Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
want die geweldige ervaring kun je niet hebben zonder drugs?
Overigens zou ik een nieuwe drug eerst uitproberen in een vertrouwde omgeving ipv de eerste keer te droppen op een groot festival ![]() ![]()
||
Gelieve geen reacties meer te plaatsen waarin je TS duidelijk wil maken dat hij niet moet gebruiken.
Om de regels er voor de zoveelste keer maar weer bij te halen... Citaat:
|
![]() |
|
Jammer dat er hier allemaal van drugshaters zitten, ja het is niet goed voor me en daar ben ik mezelf zeker bewust van, maarja een sigaret is ook niet goed voor je, obesitas is ook niet goed voor je, er zijn zoveel dingen niet goed voor je, en alleen de drugs worden maatschappelijk niet geaccepteerd ( niet dat ik vind dat het gelegaliseerd moet worden)
|
![]() |
|
1. Natuurlijk is het af te raden om er überhaupt aan te beginnen.
Als je niet in een omgeving zit waar het volop verkrijgbaar is, dan kun je het best een keer proberen. Zeker de eerste paar keer met uitgaan is het wel leuk. Als je van nature wat verlegen bent, dan zul je er een stuk spraakzamer en socialer van worden. Ga je ineens wel leuke vrouwen aanspreken. Je kunt urenlang intensieve seks hebben zonder klaar te komen. Ook best tof. Ook voor je vrouwelijke sekspartners. Als je het vaker gebruikt dan ga je vaak onbewust wel richting junkiegedrag. Lekker aan het feesten, maar toch nog wel zin in een extra lijntje. Kun je niet op de wc uitgebreid een lijn leggen, maar dan ga je uit het zakje snatsen. Gevolg: Je keel slaat helemaal dicht (zeker als je versneden coke hebt) en je bent helemaal niet leuk en sociaal meer, maar juist paranoia, agressief en in jezelf gekeerd. Het is eigenlijk geleende energie. Dus als je een paar uur heel opgewekt bent en de nacht erna weinig/niet slaapt, dan moet je dat later ergens compenseren. De dag erna ben je moe en depressief, waardoor je juist weer neigt om te gaan gebruiken. Als je psychisch al niet 100% in orde bent dan kun je je écht heel ongelukkig voelen in de dagen erna. Tot aan depressie en suïcidale neigingen toe. Het is chemische shit die vreet aan je tanden, en als je ook nog knarsneigingen hebt dan kun je de dagen erna ook nog weleens stevige pijn aan je tanden hebben. Goed spoelen en ga niet dagen achtereen lopen bingen. Want als je eenmaal bezig bent en je hebt voldoende op voorraad dan lijkt dat gedurende zo'n binge helemaal geen slecht idee. Je brein schreeuwt om meer, meer, meer. En verzint alle mogelijke excuses om door te gaan. Zeker als je verslavingsgevoelig bent. Dus sla ook geen grote hoeveelheden in 1x in (meerdere grammen), want veel gebruikers gaan gewoon door totdat het op is. Gevolg: Enorm duur. Enorme terugslag als het is uitgewerkt en je bent de dagen erna totaal niet productief in je werk/studie/sociaal leven. Krijg je weer negatieve gevolgen-> zin om er even tussenuit te zijn -> meer gebruiken. Vicieuze cirkel. Studeren op coke lijkt op zo'n moment ook een heel goed idee omdat je jezelf heel scherp en creatief vind. Maar je slaat weinig informatie op en je creativiteit uit zich na gebruik vaak in bijzonder onnozele ideeën. Probeer het vooral incidenteel (Koninginnedag, Nieuw jaar, enkele verjaardag) dan blijft het ook gewoon leuk en betaalbaar. Als je een stressvolle baan hebt en een vriendengroep waarin mensen het wekelijks doen, dan zou ik het je écht afraden om er mee te beginnen. Blijf vooral eerlijk naar je omgeving over wat en waarom je gebruikt. Dat scheelt echt een hele hoop.
Laatst gewijzigd op 02-05-2014 om 12:36. |
![]() |
||
Citaat:
Verder sluit ik me helemaal bij je aan! |
![]() |
|
![]() |
Ik ben zeker van mening dat coke in prijs kwaliteitverhouding veelste duur is.
Daarom sta ik ook achter de bekende uitspraak: 'Ik hoef geen coke meer, als ik pepsi." ![]() Verder gewoon mee opletten net als alle andere drugs, ik heb zeker niet het gevoel dat coke verslavender is als speed oid. |
![]() |
|
Mijn inziens zit het gevaar bij verslaving aan cocaïne t.o.v. speed hem in de werkingsduur. Speed werkt behoorlijk lang (helemaal als je het in een capsule/bommetje slikt in plaats van snuift) terwijl cocaïne voor je het weet weer uitgewerkt is waardoor je snel het gevaar loopt om steeds meer en vaker te blijven pakken. Kijk daar zeker mee uit bij cocaïne. Onderschat het goedje niet, ik heb in mijn omgeving meerdere mensen zien uitgroeien tot junk die eerst net als ik alleen recreatief gebruikten (ben zelf ondertussen gestopt). Ik heb pas nog een dorpsgenoot gesproken die 6 weken in een afkickkliniek in Zuid-Afrika gezeten heeft en hij zegt dat de weg van verslaving naar clean aardig pittig is.
|
![]() |
|
Het zure is vooral dat je, als je van nature een beetje verlegen bent aangelegd maar wel sociaal wilt zijn, dat je dan constant bezig bent met je volgende inname-moment, omdat je nog nét even over een drempel heen wilt. Vooral met uitgaan is dat best wel vervelend. Raak je enorm in jezelf gekeerd omdat je nog nét een stapje verder wilt gaan.
En het vreet je tanden op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |