|
|
Bekijk resultaten poll: Wat moet ik doen? | |||
Wanhoopspoging doen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 30.77% |
Afwachten. |
3 | 23.08% |
Opgeven. |
4 | 30.77% |
Opzoek naar een andere liefde. |
3 | 23.08% |
Haar vergeten. |
8 | 61.54% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je stil in een hoekje blijft zitten te huilen waarom anderen wel een relatie hebben maar jij zelf niet, dan ligt het aan jou en dat is inderdaad vrij treurig. Wanneer mensen vechten voor een persoon waar ze verliefd op zijn vind ik dat (tot in bepaalde mate, je moet soms ook toegeven dat een relatie/ een persoon het vechten ervoor niet meer waard is) juist stoer!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jongedame in kwestie heeft overduidelijk geen interesse. Kan gebeuren, zet je er overheen en zoek een ander. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou haar op een directe manier in het echt of per telefoon zeggen dat jij haar leuk vindt, en haar vragen of zij met je uit wil. Als je dan nog een keer geen antwoord of 'ik weet het niet' als een antwoord krijgt, beschouw het dan als een afwijzing en probeer haar te vergeten. Maar dat is wat ik zou doen, het is natuurlijk 100% aan jou.
Veel sterkte en ik wens je het allerbeste! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XVII Verwijderd | 500 | 21-05-2007 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Huilbuien? luchtballon | 22 | 04-03-2007 18:34 | |
Verhalen & Gedichten |
in de val II homehapero | 2 | 07-05-2006 10:21 | |
Verhalen & Gedichten |
in de val homehapero | 27 | 05-05-2006 06:37 | |
Liefde & Relatie |
Gisteravond, hoe erg kan je het maken voor jezelf eelco | 16 | 10-04-2006 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Fokking tuinkabouters milamber | 9 | 01-02-2006 10:17 |