Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij als verliefd persoon hem zelf al omschrijft zoals je nu doet, straal je uit dat je weinig vertrouwen erin hebt dat hij het bij jou houdt. Nu al ben je stikjaloers. Je kunt het proberen, zien of hij zich echt op jou gaat richten, zien of jij ermee om kan leren gaan hoe hij is. Maar je kunt als je zelf toch al weinig vertrouwen hebt het misschien beter uit de weg gaan. Begin bij je eigen gevoel met de situatie en is die zoals je het uitstraalt dan wil je het helemaal niet. |
![]() |
|
![]() |
Ja of die jongen is een player, of gewoon wanhopig op zoek, en ik ga ervan uit dat het de laatste is want als hij het echt bij iedereen doet zou hij waarschijnlijk niet zijn smaak volgen maar gewoon veel kansen aangrijpen om maar een vriendin te krijgen. Op je veertiende ga je een relatie aan voor de lol, sorry dat ik het zeg maar je doet het iig niet voor hele lange duur. Dus ik zou gewoon lief teruglachen, knuffel geven ofzo en op whats app ook een keertje degene zijn die het gesprek begint.
Wat je verder ook allemaal voor problemen ziet... Lekker boeiend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar is-ie wel zo'n versierder? Zoals jij hem beschrijft kan hij ook gewoon een beetje klef of meidengek zijn zonder meteen iedereen te willen versieren, meer onschuldig flirten dan versieren dus.
Dan geldt nog: begin er alleen aan, als je daar tegen kunt, want je kunt niet van hem verwachten dat hij dat zomaar verandert, hoogstens dat hij zijn grenzen wat dichterbij legt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ieder mens heeft wel iemand nodig en daarvoor gelden bepaalde normen in deze samenleving waar ook hij zich aan zal houden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips gevraagd Noordzeekrab | 10 | 25-07-2012 11:40 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op mijn beste vriendin! PaterPatriae | 6 | 12-04-2012 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben? immortelle | 24 | 01-03-2011 05:16 | |
Liefde & Relatie |
hoe versier ik haar subtiel? Archer1337 | 16 | 22-09-2010 19:27 | |
Liefde & Relatie |
zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal) endless nightmare | 10 | 02-10-2003 21:02 | |
Liefde & Relatie |
Jongen verliefd op goede vriendin=> versieren? NED-179 | 14 | 08-03-2003 12:35 |