![]() |
|
Inderdaad flink het lid flink insmeren, zo ook de vagina, tegenwoordig hebben ze prima smeerseltjes die ook nog eens een extra stimulans geven.
Je zult merken dat wanneer alles goed vochtig is, en er na de eerste penetratie poging, geen stroefheid en wrijving is, zij zich vol overgave in het spel zal storten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerder kwam je er wel in, dus kennelijk is er in de afgelopen paar maanden iets veranderd waardoor ze (nog) meer ging aanspannen in plaats van andersom. Ik zou goed naar haar, jezelf, je relatie en jullie houding tegenover seks kijken om erachter te komen wat dat is, want als je vooruitgang wil moet je dat sowieso elimineren. Anders raak je vast in een vicieuze cirkel. Als je 't eenmaal zo ver hebt dat het in ieder geval niet meer erger wordt, kun je samen met haar gaan kijken wat voor soort dingen 't proces omdraaien.
Het vereist wel enig inzicht en goede communicatieskills. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
erm.. nee! de eerste keer hoeft gen pijn te doen. Wat dacht je van voorspel? Het doel is haar zo nat te maken dat ze een zwembad is! Dus knip je nagels kort en vijl ze, maak je tong flink nat, gebruik desnoods glijmiddel en zorg er eerst eens voor dat zij een orgasme krijgt waar je U tegen zegt. Mocht je dat voor elkaar hebben gekregen, dan krijg je het waarschijnlijk wel voor elkaar om je penis binnen te komen bij haar. Maar als ik jouw was, zou ik met eerst mijn vingers (eerst 1, en als ze een beetje nat wordt 2) beginnen.
De ladies 1st rule is zo gek nog niet! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh en denk eraan... De meeste vrouwen krijgen niet meteen een vaginaal orgasme (en aangezien jullie beginnelingen zijn). Concentreer je op haar clitoris en geef haar een clitoraal orgasme. Als het té gevoelig is, pak je de plek naast de clitoris. Veel succes! ![]()
|
Drie tips:
1. Als het pijn doen, probeer dan niet toch door te zetten. Dat helpt niet om dit probleem op te lossen. Dat leidt er vaak toe dat een meisje de spier rond de vagina steeds meer gaat aanspannen. Dat gebeurt gewoon als in een reflex. Daar heb je dan niet zo makkelijk controle over. 2. Besteed wat meer tijd aan het voorspel zodat ze goed opgewonden wordt. Dan wordt de vagina natter en gaat de seks makkelijker. 3. Misschien is het een goed idee om eens naar een spreekuur van Sense te gaan. Dat kan ook samen. Of om eens te kijken naar de online hulp van Sense op http://www.vrijfijn.nl. Misschien dat ze met behulp van wat oefeningen (bijvoorbeeld voor de bekkenbodemspieren) zich beter kan leren ontspannen. Jan (van Sense)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vriendin heeft hulp nodig. Oezem | 26 | 13-10-2009 17:44 | |
Seksualiteit |
pijn bij sex Yoow | 18 | 13-12-2005 15:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
mijn vriendin heeft anorexia+boulimia en doet zichzelf pijn! -x-Laartje-x- | 23 | 27-09-2004 11:23 | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriendin heeft een slechte vriend! Droppie-temp | 7 | 29-01-2002 14:01 | |
Psychologie |
Mijn beste vriendin heeft een slechte vriend! Droppie-temp | 3 | 28-01-2002 23:21 | |
Seksualiteit |
Mijn vriendin heeft pijn... Joosie | 12 | 10-01-2002 13:05 |