Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1856647
Niet dat ze betogen natuurlijk, de wet. En verder: als het dopje van mijn fles tijden het vastdraaien 'dul' draait en de grond op stuitert. Dan moet niemand in mijn buurt zijn, want die overleeft het echt niet, godvertering het ik daar een grafhekel aan. En al helemáál als het ergens onderin stuitert. Maar goed dat vlammenwerpers niet zomaar te verkrijgen zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben een prullenbakje op de badkamer en die gaat een beetje ingewikkeld dicht. Mijn moeder wilt ook nog op een bepaalde manier de zak erin, zodat je het niet ziet. Als ik hem erin doe dan krijg ik de prullenbak niet meer dicht. en dan kan ik me wel ergeren als het niet lukt
|
![]() |
||
Citaat:
OT: De Nederlandse taal die verkracht wordt door de Nederlanders zelf. Groter/kleiner als mij, hun hebben, enigste, ik irriteer me, het meisje die.. Ik word er vooral boos over als mensen hun afkomst als excuus gebruiken (en dit is vaker in de zin van 'maar ik kom uit Rotterdam/Den Haag/Maastricht/waar dan ook' dan 'ik kom uit <insert buitenland>') en zich niet laten verbeteren, óf het fout zeggen ondanks dat ze weten dat het fout is. Lul dan godverdomme niet zo stom, kut.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'ik irriteer me aan' vind ik dan weer wel heel erg ergerlijk, dus dat doe ik niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is helemaal erg als ze ook nog zeggen 'je snapt me toch!'. En homohaat, homofobie, kan ik me erg kwaad om maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word heel boos om mensen die hun poten niet thuis kunnen houden. Onverantwoordelijkheid. Kortzichtigheid. Weigeren om een gesprek aan te gaan/iets te veranderen aan eigen houding, maar wel van anderen verwachten dat ze alles aan de kant zetten. Mensen die er van uit gaan dat ze ergens recht op hebben, maar niet uit kunnen leggen waarom dat ze dat vinden. Egocentrische mensen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder kan ik ook niet echt boos worden ofzo, ik heb gewoon altijd /care. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.hbvl.be/limburg/riemst/no...in-kennel.aspx
Zeker omdat het een bekende was op dat gebied. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
En dan als klap op de vuurpijl een van de ALLERERGSTE vergrijpen: mensen die je iets willen vertellen in een gesprek maar dat niet direct zeggen en in plaats daarvan iets zeggen waarop jij een vraag moet stellen, bijvoorbeeld: "Gisteren heb ik zoiets vreemds beleefd met iemand die jij ook al heel lang niet hebt gezien".
![]() |
![]() |
|
Oh Margot, zo herkenbaar.
En fietsers. ALLEMAAL. Vooral wielrenners zijn honden, maar 'normale' fietsers moeten ook eens een cursus 'hoe doe ik normaal in het verkeer'. Met hun smartphones, midden op de weg rijden of met z'n 3en naast elkaar, het liefste tegen de richting in met de muziek heel hard dat ze ook niks horen aankomen en NOOIT DIE TYFUSKLAUW van ze kunnen uitsteken en voorrang verlenen, ho maar. Ja fietsers zijn wel echt het kutste van alles en daar kan ik me ook echt kwaad om maken.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Psychologie |
Denk dat ik hele erge dwangneurose heb! xRoxy | 10 | 01-02-2013 20:49 | |
Liefde & Relatie |
Ik word gek van mijn beste vriend Noddy | 13 | 12-10-2006 18:32 | |
Psychologie |
Bepaald vaag gedrag van mensen met andere cultuur dan Nederlandse Yab-Yum | 44 | 18-01-2005 11:46 | |
Liefde & Relatie |
waar kan jij boos om worden in je relatie... Firefly182 | 49 | 06-11-2003 14:30 | |
Vrije tijd |
Leegloop Ajax? zlatani9 | 56 | 02-08-2003 21:41 |