![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
haha ik was toch heel erg bezorgt dat ik het nog niet was!!! Nu ben k het en ik vind het nog niet eens leuk!!!! Dus wat jullie zeiden hoe later hoe beter het is zo en dan kunnen jullie denken wat zeur zei veel!!! Oke het is zo maar ik heb nog een vraag hoelang ben je het eigenlijk dus hoeveel dagen???
teddybeer1999 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben 6 dagen ongesteld. Zonder pil begon het heftig met de tweede dag als 'hoogtepunt', met pil ligt dat zwaartepunt verder naar achter en begint het rustiger en is het volgens mij ook iets minder, maar niet veel. Hoewel, er zit volgens mij ook meer verschil tussen, al weet ik het niet héél erg goed, want ik doe wedstrijdjes met mijn lichaam m.b.t. zo lang mogelijk niet ongesteld worden (oftewel: de pil slikken tot mijn lichaam ondanks dat begint met een beetje bloeden en dan pas een stopweek inlassen).
|
![]() |
Nee je hoeft je nog helemaal geen zorgen t maken hoor! Ik was het pas deze zomer en ik was toen 15. Ik zou als je tegen de 17 aan zit wel even naar de dokter gaan. Wil je toch wat eerder ongesteld zijn kun je ook naar je huisarts en alles uitleggen en dan kan het zijn dat je medicijnen krijgt die de hormonen opwekken en waardoor je sneller ongesteld wordt. x
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik was half 14 toen ik het werd dus ,, jij het ook zo zijn ,, je ontkomt er niet aan en anders kan je nog aan de pil gaan ![]() Maar genieten doe je er niet echt van neem aan dat je niet elke dat bij stil staat on : Ik zou je pas zorgen maken als je bijna 18 bent en het dan nog niet bent |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
anders is het af te raden, want het is heel onnatuurlijk en waar je geen last van hebt hoef je natuurlijk ook geen 'medicijn' voor te hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het stiekum leuk dat ik al 2 maanden niet meer ongesteld ben geworden. Want ik krijg altijd heftige buikpijn en at gaat vaak samen met flauwvallen. En meestal op school. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben over 2 maandjes 15 en ben het ook nog niet maar mijn moeder was ook 15 en ik vind het prima zolang het uitstelt
![]() ![]() Wat ik wel vervelend is is dat ik lichamelijk ook achterloop ik heb echt net 65AA. Ik heb ook bijna geen heupen. En ik zit ook in een klas hoger (op de basisschool klas overgeslagen) en iedereen is bij mij 15 a 16 met een B, C of sommige wel een D cup of meer. Ik vind dat wel vervelend... ik was vroeger ook heeeel klein voor mijn leeftijd en haal nu veel in (ik ben nu 1,66 en wordt wel minimaal 1,70. Rond de 1,73.) Ik weet wel dat het komt, met mijn moeder kwam het ook goed (1,72 en grote C cup) maar op het moment is het wel vervelend, de 4e klas is sws een tijd waar je je moet bewijzen, dat iedereen vriendjes heeft enz. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nog niet ongesteld Lisa1414! | 3 | 07-05-2016 23:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
na 1,5 nog niet ongesteld Moniquee12 | 1 | 20-04-2014 14:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
nog niet ongesteld onzeker1990 | 12 | 07-01-2009 11:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil, donderdag gestopt nog niet ongesteld Ostentation | 4 | 12-03-2006 16:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
nog niet ongesteld DiaNNe>!!! | 12 | 05-09-2004 13:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
nog niet ongesteld.. nicolley | 11 | 14-11-2001 16:08 |