012, 22:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Q, let eens op je spelfouten
Oud 28-12-2012, 22:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Little Phoebe naamzoek, ik kijk de eerste ep van Türkisch für Anfänger en ik volg er echt superweinig van Misschien 1 op de 5 woorden, in het gunstigste geval
Oud 28-12-2012, 22:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen, maar daar heb ik zo hard geen zin in. Wie weet er nog iets leuks om in je eentje te doen (behalve masturberen, want dat is een typisch forumerantwoord)?

Oud 28-12-2012, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Q, let eens op je spelfouten
Zo goed?
Oud 28-12-2012, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen, maar daar heb ik zo hard geen zin in. Wie weet er nog iets leuks om in je eentje te doen (behalve masturberen, want dat is een typisch forumerantwoord)?

[afbeelding]
Verdomme.
Oud 28-12-2012, 23:04
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 28-12-2012, 23:05
Verwijderd
Wel een goed antwoord.
Oud 28-12-2012, 23:06
Verwijderd
lezen! knutselen! ontbijt voor morgen voorbereiden zodat je morgen iets awesoms hebt dat alleen nog in de oven moet! Internetten!
Oud 28-12-2012, 23:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zo goed?
*kuch*more*kuch*
Oud 28-12-2012, 23:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
lezen! knutselen! ontbijt voor morgen voorbereiden zodat je morgen iets awesoms hebt dat alleen nog in de oven moet! Internetten!
Wat voor fancies doe jij als ontbijt in de oven?
Oud 28-12-2012, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Wat voor fancies doe jij als ontbijt in de oven?
Ik nu niets. Maar je zou bv. bladerdeegbakjes met fruit kunnen maken of brooddeeg ofzo.
Oud 28-12-2012, 23:11
Verwijderd
Ik heb net allerlei boeken uit de kast gepakt om te onderzoeken of ik ze in 2012 heb gelezen of eerder al, dus nu zit ik aan tafel met allemaal stapels boeken die weer in de kast moeten, maar daar en ik te lui voor, maar ik wil ook nog niet naar bed, want daar ben ik te actief voor. Misschien moet ik even gaan yoga'en op de wii, dat helpt tegen allebei
Oud 28-12-2012, 23:11
Verwijderd
Hoi! Ik had een hele leuke dag vandaag en toch ben ik nu op de een of andere manier een beetje verdrietig en ik weet niet waarom
Oud 28-12-2012, 23:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Lezen doe ik straks, voordat ik ga slapen. Ik ontbijt nooit (). Ik ben nu de R aan het misbruiken op 9gag.
Verwijderd
Citaat:
*kuch*more*kuch*
Eeh, dat was intentional

Spoiler
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoi! Ik had een hele leuke dag vandaag en toch ben ik nu op de een of andere manier een beetje verdrietig en ik weet niet waarom
Dat heb ik ook wel eens. Persoonlijk vind ik dat meestal een heel fijn gevoel.
Oud 28-12-2012, 23:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lezen doe ik straks, voordat ik ga slapen. Ik ontbijt nooit (). Ik ben nu de R aan het misbruiken op 9gag.
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Ik zou echt niet zonder kunnen.
Oud 28-12-2012, 23:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eeh, dat was intentional

Spoiler
Oh Ik ben vaak niet zo op de hoogte van dit soort memes
Oud 28-12-2012, 23:15
Verwijderd
hoe kun je nou sowieso niet-ontbijten in het weekend. Wat doe je dan als je opstaat?
Miekje*
Miekje* is offline

SHUT UP AND TAKE ME MONEY!!!!!!!!!
Verwijderd
Citaat:
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Ik zou echt niet zonder kunnen.
Ik HAAT ontbijten :moppersmurf:
Oud 28-12-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook wel eens. Persoonlijk vind ik dat meestal een heel fijn gevoel.
Mja, soms wel Maar nu toch even niet. Hoe is het hier eigenlijk nog met iedereen? Ik wacht tot mij haar droog genoeg is om te kunnen gaan slapen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hoe kun je nou sowieso niet-ontbijten in het weekend. Wat doe je dan als je opstaat?
Tanden poetsen, plassen, aankleden, eten pakken en weggaan. Ik ontbijt meestal met ontbijtkoek of banaan in de bus.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik HAAT ontbijten :moppersmurf:
Ik ontbijt heel erg vaak met ovenbroodjes <3
Verwijderd
Citaat:
Lunchen
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

SHUT UP AND TAKE ME MONEY!!!!!!!!!
MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyy
Oud 28-12-2012, 23:17
Verwijderd
Oud 28-12-2012, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ontbijt heel erg vaak met ovenbroodjes <3
Ik met koffie. Al begin ik tegenwoordig wel eerder honger te krijgen
Oud 28-12-2012, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Tanden poetsen, plassen, aankleden, eten pakken en weggaan. Ik ontbijt meestal met ontbijtkoek of banaan in de bus.
Ik zei in het weekend ik neem aan dat je niet elke zaterdag en zondag 's ochtends vroeg de bus pakt
Oud 28-12-2012, 23:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ontbijt tegenwoordig bijna altijd laat (tussen 11 en 12 uur) en daardoor vergeet ik vaak te lunchen. Dat is vast de reden voor vreetbuien later op de avond
Oud 28-12-2012, 23:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bedtijd! Ik heb vanmiddag m'n bed verschoond en het raam een stuk open gezet, dus lekker in een fris bed slapen <3
Oud 28-12-2012, 23:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zei in het weekend ik neem aan dat je niet elke zaterdag en zondag 's ochtends vroeg de bus pakt
Op zaterdag pak ik juist wel vroeg dus bus Op zondag ontbijt ik wel. Als ik uit bed kom. Maar dat is dan meer brunch, want meestal rond een uur of 11.
Oud 28-12-2012, 23:29
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, ook slaaptijd voor mij. Tata!
Oud 28-12-2012, 23:33
Verwijderd
Trusten!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten