Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2003, 21:55
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Iemand cocaine-ervaringen?
Hoeveel heb je nodig om iets te voelen? Hoe voel je je tijdens het gebruik? Hoelang duurt het voordat het gaat werken bij je? HOelang werkt t? HEb je last van een afterdip erna, en hoe voelt deze? WErkt het voor jou verslavend? Krijg je last van je neus met snuiven? Wat doe je eraan om dit te voorkomen? Hoe is de combinatie met andere drugs/alcohol?
Kan het kwaad coke te gebruiken wanneer je antidepressiva slikt?
BVD voor de reacties! Ik wil er graag wat meer over weten omdat een kennis van mij gebruikt enzoow, dan weet ik wat het is en of het gevaarlijk is als ik het ook eens zou doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2003, 22:54
Verwijderd
Drugs zijn altijd gevaarlijk Of t nu alcohol, wiet of een sigaret is, t komt nooit ten goede van je lichaam (en soms geest). Cocaïne heb ik zelf nooit geprobeerd omdat mij dat veel te ver gaat dus ik kan je geen raad of tips hierover geven.
Besef goed waar je mee bezig bent en wilt zijn en verlies nooit de realiteit uit het oog!
Kijk hier anders eens, zullen vast wel interessante links voor je tussen staan: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=49125
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:57
ook harrie
ook harrie is offline
1. niet veel
2. goed
3. niet lang
4. niet lang
5. jah, kut
6. neej
7. jah
8. nix
9. goed
10. jah

geen dank
Oud 14-08-2003, 22:58
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 14-08-2003 @ 22:55:
Hoeveel heb je nodig om iets te voelen? Hoe voel je je tijdens het gebruik? Hoelang duurt het voordat het gaat werken bij je? HOelang werkt t? HEb je last van een afterdip erna, en hoe voelt deze? WErkt het voor jou verslavend? Krijg je last van je neus met snuiven? Wat doe je eraan om dit te voorkomen? Hoe is de combinatie met andere drugs/alcohol?
BVD voor de reacties! Ik wil er graag wat meer over weten omdat een kennis van mij gebruikt enzoow, dan weet ik wat het is en of het gevaarlijk is als ik het ook eens zou doen.
Ja!
kan al van een sleutelpuntje zijn.
tijdens gebruik voel je je GOED! Super zelfverzekerd enzo
5 seconden ofzo iig snel
te kort.
Ik wel, de maandag erna, maar die was met vitamienepillen wel over
verslavend omdat het lekker is denk ik, kheb het er te weinig voor gedaan om dat te weten. Ik vin het namelijk niet echt super drugs kwa uitgaan ofzo. En mensen worden er egowisties van (kwa dope dan)
Last van me neus? nee, die tijd hebk gehad (of eigenlijk ook nooit)
Niet snuiven
pillen werken er niet of nauwelijks door, ik zou het gewoon nergens mee mixen iig
die laatste zalk ff opzoeken voor je, of misschien weet movie_mind het wel, onze druksexpert
Oud 14-08-2003, 23:54
Lora
Lora is offline
Ik heb zo'n drie maanden cocaine gebruikt. Aangezien ik nu weet dat ik nogal verslavingsgevoelig ben, ben ik er totaal mee gekapt. Ik ga niet zeggen blijf er af, want ik ken net zo goed mensen die het wel degelijk onder controle hebben.
Het listige van charlie is dat je meer meer meer wil als je snuift. Het is dan ook moeilijk om bijvoorbeeld meerdere keren met een hoeveelheid te doen als je het in handen hebt.
Ik raakte er zo ongeveer geestelijk aan verslaafd. Door regelmatig gebruik kreeg ik ook zeer depressieve uitwerkingen die me gek maakten, waar ik heel bang van werd. Ik dacht alleen nog aan zelfmoord. Bloedende neus als je snuit, om de haverklap verkouden, blaasjes in je mond, afgemagerd lijf en een hart dat op hol slaat. Het lullige is dat je het niet snel door hebt.

Het begin is zo lekker, fijn en lijkt ongevaarlijk: je slaapt wat meer de volgende dag, goede maaltijd en verder niks. Maar dat duurt niet lang. Je kop gaat ervan kapot.

Ik snap niet wat ik er zo goed aan heb gevonden. Het is zo nep, na een dikke lijn voel je je hooguit een half uurtje de king en after zijn je ideeen, woorden en volgeschreven papieren in nuchtere toestand weinig meer waard, gewoon loos. Dat is mijn mening.
Anderen kunnen wellicht positiever zijn. Dit is enkel mijn ervaring, ik ga niet preken.

Ik was doodsbang de eerste keer dat ik snoof. Maar mijn nieuwsgierigheid won het weer eens.

Ik wil je wel waarschuwen voor een baso, of basen noemen ze het hier geloof ik. Cocaine verhit met ammoniak, je inhaleert uit een flesje. Ook dit heb ik meerdere malen gedaan en is sterk en heeft een ander effect. (zegt flash je iets?) Ik vind dit nog gevaarlijker en raad het sterk af!

Ik heb altijd bier en wijn kunnen drinken in combinatie met coke. Nergens last van, sterke drank echter? geen idee. Ik ben een keer verschrikkelijk geflipt toen ik XTC slikte in combinatie met cocaine, of het aan de pil lag of de combinatie of slechte coke....moeilijk te achterhalen. Pas dus sowieso op met combinaties.

Mocht je het echt willen proberen, dan hou ik je niet tegen, maar dan kan ik je nog wat goede testjes uitleggen om zelf te checken of het goede cocaine is, geen gemixte troep enz. De mate van nadip kan daar ook heel erg aan liggen namelijk.

Ik lul teveel 's nachts, pas op en liefs Lora
Oud 15-08-2003, 00:01
mind
mind is offline
de rest van je vragen zijn al ongeveer beantwoord, over die anti depressiva, kan niet echt kwaad, maar het zou wel handig zijn om te specificeren om welk medicijn het gaat, maar met bijvoorbeeld SRRI's (bijvoorbeeld: prozac, Seroxat, paxil) kan coke gewoon genomen worden.

Pas wel op met verslaving, coke kan voor sommige mensen echt EXTREEM verslavend zijn, ik heb het met sommige mensen slecht zien aflopen.

Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 00:03
mind
mind is offline
met basen bedoel je waarschijnlijk crack of niet Lora...
je schrijft namelijk over coke met ammoniak...
Oud 15-08-2003, 00:07
Lora
Lora is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 15-08-2003 @ 01:03:
met basen bedoel je waarschijnlijk crack of niet Lora...
je schrijft namelijk over coke met ammoniak...
crack ja, wilde het woord niet gebruiken
Oud 15-08-2003, 00:56
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Daar ben ik weer, opener van deze topic: ik denk zelf dat ik niet erg verslavingsgevoelig ben...waar ik wel erg bang voor ben is de afterdip zoals ik het voor het gemak maar ff noem...ik slik niet voor niks seroxat omdat ik last heb van depressie, angsten enz. Ben bang dat ik daar dan last van krijg en dat lijkt me niet echt cool, maar eng. Ook ben ik bang voor wat he6t met mn neus doet enz. Oke, na 1 keertje zal dat wel meevallen maar toch...ik denk niet dat ik het snel zal nemen ben ik toch te schijterig en verstandig voor maar ja.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 07:52
Mir-idiotA
Citaat:
Tulpje6 schreef op 14-08-2003 @ 22:55:
Ik heb niet zo heel veel gemerkt. Werd helderder (had bier op) en praatte meer en sex is beter.
Werkte wel snel.
Had in totaal denk ik +/- 10 lijntjes of wat meer.
Geen idee hoe lang het werkte.
Niet verslavend voor mij.
Niet echt een dip, meer beetje brak (was al 4 nachten wakker inmiddels dus hoeft misschien wel niet zo te voelen)
Later last van me neus.
Niks doe ik eraan.
Ik had bier gedronken, door de cocaine werd ik helderder.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:22
enzof60
enzof60 is offline
Na veel drank zorgt Coke ervoor dat je helder en nuchter voelt.

Ook al is dit in werkelijkheid helemaal niet het geval !!

Drugs.....begin er nooit mee !!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 12:17
zeehond23
zeehond23 is offline
Pep en sos "neutralizeren" alkohol in je bloed
Oud 15-08-2003, 13:56
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 15-08-2003 @ 12:22:
Na veel drank zorgt Coke ervoor dat je helder en nuchter voelt.

Ook al is dit in werkelijkheid helemaal niet het geval !!

dankje voor de tip
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 14:01
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 15-08-2003 @ 12:22:
Wel flauw dat je dat NU pas zeg..... Beetje laat denk je ook niet!
Oud 15-08-2003, 19:15
Lora
Lora is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 15-08-2003 @ 01:56:
Daar ben ik weer, opener van deze topic: ik denk zelf dat ik niet erg verslavingsgevoelig ben...waar ik wel erg bang voor ben is de afterdip zoals ik het voor het gemak maar ff noem...ik slik niet voor niks seroxat omdat ik last heb van depressie, angsten enz. Ben bang dat ik daar dan last van krijg en dat lijkt me niet echt cool, maar eng. Ook ben ik bang voor wat he6t met mn neus doet enz. Oke, na 1 keertje zal dat wel meevallen maar toch...ik denk niet dat ik het snel zal nemen ben ik toch te schijterig en verstandig voor maar ja.
Wees blij dat je te scheiterig en verstandig bent
Oud 15-08-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 15-08-2003 @ 01:56:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat depressies en ansten een goeie bodem zijn voor welig tierend drugsgebruik. Maw, bij mij is dat in zo'n periode bijna fout afgelopen dus kijk uit wat je doet op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:02
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik durf zelfs al een jaar of langer niet meer te blowen omdat ik dan bang ben weer angstig te worden tijdens het gebruik....2 maanden geleden weer opnieuw geprobeerd door een paar trekjes mee te blowen met mn vriend en het ging meteen weer mis (omdat ik me er ook al op instel dat het mis kan gaan denk ik): werd ineens helemaal zwart voor mn ogen ook.
Denk dus dat ik sowieso eeerg voorzichtig ben met drugs.....durf echt weinig momenteel...vooral geen dingen waar je bij kan flippen of trippen of een afterdip kan krijgen....paddo's enz.zou ik nu dus echt niet aan durven beginnen....zou wel willen dat ik weer kon blowen maar durf het gewoon niet meer.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 00:44
Verwijderd
Doe het dan ook niet, en ook geen coke. Drugsgebruik terwijl je depressief bent is gewoon dom, en bovendien ben je vatbaarder voor verslavingen dan. Los eerst je problemen op en kijk dan nog eens verder of je dit nog wil doen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 01:05
mind
mind is offline
verstandig advies, ********** ,
je kan trouwens wel supergoede resultaten bereiken door mdma of LSD. dit soort dingen werden vroeger ook in therapie gebruikt, met soms hele goede resultaten. Paddo's kunnen ook wel helpen denk ik heb nog niet veel gehoord over de therapeutische resultaten van het gebruik van paddo's.
Maar dit soort dingen zonder proffesionele mensen erbij is wel heel gevaarlijk, niet aan te raden dus.
Oud 16-08-2003, 01:09
zeehond23
zeehond23 is offline
leuk mind_movie, die verhalen ken ik ook, maar helaas hoor je er bijna nooit de niet gelukte experimenten van
Oud 16-08-2003, 02:37
Lora
Lora is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 16-08-2003 @ 02:05:
verstandig advies, ********** ,
je kan trouwens wel supergoede resultaten bereiken door mdma of LSD. dit soort dingen werden vroeger ook in therapie gebruikt, met soms hele goede resultaten. Paddo's kunnen ook wel helpen denk ik heb nog niet veel gehoord over de therapeutische resultaten van het gebruik van paddo's.
Maar dit soort dingen zonder proffesionele mensen erbij is wel heel gevaarlijk, niet aan te raden dus.
Dit doet me denken aan een boekje wat ik heb gelezen, genaamd 'Uit je bol'. Niet erg goed onderbouwde informatie, maar het geeft wel een aardig beeld van wat er met je gebeurt na inname van allerlei soorten drugs en een beknopt historisch overzicht: waar drugs vandaan komen, hoe gemaakt, en hoe het vroeger bijv werd gebruikt: zoals jij zegt, vaak in therapie en het bekende verhaal van Freud die dacht dat heroine verslaving te verhelpen was met cocaine. Oeps, zijn patienten raakten ook verslaafd aan charlie
Er stonden echter ook een aantal dingen over heroine in die me verbaasden en waar ik het absoluut niet mee eens was, ik ga even zoeken naar een link waar het te lezen valt.

zit een beetje off-topic geloof ik
Oud 16-08-2003, 02:40
Lora
Lora is offline
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/
Oud 16-08-2003, 21:24
bartjehill
bartjehill is offline
het is gewoon fucked up

en ik ga niemand aanmoedigen het ook maar eens te doen

en als je het dan toch doet doe het niet zoals ik en neem een beschijden beetje
ik had al geblowt dus mij maakte het niet uit dat ik de hele 4 lijnen wegsnoof
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 10:45
Mir-idiotA
wat is dan eigenlijk beetje het gemiddelde om te snuiven?
daar ben ik wel eens benieuwd naar (en ja ik weet dat niemand ooit gelijk hoeveelheid snuift of course, maar gemiddelt)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:53
zeehond23
zeehond23 is offline
veelal lijntjes van 5 cm ofzo? 10 mm dik. Of sleutelpuntjes
Advertentie
Oud 17-08-2003, 18:54
Mir-idiotA
Citaat:
zeehond23 schreef op 17-08-2003 @ 19:53:
veelal lijntjes van 5 cm ofzo? 10 mm dik. Of sleutelpuntjes
veelal...
ja..en wat moet ik dus dáár onder verstaan. Hoeveel van die lijntjes gemiddeld.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 21:00
mind
mind is offline
hoeveel men gemiddeld snuift is echt bijna niet uit te leggen, maar heel veel mensen snuiven gewoon door tot ze niet meer hebben.
Oud 18-08-2003, 19:58
zeehond23
zeehond23 is offline
bwah, hou echt wel pep over hoor en keta helemaal Leuk voor het weekeind erna (als het dat haalt, tis vakantie natuurlijk )

Stuntfietsidioot: Dat zijn ongeveer de standaard lijntjes pep diek leg
Oud 20-08-2003, 18:48
Demiurge
Demiurge is offline
Enkele tips erbij, cocaine is een drugs waar je heel moeilijk lichamelijk aan verslaafd word, wat een voordeel is.
Maar je raakt er heel snel geestelijk verslaafd aan, zorg dat je voor en tijdens het gebruiken goed in je vel zit, je weinig zorgen en geen geestelijke problemen hebt, omdat cocaine je dan zoveel beter laat voelen is de kans dat je in no-time verslaafd bent, want je hebt het niet door.

En neem genoeg tijdsverloop tussen de momenten dat je gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 00:54
coecie
coecie is offline
ik hou van lange dunne lijnen
maar coke is eigenlijk niet zo boeiend
Oud 22-08-2003, 11:10
sweetydenise
sweetydenise is offline
coke is super
snuif n beetje coke weg
en ga dan sex hebben
damn de intensiteit is echt superheftig
en je gaat uren door als je wil
zeker als je ook een pilletje op heb
maar het hele "coke gedoe" word wel overdreven
je voelt het lang niet zo heftig als bijvoorbeeld een pil
maar het is gewoon lekker spul
een beetje TE lekker
Oud 22-08-2003, 11:19
zeehond23
zeehond23 is offline
coke is super
coke is vet

coke is lekker
Kook stomme slet

coke is hip
coke is stoer

coke is tof
kook vuile hoer

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 01:23.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:22
sweetydenise
sweetydenise is offline
hmmm
stoer??
tsja dat ben ik niet helemaal met juh eens
Oud 24-08-2003, 13:06
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
sweetydenise schreef op 24-08-2003 @ 12:22:
hmmm
stoer??
tsja dat ben ik niet helemaal met juh eens
Mooi, want coke is niet stoer en ook niet "super" zoals je zelf zei.
Oud 03-09-2003, 07:48
sweetydenise
sweetydenise is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 24-08-2003 @ 14:06:
Mooi, want coke is niet stoer en ook niet "super" zoals je zelf zei.
niet super nee
wel superleuk....
althans in mij belevingswereld
das dus de reden dat ik er vanaf blijf nu he..
Reageren

Regels voor berichten