Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2013, 09:40
Verwijderd
Misschien dat iemand hier een antwoord weet.

Ik heb het profiel C en M gekozen met wiskunde A, Latijn, geschiedenis, Frans, Grieks en aardrijkskunde.

Maar ik weet niet wat ik er mee wil doen, ik zit straks in 4v dus het duurt nog wel even voordat ik een definitieve keuze moet maken maar dan weet ik iig waar ik dit ook alweer voor doe.
Dus wat kan je met dit profiel? Is iets medisch mogelijk? Of iets als psychologie? Of ben je daar biologie voor nodig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2013, 09:43
Elin3
Elin3 is offline
Voor een medische opleiding wordt vaak om een N&G of N&T (met biologie) profiel gevraagd. Als je goed in dat soort vakken bent is het verstandig om zo'n type profiel te nemen omdat je daar altijd nog vrij veel kanten mee op kunt. Ben je er niet goed in, hou dan lekker het profiel dat je nu hebt!
Oud 21-08-2013, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Voor een medische opleiding wordt vaak om een N&G of N&T (met biologie) profiel gevraagd. Als je goed in dat soort vakken bent is het verstandig om zo'n type profiel te nemen omdat je daar altijd nog vrij veel kanten mee op kunt. Ben je er niet goed in, hou dan lekker het profiel dat je nu hebt!
Bedankt voor je reactie!
Nee ik ben idd niet goed in natuurkunde en wiskunde, nouja de cijfers vielen opzich nog wel mee (7 en 8) maar ik snapte er nooit veel van maar met hulp van vriendinnen lukte het me net.
Maar is psychologie mogelijk of moet ik echt iets als maatschappelijk werk of toerisme kiezen?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 09:56
Tochjo
Tochjo is offline
In dit schema kun je van elke universitaire opleiding zien waar hij wordt aangeboden en met welk profiel je wordt toegelaten. Je ziet dat je met jouw profielkeuze vrijwel geen opleidingen kunt doen in de sector Gezondheidszorg, maar dat psychologie wel kan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 10:50
Verwijderd
oke bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten