Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2014, 12:52
Biomo
Biomo is offline
Hallooo,

Ik heb nu 2 dagen contact met een hele leuke jongen van 17 jaar.. Ik ben zelf 15 en gay.
Nu kwam hij met de vraag of ik een keer wou afspreken in Almere of ergens anders dat tussen onze woonplaatsen in ligt. Dat zou ik heel leuk vinden maar ik denk dat mijn ouders me niet zomaar laten gaan..
Hoe kom ik toch weg?

Moet ik zeggen dat ik met een vriend/vriendin ga shoppen bij de Primark in Almere?
Ik licht sowieso mijn beste vriendin in waar ik heen ga en wanneer.. dus die kan opzich wel meespelen..

Als je een oplossing weet.. graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2014, 13:42
bloodyb
bloodyb is offline
Ik neem aan dat je hem van een chatsite kent? Met een cam of alleen met foto's? En waar willen jullie afspreken, kan je daar in een paar uur met OV heen en terug? Spreek in ieder geval af op een openbare plek, bij een McDonalds of zo. En misschien kun je je vriendin vragen om mee te gaan en een stukje achter je te lopen? Wees voorzichtig en als hij niet is wie hij zei dat hij is(b.v. een vent van een jaar of 30) ga je meteen weer weg. En als hij wel 17 en leuk is: veel plezier!
Oud 22-06-2014, 15:16
Verwijderd
Ik zie het probleem niet zo. Gewoon liegen tegen je oudjes en gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Gewoon liegen tegen je oudjes en gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat je hem van een chatsite kent? Met een cam of alleen met foto's? En waar willen jullie afspreken, kan je daar in een paar uur met OV heen en terug? Spreek in ieder geval af op een openbare plek, bij een McDonalds of zo. En misschien kun je je vriendin vragen om mee te gaan en een stukje achter je te lopen? Wees voorzichtig en als hij niet is wie hij zei dat hij is(b.v. een vent van een jaar of 30) ga je meteen weer weg. En als hij wel 17 en leuk is: veel plezier!
Ja dit is een goeie tip, ik waarschuw jonge gasten op bijvoorbeeld gay.nl ook vaak voor mensen die zich anders/jonger voordoen dan ze zijn. Inderdaad altijd op een openbare plek afspreken, nooit bij iemand thuis. Op een druk station is bijvoorbeeld ook prima. En ook idd slim om een vriendin in te lichten waar je heen gaat. Voor de zekerheid kan je ook het beste effe cammen met elkaar (gewoon boven de gordel...). Dan weet je al zeker dat het geen veel ouder iemand is.

Take care en veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2014, 16:42
Biomo
Biomo is offline
Ik ken hem van een chatsite en heb al es met em gecamt en heb hem ook op snapchat dus het is em wel echt ;p
Met citaat reageren
Oud 23-06-2014, 17:52
Verwijderd
Je kunt ook eerst even peilen hoe je ouders daarover denken door tijdens het eten te zeggen dat iemand uit je klas ofzo die ze wel kennen, iemand van internet wil gaan ontmoeten. Dan merk je het vanzelf aan hoe ze daarop reageren.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2014, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ken hem van een chatsite en heb al es met em gecamt en heb hem ook op snapchat dus het is em wel echt ;p
Ah mooi!

Citaat:
Je kunt ook eerst even peilen hoe je ouders daarover denken door tijdens het eten te zeggen dat iemand uit je klas ofzo die ze wel kennen, iemand van internet wil gaan ontmoeten. Dan merk je het vanzelf aan hoe ze daarop reageren.
Ja of ze krijgen argwaan en hij mag de deur niet meer uit..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 05:27
Verwijderd
Citaat:
Ah mooi!

Ja of ze krijgen argwaan en hij mag de deur niet meer uit..
Dus dat z'n ouders hem langdurig huisarrest zouden geven omdat hij heeft gezegd dat iemand anders iets wil gaan doen? Tja, of misschien laten z'n ouders hem wel achtervolgen door een privédetective. Maar laten we het bij de realistische scenario's houden.

Laatst gewijzigd op 25-06-2014 om 05:57.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2014, 18:51
Verwijderd
Als ouder zou ik wel achterdochtig worden als mijn zoon/dochter opeens begon over "een vriend" die iets potentieel verbodens gaat doen, vooral als 'ie daarna niet meteen zijn eigen mening erover deelt maar verwachtingsvol naar je gaat kijken om te zien hoe je erop reageert.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 03:50
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Als ouder zou ik wel achterdochtig worden als mijn zoon/dochter opeens begon over "een vriend" die iets potentieel verbodens gaat doen, vooral als 'ie daarna niet meteen zijn eigen mening erover deelt maar verwachtingsvol naar je gaat kijken om te zien hoe je erop reageert.
Qft. dat is een superdoorzichtige leugen. De meeste ouders zijn heus niet achterlijk.
Oud 24-07-2014, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Qft. dat is een superdoorzichtige leugen. De meeste ouders zijn heus niet achterlijk.
kijk die tekst eronder( bij paranoide) , sommige mensen hebben er geen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 23:36
anoniempik
anoniempik is offline
ik heb last in de toets week toen ik ele dag om 12 uur vrij was afgesproken met een meid via een chatsite

ik ben gewoon om 12 uur in de trein gestapt en naar haar toe gegaan en we hebben het gedaan!!

toen een ander en half uur later weer terug en gezegt tegen mn ouders dat ik met mn vrienden naar de mac was

ze hebben niks gemerkt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten