Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens iemand die ik ken die daar werkte, was haar eerste taak 's ochtends altijd de muizen van het voedsel jagen. Geen muizen meer hebben lijkt me dus een goed idee.
|
Als je wilt onderzoeken wat jongeren leuk vinden aan een restaurant raad ik je aan iets systematischer te werk te gaan dan dit. Maar aangezien je baas degene is die de opleiding doet, is hij ook degene die het onderzoek zal moeten uitvoeren. Als je echt wilt helpen, kun je hem vragen een enquete te maken die gericht is op een bepaalde doelgroep en kun je hem eventueel helpen deze te verspreiden onder klasgenoten. Een vraag stellen op een forum zal je niet heel veel inzichten opleveren.
|
Ik denk dat de jongere restaurant bezoeker opzoek is naar een leuke sfeer, goed eten en een lage prijs.
![]() Van mij mag de wifi weg en moet iedereen verplicht zijn mobiel uitzetten in een restaurant. Ik vind het er zo dom uitzien dat mensen dan samen uit eten gaan en constant zitten te appen en naar dat kutscherm lopen te staren. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149 Alyssia | 500 | 18-09-2009 00:45 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |