Advertentie | |
|
![]() |
|
Tot mijn 17e heb ik nooit een vriendin gehad (als je groep 2/3 niet meetelt). Een heleboel mensen in mijn vriendenkring hebben dat, eigenlijk. Doe rustig aan, zou ik zeggen.
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn ervaring is juist dat meisjes houden van die lieve gevoelige jongen, die achter dat macho uiterlijk schuilgaat. Veel jongens denken dat het anders is, maar neem het maar van een meisje aan. Wees gewoon jezelf, dan komt het vanzelf goed. En je bent nog jong hoor, dus het is helemaal niet raar. Ik ben dertien en zit ook in de tweede, en heb ook nog geen vriendje ( gehad ). Al heb ik nu wel contact met een jongen, en hoop ik dat het wat wordt
![]() |
![]() |
|
Ik ben nu 20, bijna 21 en heb tot nu toe maar 1 vriendin gehad..
Ik geef er weinig om, zeker met studie is het, vind ik tenminste, handig als he er geen hebt..kan je al je tijd aan je studie besteden. Tuurlijk heb ik ook wel eens avonden waarbij het leuk zou zijn om samen met een vriendin op de bank te hangen en film te kijken.. Ik hecht er persoonlijk weinig waarde aan, ik zie wel wie ik tegen kom. Ik ga er zeker niet naar opzoek.. Greetzz!!
|
Verwijderd
|
Ik hoop niet dat je familie bent van Saban Baran? Voor de rest is het normaal dat je op je 14de nog geen vriendin heb gehad. Tenminste ik vind het normaal, maar wie ben ik? Ik kan me inderdaad ook nog herinneren dat op die leeftijd alles draait om zo snel mogelijk een meisje te hebben en op te scheppen op het schoolplein dat je het al gedaan had zodat iedereen van school om je heen staat om dit verhaal te horen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend Derk0011 | 55 | 04-09-2011 10:07 | |
Liefde & Relatie |
14 jaar en nog nooit vriendin gehad wat te doen ? R-Kuiper | 19 | 29-09-2010 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
ik heb nog geen titel Kleintjeyakult | 8 | 04-10-2006 14:22 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met een veel jonger meisje de enige uitweg? Kevin v L. | 59 | 09-09-2006 13:00 | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 |