Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2013, 19:42
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Hai! Voorheen had ik altijd spikes, maar ik vind het een beetje te veel werk worden en ik heb nu langer haar, want ben een tijdje niet naar de kapper geweest en ik vind het wel prima zo eigenlijk, die spikes zijn te veel moeite. Ze waren gaaf, maar heb er geen zin meer in

Anyhow... Mijn haar komt aan de achterkant net iets over de helft van mijn nek en de linkerkant (vanuit mijn oogpunt) valt vaak voor mijn gezicht. Dit vind ik zeer irritant. Mijn haar is volgens mij best dun. En ja ik heb dus een soort schuine pony en dat vind ik maar niks, het hele haar eigenlijk niks qua normaal model. De lengte vind ik prima.
Dus ja.. iemand iets van ideetjes ofzo? Om het te modelleren gebruik ik altijd groene zeep. Hierdoor krijgt mijn haar ook een vettige/wet look en dat vind ik het chillst
Oud 25-04-2013, 20:17
tuttebel
tuttebel is offline
probeer je pony eens ergens anders te maken, met je vingers of een kam, in het midden, of aan de andere kant. dat kan al heel wat veranderen. en gebruik eens mousse, daar krijgt je haar wat meer volume van.
en misschien zoeken naar plaatjes van leuke kapsels en daarmee naar de kapper. zijkant kaalscheren ofzo
Oud 25-04-2013, 20:37
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Waarom ga je gewoon niet naar de kapper ?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je gewoon niet naar de kapper ?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 12:20
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Omdat ik geen zin heb om naar de kapper te gaan en ik vind deze lengte prima, bij de kapper verneuken ze toch alles. Doe het liever zelf, met wat ik thuis heb liggen.
Oud 27-04-2013, 12:21
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
probeer je pony eens ergens anders te maken, met je vingers of een kam, in het midden, of aan de andere kant. dat kan al heel wat veranderen. en gebruik eens mousse, daar krijgt je haar wat meer volume van.
en misschien zoeken naar plaatjes van leuke kapsels en daarmee naar de kapper. zijkant kaalscheren ofzo
Haha nee een sidecut hoef ik niet hoor, bij mij zou dat niet staan En ik gebruik een ander product dan mousse, volume en shit hoeft allemaal niet zo, ik bedenk wel wat
Oud 27-04-2013, 12:43
Verwijderd
Ga nou maar naar de kapper.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 12:45
Vowel
Vowel is offline
"Mag ik tips?"

Mensen geven tips.

"Ik bedenk wel wat."

Lekker nutteloos, zo'n topic.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik geen zin heb om naar de kapper te gaan en ik vind deze lengte prima, bij de kapper verneuken ze toch alles. Doe het liever zelf, met wat ik thuis heb liggen.
misschien een goede kapper zoeken dan? Een tientjeskapper verziekt je haar inderdaad.
Voor alto's zoals jij zou ik de kinky kapper aanraden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 18:40
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Een ander model kiezen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 10:21
Verwijderd
Dreads.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren