Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2014, 14:02
Shellie
Shellie is offline
Wat zijn dingen waar jij je echt om kan irriteren/ frusteren of down kan raken?

ik.......mensen die hun woorden niet nakomen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2014, 14:16
Verwijderd
Ik kan er niet tegen als mensen de hele dag door met K lopen te schelden, of constant met homo lopen te schelden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:24
Verwijderd
Dit soort gaye topics
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Dit soort gaye topics
oke, hier heb je wel een beetje gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:28
Verwijderd
Mensen die zeuren over anderen mensen omdat die irritant zijn, maar dat ze zelf net zo irritant zijn
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:33
Shellie
Shellie is offline
Citaat:
Dit soort gaye topics
Haha je hebt het graag diepzinnig i think
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:36
Verwijderd
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1856647

Niet dat ze betogen natuurlijk, de wet.

En verder: als het dopje van mijn fles tijden het vastdraaien 'dul' draait en de grond op stuitert. Dan moet niemand in mijn buurt zijn, want die overleeft het echt niet, godvertering het ik daar een grafhekel aan. En al helemáál als het ergens onderin stuitert. Maar goed dat vlammenwerpers niet zomaar te verkrijgen zijn
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen die aan mijn haar trekken. OMG ik word al kwaad als ik eraan denk, wat een vreselijke kutactie is dat, laat mij en mijn haar gewoon met rust, als je aandacht wil, moet je dat op een andere manier trekken.
Oud 02-02-2014, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Niet diepzinnig, wel diep, gok ik zo.
Oja en ik irriteer me om dus om dit soort reacties.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Dul draait? Dopje van wat voor fles? Waar onderin stuitert? Waarom word je zo boos over zoiets futiels?
Gewoon, ik kan het niet hebben. (Dul = nou ja, dat je draait en dat het niet vastdraait, maar overdraait en dus wegschiet) Niet dat dat mijn levensbezigheden zijn ofzo, het is de futiliteit in mijn leven die het meeste frustratie oplevert en waar ik compleet los over kan gaan met vloeken terwijl het compleet niet belangrijk is. Omdat het zo fucking irritant is
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 15:26
Verwijderd
Frisdrankfles trouwens, onder de bank in stuiteren.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 15:27
Verwijderd
Ik kan er ook wel om lachen dat ik me er zo kwaad over maak, maar enkel op het moment dat het niet gebeurt

Laatst gewijzigd op 02-02-2014 om 19:16. Reden: daar stond een t teveel
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 15:37
Verwijderd
Wij hebben een prullenbakje op de badkamer en die gaat een beetje ingewikkeld dicht. Mijn moeder wilt ook nog op een bepaalde manier de zak erin, zodat je het niet ziet. Als ik hem erin doe dan krijg ik de prullenbak niet meer dicht. en dan kan ik me wel ergeren als het niet lukt
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 16:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oja en ik irriteer me om dus om dit soort reacties.
Erger. Ik erger me.

OT: De Nederlandse taal die verkracht wordt door de Nederlanders zelf. Groter/kleiner als mij, hun hebben, enigste, ik irriteer me, het meisje die.. Ik word er vooral boos over als mensen hun afkomst als excuus gebruiken (en dit is vaker in de zin van 'maar ik kom uit Rotterdam/Den Haag/Maastricht/waar dan ook' dan 'ik kom uit <insert buitenland>') en zich niet laten verbeteren, óf het fout zeggen ondanks dat ze weten dat het fout is. Lul dan godverdomme niet zo stom, kut.
Oud 02-02-2014, 16:15
Verwijderd
BIJ DEZENNNNNNNN
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Erger. Ik erger me.

OT: De Nederlandse taal die verkracht wordt door de Nederlanders zelf. Groter/kleiner als mij, hun hebben, enigste, ik irriteer me, het meisje die.. Ik word er vooral boos over als mensen hun afkomst als excuus gebruiken (en dit is vaker in de zin van 'maar ik kom uit Rotterdam/Den Haag/Maastricht/waar dan ook' dan 'ik kom uit <insert buitenland>') en zich niet laten verbeteren, óf het fout zeggen ondanks dat ze weten dat het fout is. Lul dan godverdomme niet zo stom, kut.
Deze reactie had ik van je verwacht
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 17:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Erger. Ik erger me.

Nou ja, mijn spreektaal is ook anders dan mijn schrijftaal. Dat komt wrs idd door waar ik vandaan kom en hoe mijn hele familie praat. Ik weet heus wel dat het geen 'groter als mijn' of 'hun hebben' of 'ze zeeën' of 'ik loopt/hij loop' is, maar als ik in gesprek ben dan floept dat er soms wel zo uit.

'ik irriteer me aan' vind ik dan weer wel heel erg ergerlijk, dus dat doe ik niet.
Oud 02-02-2014, 17:17
Verwijderd
Citaat:
'ik irriteer me aan' vind ik dan weer wel heel erg ergerlijk, dus dat doe ik niet.
Dat vind ik dan juist weer een non-issue, maar voor de rest ben ik echt net zoals LP wat betreft taal. Ik kan me echt kwaad maken als ik mensen domme fouten zie maken, of op een forum niet even de moeite nemen om leestekens te gebruiken of even twee keer te kijken wat ze precies neertypen.
Het is helemaal erg als ze ook nog zeggen 'je snapt me toch!'.

En homohaat, homofobie, kan ik me erg kwaad om maken.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 19:15
Verwijderd
[QUOTE=Little Phoebe;33466132]Erger. Ik erger me /QUOTE]

Hahaha;
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 19:28
Verwijderd
Ik word heel boos om mensen die hun poten niet thuis kunnen houden. Onverantwoordelijkheid. Kortzichtigheid. Weigeren om een gesprek aan te gaan/iets te veranderen aan eigen houding, maar wel van anderen verwachten dat ze alles aan de kant zetten. Mensen die er van uit gaan dat ze ergens recht op hebben, maar niet uit kunnen leggen waarom dat ze dat vinden. Egocentrische mensen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik word heel boos om mensen die hun poten niet thuis kunnen houden. Onverantwoordelijkheid. Kortzichtigheid. Weigeren om een gesprek aan te gaan/iets te veranderen aan eigen houding, maar wel van anderen verwachten dat ze alles aan de kant zetten. Mensen die er van uit gaan dat ze ergens recht op hebben, maar niet uit kunnen leggen waarom dat ze dat vinden. Egocentrische mensen.
Niet meer?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Niet meer?
Oh jawel hoor. Dit kon ik net zo even verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Oh jawel hoor. Dit kon ik net zo even verzinnen.
Ik denkt dat ik dan maarnie wil weten wat jouw nog meer boos maak
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik denkt dat ik dan maarnie wil weten wat jouw nog meer boos maak
Er zijn ook heel veel dingen die me heel blij maken, dat scheelt ook wel weer.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 20:21
Shellie
Shellie is offline
Citaat:
Mensen die aan mijn haar trekken. OMG ik word al kwaad als ik eraan denk, wat een vreselijke kutactie is dat, laat mij en mijn haar gewoon met rust, als je aandacht wil, moet je dat op een andere manier trekken.
OMG...waarom zou je zomaar aan iemands haar trekken..weird..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2014, 20:24
Shellie
Shellie is offline
Citaat:
Erger. Ik erger me.

Herkenbaar!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 20:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Onrecht tegen dieren. Onrecht tegen kinderen. Mijn moeder. Wanneer mijn vriend zorgt dat we ergens te laat komen hoewel ik achthonderdvijfentachtigmiljard keer heb gezegd dat we weg moeten. ALS MIJN VRIEND DE POMPOENTJES VAN MIJN TRUI IN MIJN NEK FRIEMELT GODVER
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 06:50
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk dit precies.

Verder kan ik ook niet echt boos worden ofzo, ik heb gewoon altijd /care.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 09:46
Verwijderd
Citaat:
ik heb gewoon altijd /care.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 17:29
Verwijderd
http://www.hbvl.be/limburg/riemst/no...in-kennel.aspx

Zeker omdat het een bekende was op dat gebied.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 17:32
Turk February
Turk February is offline
Mensen in de supermarkt die niet begrijpen wat "de volgende mag bij deze kassa aansluiten" betekent.
Oud 03-02-2014, 21:26
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Mensen in de supermarkt die niet begrijpen wat "de volgende mag bij deze kassa aansluiten" betekent.
Sluit ik me ook bij aan. Kan ik me zo erg aan ergeren..

En mensen die heel langzaam lopen en zo mijn doorgang op een heel vervelende manier belemmeren.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 22:00
Verwijderd
Citaat:

En mensen die heel langzaam lopen en zo mijn doorgang op een heel vervelende manier belemmeren.
Moeten ze dan vliegen door de winkel?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 13:30
Klovorhop
Klovorhop is offline
Recepten die als ingrediënt hebben: een zakje/pakje/potje saus.
Dat. Is. Geen. Recept.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 13:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Moeten ze dan vliegen door de winkel?
Gewoon niet zo treuzelen of soms worden hele vergaderingen houden in een gangpad. Ga lekker bij mekaar koffie drinken of zo
Oud 04-02-2014, 14:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
God ja, mensen die midden in het gangpad/fietspad/whatever gaan staan om te ouwehoeren, tyf op man.
Oud 04-02-2014, 14:08
Hazel
Hazel is offline
Ook leuk: als je iets wilt pakken in een winkel en er staat iemand pontificaal voor die geen millimeter opzij gaat of pas met veel moeite een héél klein stukje opzij gaat als je erom vraagt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:08
Hazel
Hazel is offline
Of mensen die al hun spullen in de supermarkt op de kassaband leggen en dan nog even de winkel in rennen om pas veel later terug te komen met nog vijf dingen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:09
Verwijderd
Mensen die twijfelen welke kassa zou ik nemen en dat midden in de weg doen. Sowieso mensen die midden in de weg stil gaan staan op drukke punten
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:09
Hazel
Hazel is offline
Als je de deur voor iemand open houdt en diegene loopt gewoon door zonder de deur open te houden voor de volgende persoon die erdoor moet
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:10
Verwijderd
Soms gooi ik wel eens per ongeluk de deur voor iemand neus dicht
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:12
Hazel
Hazel is offline
Als mensen een afspraak een uur van tevoren afzeggen waardoor je geen andere plannen meer kunt maken
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:13
Verwijderd
Je wordt wel snel boos om dingen

En katten die slijmen en voor je voeten lopen als je te laat bent.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:14
Hazel
Hazel is offline
Klopt, ik kan echt heel driftig zijn.

Als je iemand een e-mail stuurt met drie duidelijke vragen en ze geven maar antwoord op één vraag
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:17
Hazel
Hazel is offline
En dan als klap op de vuurpijl een van de ALLERERGSTE vergrijpen: mensen die je iets willen vertellen in een gesprek maar dat niet direct zeggen en in plaats daarvan iets zeggen waarop jij een vraag moet stellen, bijvoorbeeld: "Gisteren heb ik zoiets vreemds beleefd met iemand die jij ook al heel lang niet hebt gezien".
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 14:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh Margot, zo herkenbaar.

En fietsers. ALLEMAAL. Vooral wielrenners zijn honden, maar 'normale' fietsers moeten ook eens een cursus 'hoe doe ik normaal in het verkeer'. Met hun smartphones, midden op de weg rijden of met z'n 3en naast elkaar, het liefste tegen de richting in met de muziek heel hard dat ze ook niks horen aankomen en NOOIT DIE TYFUSKLAUW van ze kunnen uitsteken en voorrang verlenen, ho maar.
Ja fietsers zijn wel echt het kutste van alles en daar kan ik me ook echt kwaad om maken.
Oud 04-02-2014, 15:01
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als mensen een afspraak een uur van tevoren afzeggen waardoor je geen andere plannen meer kunt maken
Dat vind ik juist heerlijk. Tijd cadeau.
Oud 04-02-2014, 15:05
Hazel
Hazel is offline
Ik kan ook heel boos worden van mensen die de hele tijd klagen over gevolgen van hun eigen gedrag zonder dat ze doorhebben dat hun eigen gedrag eraan ten grondslag ligt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 15:07
Hazel
Hazel is offline
Ik kan ook heel boos worden van mensen die een flinke fluim op straat spugen, vooral als het ergens in mijn buurt neerkomt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten