![]() |
|
Ja, ik vind je een slet, je voldoet voor mij aan alle voorwaarden; geen relatie en je laat op je eerste "date" (was dat 't?) al bijna alles met je doen. Het lijkt me duidelijk dat deze jongen alleen in je geïnteresseerd voor de sex. Dat is vlijend maar ik vrees dat je niet zijn enige vleesobject bent. Mocht je 'm pijpen? Wat een eer ! Denk er eens over na.. hij gebruikt je, en hij weet het.
Als je een vaste relatie met 'm wil stel ik voor dat je 't hem eens wat moeilijker maakt; even geen sexuele handelingen, dat is de eerste weken nergens voor nodig. Kijk dan eens of hij nog steeds in je geïnteresseerd is. Als je zelf gewoon uit bent op sex, doe dan vooral wat je zelf wil. Maar verwacht niet dat je hiermee een relatie met iemand afdwingt. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar als ik had wel met hem afgesproken als we dan wel iets gingen doen dat het met condoom was en ik zit al aan de pil |
![]() |
||
Citaat:
En, zoals ik al zei, als je je er zelf goed bij voelt, doe vooral je ding, en doe het veilig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geloof je dat nu werkelijk zelf? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Babe123: Maar is dit nou heel erg sletterig want normaal gesproken doe ik echt niet zulke dingen met een jongen als ik hem niet heel goed ken..
aan de hand van je reacties snap ik niet eens waarom je het vraagt. Het is alsof je naar antwoorden zoekt zoals: doe maar wat je wilt, Nee je bent geen slet en alles negeert. Je had je keuze al gemaakt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Liefde & Relatie |
same met iemand maar verliefd op een andere jongen baby_chikkie | 12 | 27-07-2009 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Liefde & Relatie |
Players... Ik snap eigenlijk de bewoording er niet goed van :S Spray rebel | 16 | 14-01-2005 00:47 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer het niet goed bij een relatie van een vriendin van je... nivava | 27 | 24-12-2004 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |