Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2013, 13:01
Crystalll
Crystalll is offline
Hey iedereen!
Ik werk bij La Place en mijn baas doet een opleiding marketing en hij heeft gevraagd of ik onderzoek wou doen wat jongeren nou eigenlijk willen in een restaurant? Wat vinden ze lekker, wat moet er plaats vinden, hoe moet het personeel eruit zien, hoe moet het restaurant eruitzien? Dus eigenlijk, hoe kunnen wij meer jongeren aantrekken? Iemand ideeën?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2013, 13:02
Qimm
Qimm is offline
gratis wifi :')
Oud 02-09-2013, 13:03
Verwijderd
Probeer het eens met fatsoenlijk voedsel.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
gratis wifi :')
Citaat:
Probeer het eens met fatsoenlijk voedsel.
Laplace heeft beide.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 13:34
Qimm
Qimm is offline
Geen idee, ik kom er nooit. Ik opperde maar wat.
Oud 02-09-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Laplace heeft beide.
Dan ben ik in de war met een andere keten óf we hebben een ander idee van 'fatsoenlijk voedsel'. Het eerste lijkt me waarschijnlijker
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Hey iedereen!
Ik werk bij La Place en mijn baas doet een opleiding marketing en hij heeft gevraagd of ik onderzoek wou doen wat jongeren nou eigenlijk willen in een restaurant? Wat vinden ze lekker, wat moet er plaats vinden, hoe moet het personeel eruit zien, hoe moet het restaurant eruitzien? Dus eigenlijk, hoe kunnen wij meer jongeren aantrekken? Iemand ideeën?
Alvast bedankt!
Hallo Crystalll!

Je baas doet een opleiding, maar jij moet onderzoek doen?

Verder is dit geen onderzoek, je stelt gewoon belachelijk open vragen en hoopt dat iemand wat zinnigs zegt. Zelfs, of juist, binnen de verachterlijke studie marketing zijn ze toch vrij goed in het doen van onderzoek. Dat is een stuk gerichter dan gewoon wat algemene vragen stellen.

Gaat het onderzoek over La Place, waar bovenstaande forumers zo te zien vanuit gaan? Ik krijg de indruk van je vragen dat het algemener is dan dat.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 17:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan ben ik in de war met een andere keten óf we hebben een ander idee van 'fatsoenlijk voedsel'. Het eerste lijkt me waarschijnlijker
La Place is meestal wel prima, ook allemaal vers bereid enzo.
Oud 02-09-2013, 18:51
Turk February
Turk February is offline
Volgens iemand die ik ken die daar werkte, was haar eerste taak 's ochtends altijd de muizen van het voedsel jagen. Geen muizen meer hebben lijkt me dus een goed idee.
Oud 02-09-2013, 22:20
Martiño
Martiño is offline
--> Eten & Drinken trouwens
Oud 06-09-2013, 13:01
igfy
igfy is offline
Als je wilt onderzoeken wat jongeren leuk vinden aan een restaurant raad ik je aan iets systematischer te werk te gaan dan dit. Maar aangezien je baas degene is die de opleiding doet, is hij ook degene die het onderzoek zal moeten uitvoeren. Als je echt wilt helpen, kun je hem vragen een enquete te maken die gericht is op een bepaalde doelgroep en kun je hem eventueel helpen deze te verspreiden onder klasgenoten. Een vraag stellen op een forum zal je niet heel veel inzichten opleveren.
Oud 07-09-2013, 17:41
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik denk dat de jongere restaurant bezoeker opzoek is naar een leuke sfeer, goed eten en een lage prijs.

Van mij mag de wifi weg en moet iedereen verplicht zijn mobiel uitzetten in een restaurant. Ik vind het er zo dom uitzien dat mensen dan samen uit eten gaan en constant zitten te appen en naar dat kutscherm lopen te staren.
Oud 07-09-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Van mij mag de wifi weg en moet iedereen verplicht zijn mobiel uitzetten in een restaurant. Ik vind het er zo dom uitzien dat mensen dan samen uit eten gaan en constant zitten te appen en naar dat kutscherm lopen te staren.
QFT.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten