Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat moet ik doen?
Wanhoopspoging doen. 4 30.77%
Afwachten. 3 23.08%
Opgeven. 4 30.77%
Opzoek naar een andere liefde. 3 23.08%
Haar vergeten. 8 61.54%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2013, 22:58
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Hoi,

Ik wil nog 1 x een wanhoopspoging doen in de liefde.
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen?!
Ik geef heel veel om dit meisje dus ik zou het heel erg waarderen als jullie me helpen.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2013, 23:51
DAH
DAH is offline
Kun je ons wat meer vertellen?
Oud 23-06-2013, 00:26
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Ik ben al bijna anderhalf jaar verliefd op dit meisje. Ik heb haar gevraagd maar ze weet het nog steeds niet. Nou zitten we nog maar drie weken bij elkaar op school dus als het niks wordt spreken we elkaar ook waarschijnlijk niet meer. Daarom die wanhoopspoging!

Groetkes
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 02:20
Verwijderd
Veel met haar praten en gewoon vragen. Wat anders? Bloemetje sturen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 07:36
Verwijderd
Ze wil je niet en wanhoop is heel erg onaantrekkelijk. Doe maar niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 07:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit ja.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Dit ja.
inderdaad, als je zeker geen kans wil maken moet je vooral wanhopig gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 08:31
Verwijderd
Citaat:
ik heb haar gevraagd maar ze weet het nog steeds niet
Bedoel je daarmee dat ze steeds als jij haar vraagt, "ik weet het niet" antwoordt?

Als dat zo is, kun je nog één keer haar uit vragen en dan een duidelijk antwoord eisen. Waarschijnlijk zegt ze dan nee en dan kun je het wat beter afsluiten voor jezelf.

Wat een bitch trouwens, om jou anderhalf jaar zo aan het lijntje te houden in plaats van gewoon nee te zeggen als ze nee bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 11:17
Verwijderd
Wat een noob trouwens, om jezelf anderhalf jaar aan het lijntje te houden in plaats van gewoon andere bitches te regelen.

Natuurlijk ga je niet wanhopig doen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 13:58
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Ik heb gevraagd of ze samen een picknick wil doen en dat vond ze heel erg leuk. Dus nu nog ff hopen, ik ga er iets heel speciaals van maken!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 15:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je weet dat ze geen interesse heeft hè?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:03
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Dat heeft ze nooit gezegd
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 16:03
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
En anders had ze wel nee gezegd op die picknick
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 22:54
Borgje
Borgje is offline
ik zou kijken of de picknick wat word en zo ja regel de volgende date dan maar als die ook goed gaat wordt het mischien nog wat
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 16:54
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
ik zou kijken of de picknick wat word en zo ja regel de volgende date dan maar als die ook goed gaat wordt het mischien nog wat
Dank je voor de tip, ik ga er alles aan doen de laatste weken, zodat ik haar volgend jaar ook nog regelmatig kan zien!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 17:51
Verwijderd
Ik denk niet dat ze de picknick als date ziet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 18:39
bassiebe
bassiebe is offline
Citaat:
dit. maar ga gewoon is met haar praten
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 19:45
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ze de picknick als date ziet.
Hmm... Weet ik niet maar ik heb er wel bij gezegd dat ik er iets romantisch van ga maken!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 08:14
feniks
feniks is offline
wanhoop. Jeetje, je lijkt wel zo'n gast van dat treurige programma waarin allemaal lelleke mensen het nog nooit gedaan hebben...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 08:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
wanhoop. Jeetje, je lijkt wel zo'n gast van dat treurige programma waarin allemaal lelleke mensen het nog nooit gedaan hebben...
TS is simpelweg verliefd op een meisje en is bang dat hij haar moet laten lopen, hij doet zijn best om dat niet te laten gebeuren. Als je stapelverliefd ben kan je best een beetje wanhopig worden van het idee dat de ander jou niet ziet zitten. Maar respect voor TS dat hij in elk geval een poging doet
Als je stil in een hoekje blijft zitten te huilen waarom anderen wel een relatie hebben maar jij zelf niet, dan ligt het aan jou en dat is inderdaad vrij treurig. Wanneer mensen vechten voor een persoon waar ze verliefd op zijn vind ik dat (tot in bepaalde mate, je moet soms ook toegeven dat een relatie/ een persoon het vechten ervoor niet meer waard is) juist stoer!
Oud 25-06-2013, 08:48
hookee
hookee is offline
Als een meisje al weken / maanden / 1,5 jaar(?) zegt "ik weet 't nog niet", dan houdt ze hem als backup tot ze iets beters heeft gevonden (zelfs àls ze eventueel verkering krijgen).
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Als je stil in een hoekje blijft zitten te huilen waarom anderen wel een relatie hebben maar jij zelf niet
Ja, dat is inderdaad wat iedereen in deze topic namelijk zegt en doet tsjongejonge.

Jongedame in kwestie heeft overduidelijk geen interesse. Kan gebeuren, zet je er overheen en zoek een ander.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 16:12
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Wanneer mensen vechten voor een persoon waar ze verliefd op zijn vind ik dat (tot in bepaalde mate, je moet soms ook toegeven dat een relatie/ een persoon het vechten ervoor niet meer waard is) juist stoer!
Zij vind het ook altijd lief als ik speciale dingen voor haar doe, bijvoorbeeld een gedicht schrijven of speciaal voor haar 10 km naar haar toe fietsen om samen wat te gaan doen. Ik geloof ook niet dat ze me gebruikt, ze neemt nooit een ijsje op mijn kosten aan of wat anders.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 16:16
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zij vind het ook altijd lief als ik speciale dingen voor haar doe, bijvoorbeeld een gedicht schrijven of speciaal voor haar 10 km naar haar toe fietsen om samen wat te gaan doen. Ik geloof ook niet dat ze me gebruikt, ze neemt nooit een ijsje op mijn kosten aan of wat anders.
Nou ja, als jij zooo hard je best doet mag zij ook wel wat dankbaarheid/ genegenheid en ook eerlijkheid tonen. Op dit moment weet ze het niet, maar dat kan ze misschien nog wel heel lang volhouden. Dat lijkt me niet de bedoeling. Het kan best dat ze een tijdje onzeker is en twijfelt of ze wel echt iets met jou wil, maar op ten duur moet ze gewoon die beslissing nemen. Eindeloos twijfelen is in elk geval een succesformule.
Oud 25-06-2013, 18:35
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Nou ja, als jij zooo hard je best doet mag zij ook wel wat dankbaarheid/ genegenheid en ook eerlijkheid tonen. Op dit moment weet ze het niet, maar dat kan ze misschien nog wel heel lang volhouden. Dat lijkt me niet de bedoeling. Het kan best dat ze een tijdje onzeker is en twijfelt of ze wel echt iets met jou wil, maar op ten duur moet ze gewoon die beslissing nemen. Eindeloos twijfelen is in elk geval een succesformule.
Ja maar ze moet niet te lang twijfelen, want we zitten nog maar 3 weken bij elkaar op school. De enige manier wanneer we anders nog contact hebben is via iPad/ipod dus dat schiet ook niet op. Hopen dat op het afscheidfeest de vonk overspringt. Ik mag de cd samen stellen duss ik ben van plan een schuifel nummer er tussen te zetten. Hopen dat het werkt !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2013, 18:45
Verwijderd
Bereid je iig maar voor op een flinke teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 21:32
Verwijderd
Robin, hoe oud ben je eigenlijk? Ik ging uit van eindexamen middelbare, maar nu ik lees dat je de cd mag samenstellen en een schuifelnummer er op mag zetten, denk ik eerder aan basisschool. En dan wil ik even zeggen dat ik dit opeens extreem schattig vind.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 21:35
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Robin, hoe oud ben je eigenlijk? Ik ging uit van eindexamen middelbare, maar nu ik lees dat je de cd mag samenstellen en een schuifelnummer er op mag zetten, denk ik eerder aan basisschool. En dan wil ik even zeggen dat ik dit opeens extreem schattig vind.
Haha nee ik zit nu eind groep 8!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 02:28
Verwijderd
Schuifelnummers.

Voor mensen van jouw leeftijd zijn de regels anders, dus kun je negeren wat ik zei. Ik wens je veel succes.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 15:48
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Schuifelnummers.

Voor mensen van jouw leeftijd zijn de regels anders, dus kun je negeren wat ik zei. Ik wens je veel succes.
Haha, eigenlijk best gek, zelfde situatie lijkt mij. Nou ja in ieder geval bedankt.

Iemand nog tips??
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 18:17
anoniem_98
anoniem_98 is offline
Ik zou haar op een directe manier in het echt of per telefoon zeggen dat jij haar leuk vindt, en haar vragen of zij met je uit wil. Als je dan nog een keer geen antwoord of 'ik weet het niet' als een antwoord krijgt, beschouw het dan als een afwijzing en probeer haar te vergeten. Maar dat is wat ik zou doen, het is natuurlijk 100% aan jou.

Veel sterkte en ik wens je het allerbeste!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 20:58
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Veel sterkte en ik wens je het allerbeste!
Dankjewel ik ga iets heel romantisch verzinnen voor d'r!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten