Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Drugs zijn altijd gevaarlijk
![]() Besef goed waar je mee bezig bent en wilt zijn en verlies nooit de realiteit uit het oog! Kijk hier anders eens, zullen vast wel interessante links voor je tussen staan: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=49125 |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zo'n drie maanden cocaine gebruikt. Aangezien ik nu weet dat ik nogal verslavingsgevoelig ben, ben ik er totaal mee gekapt. Ik ga niet zeggen blijf er af, want ik ken net zo goed mensen die het wel degelijk onder controle hebben.
Het listige van charlie is dat je meer meer meer wil als je snuift. Het is dan ook moeilijk om bijvoorbeeld meerdere keren met een hoeveelheid te doen als je het in handen hebt. Ik raakte er zo ongeveer geestelijk aan verslaafd. Door regelmatig gebruik kreeg ik ook zeer depressieve uitwerkingen die me gek maakten, waar ik heel bang van werd. Ik dacht alleen nog aan zelfmoord. Bloedende neus als je snuit, om de haverklap verkouden, blaasjes in je mond, afgemagerd lijf en een hart dat op hol slaat. Het lullige is dat je het niet snel door hebt. Het begin is zo lekker, fijn en lijkt ongevaarlijk: je slaapt wat meer de volgende dag, goede maaltijd en verder niks. Maar dat duurt niet lang. Je kop gaat ervan kapot. Ik snap niet wat ik er zo goed aan heb gevonden. Het is zo nep, na een dikke lijn voel je je hooguit een half uurtje de king en after zijn je ideeen, woorden en volgeschreven papieren in nuchtere toestand weinig meer waard, gewoon loos. Dat is mijn mening. Anderen kunnen wellicht positiever zijn. Dit is enkel mijn ervaring, ik ga niet preken. Ik was doodsbang de eerste keer dat ik snoof. Maar mijn nieuwsgierigheid won het weer eens. Ik wil je wel waarschuwen voor een baso, of basen noemen ze het hier geloof ik. Cocaine verhit met ammoniak, je inhaleert uit een flesje. Ook dit heb ik meerdere malen gedaan en is sterk en heeft een ander effect. (zegt flash je iets?) Ik vind dit nog gevaarlijker en raad het sterk af! Ik heb altijd bier en wijn kunnen drinken in combinatie met coke. Nergens last van, sterke drank echter? geen idee. Ik ben een keer verschrikkelijk geflipt toen ik XTC slikte in combinatie met cocaine, of het aan de pil lag of de combinatie of slechte coke....moeilijk te achterhalen. Pas dus sowieso op met combinaties. Mocht je het echt willen proberen, dan hou ik je niet tegen, maar dan kan ik je nog wat goede testjes uitleggen om zelf te checken of het goede cocaine is, geen gemixte troep enz. De mate van nadip kan daar ook heel erg aan liggen namelijk. Ik lul teveel 's nachts, pas op en liefs Lora
|
de rest van je vragen zijn al ongeveer beantwoord, over die anti depressiva, kan niet echt kwaad, maar het zou wel handig zijn om te specificeren om welk medicijn het gaat, maar met bijvoorbeeld SRRI's (bijvoorbeeld: prozac, Seroxat, paxil) kan coke gewoon genomen worden.
Pas wel op met verslaving, coke kan voor sommige mensen echt EXTREEM verslavend zijn, ik heb het met sommige mensen slecht zien aflopen.
Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 14:36. |
![]() |
|
Daar ben ik weer, opener van deze topic: ik denk zelf dat ik niet erg verslavingsgevoelig ben...waar ik wel erg bang voor ben is de afterdip zoals ik het voor het gemak maar ff noem...ik slik niet voor niks seroxat omdat ik last heb van depressie, angsten enz. Ben bang dat ik daar dan last van krijg en dat lijkt me niet echt cool, maar eng. Ook ben ik bang voor wat he6t met mn neus doet enz. Oke, na 1 keertje zal dat wel meevallen maar toch...ik denk niet dat ik het snel zal nemen ben ik toch te schijterig en verstandig voor maar ja.
|
![]() |
||
Citaat:
Werkte wel snel. Had in totaal denk ik +/- 10 lijntjes of wat meer. Geen idee hoe lang het werkte. Niet verslavend voor mij. Niet echt een dip, meer beetje brak (was al 4 nachten wakker inmiddels dus hoeft misschien wel niet zo te voelen) Later last van me neus. Niks doe ik eraan. Ik had bier gedronken, door de cocaine werd ik helderder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik durf zelfs al een jaar of langer niet meer te blowen omdat ik dan bang ben weer angstig te worden tijdens het gebruik....2 maanden geleden weer opnieuw geprobeerd door een paar trekjes mee te blowen met mn vriend en het ging meteen weer mis (omdat ik me er ook al op instel dat het mis kan gaan denk ik): werd ineens helemaal zwart voor mn ogen ook.
Denk dus dat ik sowieso eeerg voorzichtig ben met drugs.....durf echt weinig momenteel...vooral geen dingen waar je bij kan flippen of trippen of een afterdip kan krijgen....paddo's enz.zou ik nu dus echt niet aan durven beginnen....zou wel willen dat ik weer kon blowen maar durf het gewoon niet meer. |
![]() |
|
verstandig advies, **********
![]() je kan trouwens wel supergoede resultaten bereiken door mdma of LSD. dit soort dingen werden vroeger ook in therapie gebruikt, met soms hele goede resultaten. Paddo's kunnen ook wel helpen denk ik heb nog niet veel gehoord over de therapeutische resultaten van het gebruik van paddo's. Maar dit soort dingen zonder proffesionele mensen erbij is wel heel gevaarlijk, niet aan te raden dus.
||
![]() |
Citaat:
![]() Er stonden echter ook een aantal dingen over heroine in die me verbaasden en waar ik het absoluut niet mee eens was, ik ga even zoeken naar een link waar het te lezen valt. zit een beetje off-topic geloof ik
|
bwah, hou echt wel pep over hoor en keta helemaal
![]() ![]() Stuntfietsidioot: Dat zijn ongeveer de standaard lijntjes pep diek leg
|
Enkele tips erbij, cocaine is een drugs waar je heel moeilijk lichamelijk aan verslaafd word, wat een voordeel is.
Maar je raakt er heel snel geestelijk verslaafd aan, zorg dat je voor en tijdens het gebruiken goed in je vel zit, je weinig zorgen en geen geestelijke problemen hebt, omdat cocaine je dan zoveel beter laat voelen is de kans dat je in no-time verslaafd bent, want je hebt het niet door. En neem genoeg tijdsverloop tussen de momenten dat je gebruikt. |
![]() |
|
![]() |
coke is super
snuif n beetje coke weg en ga dan sex hebben damn de intensiteit is echt superheftig en je gaat uren door als je wil zeker als je ook een pilletje op heb maar het hele "coke gedoe" word wel overdreven je voelt het lang niet zo heftig als bijvoorbeeld een pil maar het is gewoon lekker spul een beetje TE lekker ![]()
||
![]() |
Citaat:
wel superleuk.... althans in mij belevingswereld das dus de reden dat ik er vanaf blijf nu he..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer cocaine MarcWeller | 31 | 15-06-2014 17:10 | |
Drugs & Alcohol |
Cocaine MarcWeller | 13 | 18-07-2013 20:26 | |
Drugs & Alcohol |