Advertentie | |
|
![]() |
|
Beste Mighty,
Ten eerste heel erg gecondoleerd, goed van je dat je het durft te zeggen. Ik leef met je mee en ik denk wij allen. Wat je vriendin betreft, het voelt erg rot voor jou en ik heb meer met jou te doen als met haar, zo verre ik het kan opmaken uit jou verhaal. Jij hebt het al zwaar je bent je vader verloren. Jij hebt ook steun en liefde nodig, krijg je die wel genoeg van anderen om je heen? Je vriendin hoort er voor jou te zijn maar die laat jou gewoon helemaal links liggen. Beste wat jij kunt doen is met haar gaan praten van goh wat is dit nou? Ik snap dat je er erg mee zit maar je bent er helemaal niet voor mij dus wat wil je nog met deze relatie? Kun je dat zeggen. Maar als ik heel eerlijk moet zijn, net pas een week. Je kunt nog bij haar weg gaan en dat is ook wat ik zou doen ook. Een buitenstaander zoals ik zou jou nog meer steun geven als je huidige vriendin, dat kan echt niet en dan is deze relatie ook gegrond op helemaal niets. Je moet naar je hart luisteren, maar als ze door haar eigen tegenslag haar liefde niet kan steunen? Dan zal ze dat nooit kunnen. Ten slotte moet je wel doen wat je zelf wilt, naar je verstand luisteren en naar je hart luisteren. Maar het is wel wat ik had gedaan, die vriend van haar kan misschien zijn neergestoken, maar door haar acties steekt ze nu ook een mes in jou rug. Dat moet je niet over je heen laten lopen.
|
![]() |
Weer een lange tijd niets van haar gehoord of gezien. Ik stuurde haar een bericht om te vragen hoe het met haar was, natuurlijk nog steeds niets teruggekregen. Het laatste wat ik van haar hoorde was een facebookbericht waar ze vertelde dat ze 'bevroren' was en haar oude ik wilde zijn. Ik word haar afstandelijk gedrag stilaan beu. Alles komt van mijn kant.
|
![]() |
|
![]() |
Gisterenavond heeft ze gezegd dat ze een pauze nodig heeft, onze relatie stopt dus tijdelijk. Ik weet niet echt hoe ik me nu moet voelen. Ik hoop dat ze er snel overheen raakt, want die jongen heeft al met honderden meisjes een relatie gehad. Ik geloof er niet in dat hij ze ooit echt graag gezien heeft. Maar zij natuurlijk wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin doet de laatste tijd heel afstandelijk Guy.1 | 57 | 30-01-2013 13:04 | |
Liefde & Relatie |
afstandelijk brunettespy | 56 | 27-01-2013 20:17 | |
Liefde & Relatie |
Zijn vriendin laat hem "vreemdgaan" met mij AngelaSchmits | 10 | 02-06-2003 13:52 | |
Psychologie |
Een Vriendin Die Liegt.... Imke_BF | 5 | 19-03-2003 21:18 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin, onbegrijpelijk... D1984 | 49 | 17-01-2003 03:02 | |
Liefde & Relatie |
verliefd, bi, en verteld aan een vriendin muziek_fan | 19 | 04-07-2002 11:40 |