Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2014, 06:45
Verwijderd
Hallo iedereen! Ik zit met iets en ik voel me er echt slecht bij... Mijn vriendin en ik hebben nu ongeveer al een half jaartje seks. Het heeft bij haar altijd al pijn gedaan en dan voel ik me slecht omdat ik haar echt geen pijn wil doen... Sinds een maand of twee geraak ik er ook echt gewoon niet meer in! Ik vind "het gaatje niemeer." Wat kan ik hieraan doen? Want vingeren enzo gaat wel, maar als ik dan echt wil beginnen neuken, dan lijkt het alsof ze zich "gesloten" houdt... Ohjee ik voel me zo slecht!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2014, 07:14
Elin3
Elin3 is offline
Het kan veroorzaakt worden door een stressreactie. Ze weet dat het pijn kan doen en daar reageert haar lichaam op door te verkrampen, waardoor de pogingen juist pijn doen.
Oud 17-10-2014, 07:57
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Het kan veroorzaakt worden door een stressreactie. Ze weet dat het pijn kan doen en daar reageert haar lichaam op door te verkrampen, waardoor de pogingen juist pijn doen.

Dit idd en gebruik anders extra glijmiddel en focus er niet teveel op. Doe anders andere dingen. Door die spanning erop kan ze zich waarschijnlijk ook niet meer ontspannen
Oud 17-10-2014, 13:36
RobertG
RobertG is offline
Inderdaad flink het lid flink insmeren, zo ook de vagina, tegenwoordig hebben ze prima smeerseltjes die ook nog eens een extra stimulans geven.
Je zult merken dat wanneer alles goed vochtig is, en er na de eerste penetratie poging, geen stroefheid en wrijving is, zij zich vol overgave in het spel zal storten.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2014, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Je zult merken dat wanneer alles goed vochtig is, en er na de eerste penetratie poging, geen stroefheid en wrijving is, zij zich vol overgave in het spel zal storten.
tenzij het een fysiek probleem is zoals vaginisme.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2014, 18:20
Verwijderd
Eerder kwam je er wel in, dus kennelijk is er in de afgelopen paar maanden iets veranderd waardoor ze (nog) meer ging aanspannen in plaats van andersom. Ik zou goed naar haar, jezelf, je relatie en jullie houding tegenover seks kijken om erachter te komen wat dat is, want als je vooruitgang wil moet je dat sowieso elimineren. Anders raak je vast in een vicieuze cirkel. Als je 't eenmaal zo ver hebt dat het in ieder geval niet meer erger wordt, kun je samen met haar gaan kijken wat voor soort dingen 't proces omdraaien.

Het vereist wel enig inzicht en goede communicatieskills.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2014, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Eerder kwam je er wel in, dus kennelijk is er in de afgelopen paar maanden iets veranderd waardoor ze (nog) meer ging aanspannen in plaats van andersom. Ik zou goed naar haar, jezelf, je relatie en jullie houding tegenover seks kijken om erachter te komen wat dat is, want als je vooruitgang wil moet je dat sowieso elimineren. Anders raak je vast in een vicieuze cirkel. Als je 't eenmaal zo ver hebt dat het in ieder geval niet meer erger wordt, kun je samen met haar gaan kijken wat voor soort dingen 't proces omdraaien.

Het vereist wel enig inzicht en goede communicatieskills.
We praten er wel over hoor en we vinden het allebei irriterend! Maar het is nu niet zo dat onze relatie gaat en staat met seks! Echt niet! We vinden het een leuke surplus, maar onze relatie is gebaseerd op meer! Ik ben gewoon bang om haar pijn te doen enzo! Ik heb haar al voorgesteld samen met me naar de dokter te gaan enzo! Dus ik denk wel dat we dit samen gaan oplossen! Het gaat zeker niet allemaal op de klippen lopen! Ik heb dus net bij condoomanoniem glijmiddel besteld en ik zal jullie op de hoogte houden van onze ervaring!! Dankje!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2014, 18:04
Verwijderd
Wacht, je vriendin heeft al een half jaar pijn bij de seks en je gaat nu pas glijmiddel proberen?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2014, 22:59
Verwijderd
neeee in het begin deed het niet zo veel pijn! Het is sinds een week of 3 en ik wist niet goed wat ermee aan te vangen!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2014, 00:26
Macrador
Macrador is offline
Het deed wel pijn dus, alleen niet zo veel?
Oud 19-10-2014, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Het deed wel pijn dus, alleen niet zo veel?
Jaaa zo is het! Ik denk inderdaad dat ze seks nu gewoon associeert met pijn, waardoor dat ze "gesloten" blijft!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 10:19
Verwijderd
Wat een enthousiasme.

Waarom bedacht je je niet een halfjaar geleden al dat het nadelig is als ze seks associeert met iets vervelends?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Wat een enthousiasme.

Waarom bedacht je je niet een halfjaar geleden al dat het nadelig is als ze seks associeert met iets vervelends?
Omdat ik wel dacht dat dat normaal was?! Het was allebei onze eerste keer hoor?! Dus ik ging ervan uit dat dat normaal was dat dat in het begin pijn deed enzo
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 14:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maar je hebt al een half jaar seks met haar.
Oud 20-10-2014, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Maar je hebt al een half jaar seks met haar.
Jaaaaa maar we doen het niet elke keer hoor? Pak dat we het een 20 keer hebben gedaan!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 16:13
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
erm.. nee! de eerste keer hoeft gen pijn te doen. Wat dacht je van voorspel? Het doel is haar zo nat te maken dat ze een zwembad is! Dus knip je nagels kort en vijl ze, maak je tong flink nat, gebruik desnoods glijmiddel en zorg er eerst eens voor dat zij een orgasme krijgt waar je U tegen zegt. Mocht je dat voor elkaar hebben gekregen, dan krijg je het waarschijnlijk wel voor elkaar om je penis binnen te komen bij haar. Maar als ik jouw was, zou ik met eerst mijn vingers (eerst 1, en als ze een beetje nat wordt 2) beginnen.
De ladies 1st rule is zo gek nog niet!
Oud 20-10-2014, 16:42
Verwijderd
Citaat:
erm.. nee! de eerste keer hoeft gen pijn te doen. Wat dacht je van voorspel? Het doel is haar zo nat te maken dat ze een zwembad is! Dus knip je nagels kort en vijl ze, maak je tong flink nat, gebruik desnoods glijmiddel en zorg er eerst eens voor dat zij een orgasme krijgt waar je U tegen zegt. Mocht je dat voor elkaar hebben gekregen, dan krijg je het waarschijnlijk wel voor elkaar om je penis binnen te komen bij haar. Maar als ik jouw was, zou ik met eerst mijn vingers (eerst 1, en als ze een beetje nat wordt 2) beginnen.
De ladies 1st rule is zo gek nog niet!
Woow dankje! Zal ik eens doen!!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 17:08
Verwijderd
Sommige mensen vinden vingers veel moeilijker dan een penis.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 18:54
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Sommige mensen vinden vingers veel moeilijker dan een penis.
Als dat ook zo bij haar is, gebruikt hij zijn tong maar!

Oh en denk eraan... De meeste vrouwen krijgen niet meteen een vaginaal orgasme (en aangezien jullie beginnelingen zijn). Concentreer je op haar clitoris en geef haar een clitoraal orgasme. Als het té gevoelig is, pak je de plek naast de clitoris.
Veel succes!
Oud 22-10-2014, 12:37
Sense Infolijn
Sense Infolijn is offline
Drie tips:
1. Als het pijn doen, probeer dan niet toch door te zetten. Dat helpt niet om dit probleem op te lossen. Dat leidt er vaak toe dat een meisje de spier rond de vagina steeds meer gaat aanspannen. Dat gebeurt gewoon als in een reflex. Daar heb je dan niet zo makkelijk controle over.
2. Besteed wat meer tijd aan het voorspel zodat ze goed opgewonden wordt. Dan wordt de vagina natter en gaat de seks makkelijker.
3. Misschien is het een goed idee om eens naar een spreekuur van Sense te gaan. Dat kan ook samen. Of om eens te kijken naar de online hulp van Sense op http://www.vrijfijn.nl. Misschien dat ze met behulp van wat oefeningen (bijvoorbeeld voor de bekkenbodemspieren) zich beter kan leren ontspannen.

Jan (van Sense)
Oud 22-10-2014, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Drie tips:
1. Als het pijn doen, probeer dan niet toch door te zetten. Dat helpt niet om dit probleem op te lossen. Dat leidt er vaak toe dat een meisje de spier rond de vagina steeds meer gaat aanspannen. Dat gebeurt gewoon als in een reflex. Daar heb je dan niet zo makkelijk controle over.
2. Besteed wat meer tijd aan het voorspel zodat ze goed opgewonden wordt. Dan wordt de vagina natter en gaat de seks makkelijker.
3. Misschien is het een goed idee om eens naar een spreekuur van Sense te gaan. Dat kan ook samen. Of om eens te kijken naar de online hulp van Sense op http://www.vrijfijn.nl. Misschien dat ze met behulp van wat oefeningen (bijvoorbeeld voor de bekkenbodemspieren) zich beter kan leren ontspannen.

Jan (van Sense)
Heeeey dankje!!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten