Advertentie | |
|
![]() |
|
er bestaan online programma's die je helpen stoppen met roken. google it!
Als het je niet lukt om met je eigen motivatie te stoppen, kan zo'n programma wellicht ondersteuning bieden. Het is in ieder geval nog een volgende stap die je kunt nemen voordat je op zoek gaat naar andere hulp (bv professionele via je huisarts).
|
![]() |
Ik ben laatst ook gestopt met roken. Ik rookte een pakje sigaretten per dag.(24) dit een jaar lang. het is mij gelukt met champix. dit zijn pilletjes die je moet slikken en de behoefde verminderen. het is geen wondermiddel maar een goed steuntje in je rug zonder was het mij niet gelukt. ondanks dat blijft het een kwestie van gewoon doen als je niet goed gemotiveerd bent gaat het je waarschijnlijk niet lukken.
p.s. die pillen zijn wel vrij prijzig ik betaalde geloof ik 51 euriess. Als je een afspraak maakt met je huisarts krijg je die waarschijnlijk vergoed. En vraag bij het bellen voor een afspraak of het annoniem kan (er zit hier een moeder naast me met kleine kinderen die zegt van wel) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() edit: interessant, rokers zouden ons 1,5 miljard euro per jaar besparen. Veel geld, maar of het genoeg is om de crisis te bezweren weet ik niet.
Laatst gewijzigd op 23-11-2011 om 21:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Redenen om te stoppen met roken. Daar geven ze je wel een tip wat je met de lijst kan doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
misschien is dit iets voor je http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-...076/index.html zullen ze vast ook hebben bij de bibliotheek
|
Best afbouwen! (: bvb de ene dag maar 7, de dag erna maar 6, de dag erna maar 5. als je iets om je handen wilt hebben kan je altijd een lolly nemen (echt, klinkt dom maar het werkt) het houdt je mond bezig en je lippen, en je handen . en het is ook een soort 'sigarettenstokje' in je mond :-) ik ken iemand die er zo erg gemakkelijk van af geraakt is !
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En lol: Citaat:
|