Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zo goed bevriend met ze dat mijn zelfvertrouwen dan geen rol speelt. Snapje me? Het klinkt heel verwarrend. Maar ik kan et niet duidelijker verwoorden ![]()
|
![]() |
Ik denk dat je gewoon nogal verlegen bent, en daar is niks mis mee. Als je er zelf veel hinder van ondervindt kan je natuurlijk proberen om dat te veranderen. Zeg vaker wat je denkt en wilt zeggen en houd je vooral niet te veel in, ook al voelt dat prettiger. Ik denk dat je er zo vanzelf wel aan gewend raakt om meer 'mee te doen' en minder op de achtergrond te blijven. Belangrijk is wel dat je dan gewoon jezelf blijft.
![]() |
![]() |
|
Besef dat je jezelf moet zijn, met verlegen zijn is niets mis. Liever een verlegen persoon dan iemand die hard van de daken schreeuwt. Het is echter wel vervelend dat je het gevoel hebt dat het je bemoeilijkt met vrienden maken. Het is goed dat je naar een nieuwe school gaat, een nieuwe omgeving kan veel met je doen. Ook is het zo dat je tegen mensen waar je ooit verlegen bij was, vaak wel verlegen blijft. Probeer dominanter te zijn als je nieuwe mensen leert kennen en verstop je niet. Als je dit bij de ontmoeting hebt gedaan, zul je het altijd doen bij die mensen. Het gaat er om welke indruk je de eerste keer achterlaat.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik zie het niet zitten Diamera | 21 | 12-12-2011 23:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Onwerkelijkheid. Em. | 14 | 02-07-2010 15:06 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :( Verwijderd | 11 | 29-07-2002 08:31 | |
Psychologie |
Zelfbeschermingsmechanisme Verwijderd | 25 | 21-06-2002 12:31 |