Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2013, 12:27
rbaakie
rbaakie is offline
Hoi,

ik heb me hele leven al een bril nou heb ik al 2 jaar de zelfde bril en zou wel een keer wat anders willen. Nou heb ik een leuke gezien op www.brillen24.nl heeft iemand ervaring met deze site?

Groetjes hoor van jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2013, 14:24
Pluis
Pluis is offline
Ik heb je topic even verplaatst naar het goede subforum.

Zo'n brillenwebsite is best prima, maar je moet wel een goed brilrecept hebben! En geen rare cilinders of andere vreemde oogafwijkingen hebben, anders maken ze de glazen niet goed. Persoonlijk zou ik het er dus niet op gokken.
De website zelf is ok.
Oud 28-05-2013, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Brillen kan je altijd het beste passen in een winkel, want hoe leuk een montuur er ook uitziet op een plaatje, in het echt kan het totaal niet bij je gezicht passen. Hier kwam ik zelf nog maar eens achter toen ik eind vorig jaar op zoek ging naar een nieuwe bril en een aantal toffe monturen had gezien op de pearle website die ik daarna irl ging uitproberen... allemaal niks.

Ik heb mijn nieuwe bril van de 'eyes+more', daar hebben ze een heleboel hippe monturen en verkopers die kijken naar je gezicht en kunnen uitkiezen wat daar goed bij staat. Mijn bril had de verkoopster binnen een minuut uit het rek getrokken, en dat terwijl ik daarvoor al weken op zoek was naar een geschikt montuur.
Oh ja, en als ze de lenzen op voorraad hebben is je bril ook nog eens binnen 2 uur klaar.
Oud 29-05-2013, 21:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik koop mijn bril ook het liefste gewoon in een winkel omdat ik een heel smal gezicht heb en heel veel monturen niet pas Ik heb nu ook een kinderbril bijvoorbeeld dus voor mij zou het niet werken met zo'n site. Als je een goede opticiën hebt die er een beetje kijk op heeft, kan die ook heel goed mee helpen zoeken naar een bril die goed bij je gezicht past.
Oud 01-06-2013, 12:34
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Op zulke sites zou ik zelf geen bril kopen.
De site is prima maar een bril is toch iets wat in de meeste gevallen minstens 2 jaar lang op je gezicht staat en dan vind ik het fijner als ik wat kan passen etc. Ook omdat sommige brillen misschien wel mooi zijn maar gewoon voor geen meter zitten door bijvoorbeeld de dikte van de pootjes of wat dan ook. Foto's zijn ook altijd anders dan in de werkelijkheid en dus kan de kleur best anders zijn dan in het echt.
Die sites hebben wel als voordeel dat het hele lage prijzen zijn maar dat heb je ook bij sommige gewone brillenwinkels met acties etc.
Oud 01-06-2013, 12:51
Verwijderd
Misschien kun je een montuur kopen en daarmee naar een opticien? Zullen ze vast niet om zitten te springen en je glazen zullen wel een stukje meer kosten, maar ja.

Glazen zou ik iig nooit via een site laten doen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 16:59
Verwijderd
Nee, en wat als je valt en je bril moet opnieuw gebogen/gemaakt/whatever worden? OPSTUREN?
Dan kun je beter gewoon ffkes naar je vertrouwde winkel gaan waar je al jaren heen gaat en graties wordt geholpen - service van de zaak heet dadt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 17:07
Verwijderd
Een opticien gaat je heus niet wegsturen als je bril verbogen of stuk is en hij is niet bij hen gekocht. Wel kan het zijn dat ze er dan geld voor vragen om het te repareren terwijl dat meestal service is als je de bril daar hebt gekocht.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 21:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij m'n vorige bril had ik elke week wel iets en ging ik altijd naar zomaar een opticiën om hem weer recht te laten zetten en daar hebben ze nooit ergens geld voor gevraagd
Reageren

Regels voor berichten