Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2013, 20:17
xRoxy
xRoxy is offline
Hallo,
Er zit dus een jongen bij mij in de klas die echt (bijna) alle meisjes versiert. Dit doet hij ook bij mij. Hij geeft veel complimentjes, knuffelt je steeds en zit een beetje stoer tegen je te doen. En nu ben ik dus net verliefd op hem!
Altijd als hij andere meisjes een beetje loopt te versieren ben ik stik jaloers (wat ik echt niet van mezelf herken) en dat gebeurd dus heel vaak, en als hij het bij mij doet weet ik niet wat ik moet zeggen, terwijl ik echt niet verlegen ben en normaal een grote bek heb.
Een andere jongen uit mijn klas valt op mij, en heeft dat tegen mij gezegd, daardoor had ik alleen nog maar meer door dat ik die andere jongen zo graag wilde en kon niet stoppen met aan hem te denken.
Maar hij doet bij elk meisje zo overdreven lief en daar ben ik er dus gewoon maar een van...Op Whatsapp hebben we ook van die liefdes gesprekken voor de lol, terwijl het voor mij dus gewoon echt is...ik weet echt niet wat ik moet! Iemand tips??

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2013, 20:33
Padzorz
Padzorz is offline
Ik zie hier geen probleem eigenlijk, je bent verliefd, je hebt contact ... dus ga er gewoon voor.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 20:35
Elin3
Elin3 is offline
Ik zie wel een probleem. Als die jongen zo'n versierder is zal hij met je gevoelens spelen en je binnen een paar weken inruilen voor een volgende scharrrel. En aangezien jij wel echt verliefd bent kan dat behoorlijk pijnlijk worden...
Oud 22-01-2013, 20:38
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik zie wel een probleem. Als die jongen zo'n versierder is zal hij met je gevoelens spelen en je binnen een paar weken inruilen voor een volgende scharrrel. En aangezien jij wel echt verliefd bent kan dat behoorlijk pijnlijk worden...
Ik weet niet of dit ook een 'player' is. Het kan ook dat hij toevallig iemand is die het heel leuk vindt om te knuffelen en complimentjes te geven en dat hij niet als doel heeft om elke week een ander meisje te hebben.
Oud 22-01-2013, 23:17
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Ik heb zo'n vermoeden dat TS rond de 14 jaar is. De meeste relaties duren ook niet bijzonder lang rond die leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo'n vermoeden dat TS rond de 14 jaar is. De meeste relaties duren ook niet bijzonder lang rond die leeftijd.
Maakt dat uit? 'Begin toch maar een relatie want lang duurt ie toch niet'?

Als jij als verliefd persoon hem zelf al omschrijft zoals je nu doet, straal je uit dat je weinig vertrouwen erin hebt dat hij het bij jou houdt. Nu al ben je stikjaloers. Je kunt het proberen, zien of hij zich echt op jou gaat richten, zien of jij ermee om kan leren gaan hoe hij is. Maar je kunt als je zelf toch al weinig vertrouwen hebt het misschien beter uit de weg gaan. Begin bij je eigen gevoel met de situatie en is die zoals je het uitstraalt dan wil je het helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 15:38
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ja of die jongen is een player, of gewoon wanhopig op zoek, en ik ga ervan uit dat het de laatste is want als hij het echt bij iedereen doet zou hij waarschijnlijk niet zijn smaak volgen maar gewoon veel kansen aangrijpen om maar een vriendin te krijgen. Op je veertiende ga je een relatie aan voor de lol, sorry dat ik het zeg maar je doet het iig niet voor hele lange duur. Dus ik zou gewoon lief teruglachen, knuffel geven ofzo en op whats app ook een keertje degene zijn die het gesprek begint.

Wat je verder ook allemaal voor problemen ziet... Lekker boeiend
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 16:34
xRoxy
xRoxy is offline
Ik ben 15, word bijna 16 en had op mijn 14de ook een relatie wat meer dan een jaar duurde, maaar oké..

We gaan binnenkort op uitwisseling en dan ben ik veel bij hem in de buurt, ik denk dat ik dan ga laten merken dat ik hem leuker dan leuk vind..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 16:05
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
had op mijn 14de ook een relatie wat meer dan een jaar duurde, maaar oké..
Meer dan een een-keer-in-de-week-handje-vasthouden-relatie?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 17:10
xRoxy
xRoxy is offline
Citaat:
Meer dan een een-keer-in-de-week-handje-vasthouden-relatie?
Ik was 14, geen acht..Op je 14de ga je ook al wel verder dan zoenen hoor -.-
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 17:17
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Ja ok, maar wat valt hier nu aan te doen? Ga je iets voorstellen als: "Probeer hem te vergeten" of wat dan ook. Ze is verliefd dus er valt niets aan te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 17:42
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ja ok, maar wat valt hier nu aan te doen? Ga je iets voorstellen als: "Probeer hem te vergeten" of wat dan ook. Ze is verliefd dus er valt niets aan te veranderen.
Vergeten is te doen, hoor.
Oud 26-01-2013, 06:38
Verwijderd
Maar is-ie wel zo'n versierder? Zoals jij hem beschrijft kan hij ook gewoon een beetje klef of meidengek zijn zonder meteen iedereen te willen versieren, meer onschuldig flirten dan versieren dus.
Dan geldt nog: begin er alleen aan, als je daar tegen kunt, want je kunt niet van hem verwachten dat hij dat zomaar verandert, hoogstens dat hij zijn grenzen wat dichterbij legt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 10:15
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Maar is-ie wel zo'n versierder? Zoals jij hem beschrijft kan hij ook gewoon een beetje klef of meidengek zijn zonder meteen iedereen te willen versieren, meer onschuldig flirten dan versieren dus.
Dan geldt nog: begin er alleen aan, als je daar tegen kunt, want je kunt niet van hem verwachten dat hij dat zomaar verandert, hoogstens dat hij zijn grenzen wat dichterbij legt.
O jawel hoor, je kunt dat gewoon eisen
Ieder mens heeft wel iemand nodig en daarvoor gelden bepaalde normen in deze samenleving waar ook hij zich aan zal houden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
O jawel hoor, je kunt dat gewoon eisen
Ieder mens heeft wel iemand nodig en daarvoor gelden bepaalde normen in deze samenleving waar ook hij zich aan zal houden
Ik zei al, hij kan de grenzen wat dichterbij leggen, bijvoorbeeld niet meer met andere meisjes knuffelen. Maar dat hij complimenteus is en grapjes maakt met meisjes enzo, dat moet je niet willen moeten veranderen. Als je al van te voren denkt 'ik wil alleen verkering met deze persoon als-ie deze balangrijke karaktereigenschap van zichzelf helemaal verandert', dan kun je er beter niet aan beginnen, want dan ga je echt niet gelukkig worden met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 17:44
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Ik zei al, hij kan de grenzen wat dichterbij leggen, bijvoorbeeld niet meer met andere meisjes knuffelen. Maar dat hij complimenteus is en grapjes maakt met meisjes enzo, dat moet je niet willen moeten veranderen. Als je al van te voren denkt 'ik wil alleen verkering met deze persoon als-ie deze balangrijke karaktereigenschap van zichzelf helemaal verandert', dan kun je er beter niet aan beginnen, want dan ga je echt niet gelukkig worden met elkaar.
De grenzen wat dichterbij leggen en aanpassen, we zullen het wel over dezelfde middenweg hebben. Ligt er maar aan hoever je de grens verlegt en hoeveel hij zich aanpast. Maar idd, zijn karakter blijft wel hetzelfde, maar goed ze vindt hem niet zomaar leuk dus zal ze die eigenschap wel enigszins accepteren.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 09:54
Euro-gt
Euro-gt is offline
Ik ben inderdaad bang zoals wat Elin3 al zij dat hij gewoon met je gevoelens speelt.
weet je toevallig al hoeveel vriendinnen hij heeft gehad ik denk dat dat al een heel groot iets over die persoon zelf zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten