Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2013, 22:28
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Hey,

Ik wil graag jullie mening want ik kom er niet uit :/

Ik vind sinds ongeveeer 1,5 maand een meisje uit m'n klas leuk en ik denk(?!!?) dat zij mij ook wel leuk vind,

Ik zal het wel nader uitleggen. Het is nogal een raare situatie want zodra ik op school kom wil ze meteen aandacht van me en ze wilt ook echt bijna elke les naast me zitten en met me mee naar huis fietse. naast me lopen in de gang enz. Ook 'pest' (flirt?) ze met me, gemene grapjes en loopt op me te tekenen met nota bene mijn pen ^^ en allemaal van dat soort, Maar verder voelt het alsof ik haar niks intereseer, ook zegt ze soms dagen niks tegen me, ook heb ik haar een keer gevraagd wat ze allemaal bedoelt en of ze me leuk vind, als antwoord kreeg ik ongeveer dit; 'haha nee, hoezo denk je dat dan?' nu wil ik haar wel zeggen dat ik haar leuk vind maar ik vind het nu zo 'leuk en goed' hoe we met elkaar omgaan dus als zij veder niks voor mij voelt ben ik denk ik haar dus kwijt. Overegens is ze al dit gedrag gaan vertonen ongeveer 2maanden geleden en ook echt van de een op de andere dag, daarvoor kreeg ik dan ook niet meer dan een arrogante blik. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2013, 22:48
Verwijderd
Hoe oud zijn jullie? Ze zou ook gewoon best speels kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 00:20
meneergaar
meneergaar is offline
Even voorop: ik ben echt niet de liefdes expert (écht niet... alles behalve XD), dus correct me if I'm wrong.. Of als ik gewoon onzin uitkraam :-)

Het kan natuurlijk ook dat ze niet helemaal weet of jij wel interesse hebt en daarom (om het maar even 'safe' te spelen) nee heeft gezegd. Daarnaast, hoe heb je het gevraagd? Ik denk persoonlijk dat als je het te direct vraagt, dat misschien wat onverwacht en raar naar haar overkomt (afschrikt?), waardoor ze maar nee zei om weer safe te spelen.. Of waren er vriendinnen in de buurt van haar?

Probeer anders eens een dagje buiten school om met haar te regelen, ga iets leuks doen. Aan haar reactie kan je misschien meer aflezen dan je nu weet, en als je daar met z'n tweeën bent kan je altijd een poging doen meer te weten te komen - of je trekt een stel stoute schoenen aan daar, dat kan ook nog natuurlijk :-)

Voor de rest lijkt me dat ze wel interesse heeft...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 16:26
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Hoe oud zijn jullie? Ze zou ook gewoon best speels kunnen zijn.
15 jaartjes oud
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 17:31
Silvano08
Silvano08 is offline
Wat wil je nou eigenlijk? Tips om haar in te pakken of echt alleen een mening? Want ik denk dat ze je wel ziet zitten, en aangezien dat wederzijds is zou je er werk van moeten maken naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 20:05
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Wat wil je nou eigenlijk? Tips om haar in te pakken of echt alleen een mening? Want ik denk dat ze je wel ziet zitten, en aangezien dat wederzijds is zou je er werk van moeten maken naar mijn mening.
''Ik wil graag jullie mening want ik kom er niet uit :/''

Met andere woorden wat jullie erover denken en of ze me leuk zal vinden of niet
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 21:03
kuikenpower
kuikenpower is offline
Mijn mening is dat dat gedrag van haar typisch iets is wat laat zien dat ze smoor op je is. Ze lijkt me gwn te verlegen om het te zeggen, ik zou gwn tegen haar zeggen dat je haar leuk vind, je kunt die stap wel maken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 20:09
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Mijn mening is dat dat gedrag van haar typisch iets is wat laat zien dat ze smoor op je is. Ze lijkt me gwn te verlegen om het te zeggen, ik zou gwn tegen haar zeggen dat je haar leuk vind, je kunt die stap wel maken
Nou, dat is het em dus juist ze is normaal helemaal niet zo'n verlegen typ en ik denk omdat we best wel heel veel met elkaar omgaan dat ze me meer ziet als een vriend
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 20:09
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Heeft iemand misschien nog tips om haar subtiel te laten weten/zien dat ik haar wel zie zitten?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 20:49
kuikenpower
kuikenpower is offline
Laat haar in ieder geval weten dat je IEMAND leuk vind. Dan kun je ook weer meteen afleiden van haar reactie wat zei daar van vind. Ze word dan waarschijnlijk nieuwsgierig enzo. Etc
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 04:09
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Laat haar in ieder geval weten dat je IEMAND leuk vind. Dan kun je ook weer meteen afleiden van haar reactie wat zei daar van vind. Ze word dan waarschijnlijk nieuwsgierig enzo. Etc
Dat ze nieuwsgierig wordt zegt helemaal niets. Als mijn beste vriendin vertelt dat ze iemand leuk vindt word ik ook nieuwsgierig, maar dat betekent niet dat ik gevoelens voor haar heb.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 06:21
kuikenpower
kuikenpower is offline
Nee ok maar door haar eigen nieuwsgierigheid kun je haar er zelf zeg maar achter laten komen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 10:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ook heb ik haar een keer gevraagd wat ze allemaal bedoelt en of ze me leuk vind, als antwoord kreeg ik ongeveer dit; 'haha nee, hoezo denk je dat dan?'
Ik denk dat dit redelijk duidelijk is..
Oud 17-04-2013, 16:12
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
okee mensen zou het 't waard zijn om het te proberen en te zeggen dat ik 'r leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 17:26
bloodyb
bloodyb is offline
Gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Oud 17-04-2013, 20:24
kuikenpower
kuikenpower is offline
Nee heb je ja kun je krijgen ;-)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 20:47
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
hmm? komt niet helemaal over wat je daarmee bedoelt
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 21:56
bloodyb
bloodyb is offline
Daar bedoelen we mee dat je gewoon eens tegen haar moet zeggen dat je haar leuk vindt. Als ze dan zegt: maar ik jou niet is dat lullig maar dan weet je waar je aan toe bent.
Oud 17-04-2013, 23:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ze heeft al gezegd dat ze hem niet leuk vindt, waarom zou je het nog een keer gaan doen?
Oud 18-04-2013, 20:55
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Zegt degene die het zelf niet durft te vragen :')
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876554
Je geeft zelf antwoord op je eigen topic, met je antwoord op dit topic

Gewoon vragen dus
Oud 20-04-2013, 21:55
Silvano08
Silvano08 is offline
Gelukt?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 18:43
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
heb er eerlijk gezegt nog geen werk van gemaakt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 16:00
Jllgrts
Jllgrts is offline
Ik denk vragen dat dicht slaan doen ze allemaal maar dat ze alles wil doen ze als ze echt wanhopig worden over de situatie om je aandacht te vragen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 16:04
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
voor de geïnteresseerden; Ik heb er nog niet verteld dat ik haar leuk vind, word ook steeds met de dag minder spreek haar ook nu niet/nauwlijks, heb het wel even gehad met meiden. Alsnog bedankt voor alle hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten