Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2014, 16:55
MarcWeller
MarcWeller is offline
Hallo,
Ik ga met koningsdag op slam voor het eerst cocaine gebruiken met een maat van me(sowieso eerste keer dat ik ooit snuif) dus ik en me maat die al ervaren is met cocaine hebben een pakje 9 strepen cocaine gehaald voor 90 euro, maar nu hoor en lees ik van anderen dat ze van de eerste keer niet zo heel veel voelen. Weet iemand hier of dat waar is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2014, 16:58
luke p.
luke p. is offline
Hou je er wel rekening mee dat als je ermee begint, er ook bijna niet meer afkomt?, en het is ook helemaal niet goed voor je.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 20:19
Verwijderd
Begin er niet aan, wees slim
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 20:50
MarcWeller
MarcWeller is offline
Dat snap ik, maar ik stelde een vraag, dat het niet goed is en verslavend dat weet ik, en heb niet veel aan die reactie's. Sorry
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 20:55
bloodyb
bloodyb is offline
Heb het nog nooit gebruikt maar het schijnt aan te voelen of ze met een scherp voorwerp in de binnenkant van je neus porren.
Oud 23-03-2014, 21:03
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Waarom wil je het eigenlijk doen?
Het komt over alsof je er nul weet van hebt, wat de uitwerking is. Waarvoor doe je het dan? Meedoen met de rest lijkt me geen goede reden.
Oud 23-03-2014, 21:08
Verwijderd
Jongens, we zitten hier op een drugsforum.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 21:15
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
OT: Ik voelde de eerste keer wel wat en vond het een prettige ervaring.
Oud 24-03-2014, 11:47
MarcWeller
MarcWeller is offline
Waarom ik het wil gebruiken? Zelfde als waarom jij het wou gebruiken. Ultiem party gevoel is een keer wat anders dan drank of xtc
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 15:33
Verwijderd
Ik voelde er helemaal niks van toen ik er een keer flink in mee mocht gaan. Nooit meer gedaan daarna.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 09:29
Sherlock
Sherlock is offline
Coke is flink overrated in my opinion, het is absurd duur en elke half uur heb je de behoefte meer te nemen. Als je iets verwacht dat net zo intens is als bijvoorbeeld MDMA/ecstacy kom je van een koude kermis thuis. Daarnaast is de combinatie met drank by far een van de gevaarlijkste combinaties dus wees matig in je alcoholgebruik.

Coke in een huiskamersetting zorgt voor absurd goede gesprekken tough
Oud 05-04-2014, 17:53
MarcWeller
MarcWeller is offline
Ja oke, wat opgezocht en weet het nou niet zo zeker meer of het ik nog doe, wat is nou het beste als ik er niet helemaal verdrugsd bij wil lopen, wil namelijk niet dat iedereen het ziet ( veel vrienden van koningsdag ook slam) wat is dan het beste? Pep,coke,xtc,mdma
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 02:26
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ja oke, wat opgezocht en weet het nou niet zo zeker meer of het ik nog doe, wat is nou het beste als ik er niet helemaal verdrugsd bij wil lopen, wil namelijk niet dat iedereen het ziet ( veel vrienden van koningsdag ook slam) wat is dan het beste? Pep,coke,xtc,mdma
4-FMP, by far.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 12:31
MarcWeller
MarcWeller is offline
@prospect, zou je daar misschien wat meer over kunnen uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 13:11
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Toch vind ik het een beetje vaag. Je wilt gewoon per se een drug gebruiken dan, waarom?
Oud 06-04-2014, 16:01
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Als je er niet verdrugst bij wil lopen is het natuurlijk het beste om niets te gebruiken MDMA / xtc valt dan helemaal af, grote doppen, schaatsende kaken en big ass wallen ziet iedereen van 100 meter afstand. In matige hoeveelheden zijn pep en coke nauwelijks te merken behalve het gekaak natuurlijk, wat magnesium helpt daartegen so you'll be good to go.

Citaat:
@prospect, zou je daar misschien wat meer over kunnen uitleggen?
http://www.unity.nl/drugs-abc/4-fa-4-fluoramfetamine

Citaat:
Toch vind ik het een beetje vaag. Je wilt gewoon per se een drug gebruiken dan, waarom?
Waarom niet?
Oud 06-04-2014, 21:10
MarcWeller
MarcWeller is offline
Citaat:
Om een geweldige ervaring te hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 18:29
zoef de haas
zoef de haas is offline
want die geweldige ervaring kun je niet hebben zonder drugs?

Overigens zou ik een nieuwe drug eerst uitproberen in een vertrouwde omgeving ipv de eerste keer te droppen op een groot festival en is Coke ook de eerste keer prima spul, het geeft inderdaad niet de euforie van xtc/mdma maar in combinatie met (gematigd) alcohol een hele beste
Oud 18-04-2014, 18:33
PatrickH
PatrickH is offline
Koop 'n extra biertje in plaats van cocaïne.
Bedankt me later.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Koop 'n extra biertje in plaats van cocaïne.
Bedankt me later.
:')
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 19:55
PatrickH
PatrickH is offline
Die "t" achter bedankt hoort er niet bij.
Ik zeg 't alvast voordat er reacties komen ^^
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 15:32
Prospect
Prospect is offline
Gelieve geen reacties meer te plaatsen waarin je TS duidelijk wil maken dat hij niet moet gebruiken.
Om de regels er voor de zoveelste keer maar weer bij te halen...
Citaat:
Ook is het niet de bedoeling dat je een ander gaat afzeiken omdat hij drugs gebruikt. Dit is een drugsforum waar openlijk over drugs gesproken mag worden. Iedereen weet dat drugs niet bevorderlijk voor de gezondheid zijn, maar wij adviseren hier over zo veilig mogelijk gebruik.
En vanaf nu gaan we weer ontopic verder.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 15:44
nikooo
nikooo is offline
Cocaine begin er niet aan stoere boyy !
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 16:07
MarcWeller
MarcWeller is offline
Jammer dat er hier allemaal van drugshaters zitten, ja het is niet goed voor me en daar ben ik mezelf zeker bewust van, maarja een sigaret is ook niet goed voor je, obesitas is ook niet goed voor je, er zijn zoveel dingen niet goed voor je, en alleen de drugs worden maatschappelijk niet geaccepteerd ( niet dat ik vind dat het gelegaliseerd moet worden)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 18:51
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Cocaine begin er niet aan stoere boyy !
Wat zeg ik nou net? Kappen of een waarschuwing, dit is echt de laatste keer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2014, 20:19
chile1998(M)
chile1998(M) is offline
4-fmp idd, dan ben je nog steeds helder.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 12:24
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
1. Natuurlijk is het af te raden om er überhaupt aan te beginnen.

Als je niet in een omgeving zit waar het volop verkrijgbaar is, dan kun je het best een keer proberen.
Zeker de eerste paar keer met uitgaan is het wel leuk. Als je van nature wat verlegen bent, dan zul je er een stuk spraakzamer en socialer van worden. Ga je ineens wel leuke vrouwen aanspreken. Je kunt urenlang intensieve seks hebben zonder klaar te komen. Ook best tof. Ook voor je vrouwelijke sekspartners.

Als je het vaker gebruikt dan ga je vaak onbewust wel richting junkiegedrag. Lekker aan het feesten, maar toch nog wel zin in een extra lijntje. Kun je niet op de wc uitgebreid een lijn leggen, maar dan ga je uit het zakje snatsen. Gevolg: Je keel slaat helemaal dicht (zeker als je versneden coke hebt) en je bent helemaal niet leuk en sociaal meer, maar juist paranoia, agressief en in jezelf gekeerd.

Het is eigenlijk geleende energie. Dus als je een paar uur heel opgewekt bent en de nacht erna weinig/niet slaapt, dan moet je dat later ergens compenseren. De dag erna ben je moe en depressief, waardoor je juist weer neigt om te gaan gebruiken. Als je psychisch al niet 100% in orde bent dan kun je je écht heel ongelukkig voelen in de dagen erna. Tot aan depressie en suïcidale neigingen toe.

Het is chemische shit die vreet aan je tanden, en als je ook nog knarsneigingen hebt dan kun je de dagen erna ook nog weleens stevige pijn aan je tanden hebben. Goed spoelen en ga niet dagen achtereen lopen bingen. Want als je eenmaal bezig bent en je hebt voldoende op voorraad dan lijkt dat gedurende zo'n binge helemaal geen slecht idee. Je brein schreeuwt om meer, meer, meer. En verzint alle mogelijke excuses om door te gaan. Zeker als je verslavingsgevoelig bent. Dus sla ook geen grote hoeveelheden in 1x in (meerdere grammen), want veel gebruikers gaan gewoon door totdat het op is. Gevolg: Enorm duur. Enorme terugslag als het is uitgewerkt en je bent de dagen erna totaal niet productief in je werk/studie/sociaal leven. Krijg je weer negatieve gevolgen-> zin om er even tussenuit te zijn -> meer gebruiken. Vicieuze cirkel.

Studeren op coke lijkt op zo'n moment ook een heel goed idee omdat je jezelf heel scherp en creatief vind. Maar je slaat weinig informatie op en je creativiteit uit zich na gebruik vaak in bijzonder onnozele ideeën.

Probeer het vooral incidenteel (Koninginnedag, Nieuw jaar, enkele verjaardag) dan blijft het ook gewoon leuk en betaalbaar. Als je een stressvolle baan hebt en een vriendengroep waarin mensen het wekelijks doen, dan zou ik het je écht afraden om er mee te beginnen.

Blijf vooral eerlijk naar je omgeving over wat en waarom je gebruikt. Dat scheelt echt een hele hoop.

Laatst gewijzigd op 02-05-2014 om 12:36.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 09:02
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Als je niet in een omgeving zit waar het volop verkrijgbaar is, dan kun je het best een keer proberen.
Het probleem is dat (bijna) elke soort drugs tegenwoordig volop verkrijgbaar is. Als je nu iemand weet bij wie je coke kunt krijgen, dan is de kans groot dat je er gewoon echt te makkelijk aan kunt komen. Maar dit hoeft nog niet zo'n probleem te zijn, ik denk dat het belangrijker is dat je niet in een omgeving zit waar het volop gebruikt wordt.

Verder sluit ik me helemaal bij je aan!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 13:24
Zamorak
Zamorak is offline
Ik ben zeker van mening dat coke in prijs kwaliteitverhouding veelste duur is.
Daarom sta ik ook achter de bekende uitspraak: 'Ik hoef geen coke meer, als ik pepsi."
Verder gewoon mee opletten net als alle andere drugs, ik heb zeker niet het gevoel dat coke verslavender is als speed oid.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 11:56
Prospect
Prospect is offline
Mijn inziens zit het gevaar bij verslaving aan cocaïne t.o.v. speed hem in de werkingsduur. Speed werkt behoorlijk lang (helemaal als je het in een capsule/bommetje slikt in plaats van snuift) terwijl cocaïne voor je het weet weer uitgewerkt is waardoor je snel het gevaar loopt om steeds meer en vaker te blijven pakken. Kijk daar zeker mee uit bij cocaïne. Onderschat het goedje niet, ik heb in mijn omgeving meerdere mensen zien uitgroeien tot junk die eerst net als ik alleen recreatief gebruikten (ben zelf ondertussen gestopt). Ik heb pas nog een dorpsgenoot gesproken die 6 weken in een afkickkliniek in Zuid-Afrika gezeten heeft en hij zegt dat de weg van verslaving naar clean aardig pittig is.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 11:09
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Het zure is vooral dat je, als je van nature een beetje verlegen bent aangelegd maar wel sociaal wilt zijn, dat je dan constant bezig bent met je volgende inname-moment, omdat je nog nét even over een drempel heen wilt. Vooral met uitgaan is dat best wel vervelend. Raak je enorm in jezelf gekeerd omdat je nog nét een stapje verder wilt gaan.

En het vreet je tanden op.
Oud 15-06-2014, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat er hier allemaal van drugshaters zitten, ja het is niet goed voor me en daar ben ik mezelf zeker bewust van, maarja een sigaret is ook niet goed voor je, obesitas is ook niet goed voor je, er zijn zoveel dingen niet goed voor je, en alleen de drugs worden maatschappelijk niet geaccepteerd ( niet dat ik vind dat het gelegaliseerd moet worden)
:') Ik geloof niet dat de haters het probleem zijn, dat waren ze vroeger iig niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten