Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2014, 22:49
koerdbaran
koerdbaran is offline
zo als de titel het al zegt ik ben 14 en zit in de 2e heb nog nooit een vriendin gehad terwijl eigenlijk alle jongens die ik ken een vriendin hebben gehad

1. is het normaal om o deze leeftijd nog geen vriendin gehad te hebben?

2. ik ben zeg maar niet zo goed met meiden ik ben zeg maar snel verlegen en weet niet wat ik moet doen als ik wil proberen met een meisje te praten lz help me ik ben al blij als ik vrienden kan worden met een meisje

makkelik gezegd ben ik een hoppeloze jongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2014, 01:06
brammetjuhh
brammetjuhh is offline
well, tis niet raar... gewoon doorzetten en hoe raar het ook klinkt houden meisjes tegenwoordig van jongens die stelen , roken en die andere ongebruikelijke shit
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 01:52
Daantjer
Daantjer is offline
De meesten hebben op hun veertiende nog nooit een vriendin gehad, maak je niet druk
Oud 21-09-2014, 07:58
Elin3
Elin3 is offline
Beter op wat latere leeftijd pas een relatie die fijn en serieus is, i.p.v. "verkering" als je 13 bent en soms nog amper met elkaar kunt/ durft te praten.

Natuurlijk is niet elke "volwassenere" relatie geweldig en zijn er ook jonge tieners waar bij het prima gaat. Maar wat ik veel zie is dat het toch naarmate je wat ouder wordt betere/ serieuzere relaties worden. Je hebt dan al eens na gedacht over waarom je een relatie wil (omdat je een vriendin wil? Of echt omdat je gek bent op dat éne meisje) en wat je ervan verwacht.
Oud 21-09-2014, 16:17
Verwijderd
Citaat:
well, tis niet raar... gewoon doorzetten en hoe raar het ook klinkt houden meisjes tegenwoordig van jongens die stelen , roken en die andere ongebruikelijke shit

Gewoon meisjes behandelen als jongens, koerdbaran. Normaal tegen praten en niet te veel gewicht hangen aan het gesprek.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2014, 08:36
Lorelei
Lorelei is offline
^ en niet gaan "roken, stelen en [andere ongebruikelijke shit]"
Oud 22-09-2014, 15:07
DAH
DAH is offline
Tot mijn 17e heb ik nooit een vriendin gehad (als je groep 2/3 niet meetelt). Een heleboel mensen in mijn vriendenkring hebben dat, eigenlijk. Doe rustig aan, zou ik zeggen.
Oud 22-09-2014, 19:41
Verwijderd
Mijn ervaring is juist dat meisjes houden van die lieve gevoelige jongen, die achter dat macho uiterlijk schuilgaat. Veel jongens denken dat het anders is, maar neem het maar van een meisje aan. Wees gewoon jezelf, dan komt het vanzelf goed. En je bent nog jong hoor, dus het is helemaal niet raar. Ik ben dertien en zit ook in de tweede, en heb ook nog geen vriendje ( gehad ). Al heb ik nu wel contact met een jongen, en hoop ik dat het wat wordt
Met citaat reageren
Oud 24-09-2014, 22:10
luukluuk99
luukluuk99 is offline
Aardig zijn is de sleutel zolang je maar aardig bent duurt het niet zo lang voordat je een vriendin hebt
Met citaat reageren
Oud 24-09-2014, 22:56
Verwijderd
Nee, de sleutel is gewoon normaal doen.

Alsof meisjes gewoon mensen zijn, zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2014, 12:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Alsof meisjes gewoon mensen zijn, zeg maar.
Dat is wel lastig om voor te stellen.
Oud 25-09-2014, 22:02
luukluuk99
luukluuk99 is offline
Meisjes roddelen veel over jongens als je aardig bent tegen 1 vertellen ze dat vaak aan hun vriendinnen en die weer aan hun vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2014, 22:32
TimeCrew
TimeCrew is offline
Ik ben nu 20, bijna 21 en heb tot nu toe maar 1 vriendin gehad..
Ik geef er weinig om, zeker met studie is het, vind ik tenminste, handig als he er geen hebt..kan je al je tijd aan je studie besteden.

Tuurlijk heb ik ook wel eens avonden waarbij het leuk zou zijn om samen met een vriendin op de bank te hangen en film te kijken..

Ik hecht er persoonlijk weinig waarde aan, ik zie wel wie ik tegen kom. Ik ga er zeker niet naar opzoek..

Greetzz!!
Oud 02-10-2014, 14:11
berend01
berend01 is offline
Het zal vast door je leeftijd komen, dus maak je niet druk!
Zelf had ik deze problemen ook en heb toen met een "expert" gepraat.
Mij heeft dit toen echt geholpen!

Wie weet dat iemand anders hier ook wat aan heeft.

Laatst gewijzigd op 03-10-2014 om 06:10. Reden: Linken mag niet...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2014, 16:30
Verwijderd
Maakt niets uit mattie. Vriendinnen zijn overrated.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2014, 23:29
Verwijderd
Wat reverend zeg! Woalh
Met citaat reageren
Oud 05-10-2014, 11:40
Verwijderd
Ik hoop niet dat je familie bent van Saban Baran? Voor de rest is het normaal dat je op je 14de nog geen vriendin heb gehad. Tenminste ik vind het normaal, maar wie ben ik? Ik kan me inderdaad ook nog herinneren dat op die leeftijd alles draait om zo snel mogelijk een meisje te hebben en op te scheppen op het schoolplein dat je het al gedaan had zodat iedereen van school om je heen staat om dit verhaal te horen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2014, 18:49
dyliedylie
dyliedylie is offline
Ben ook 14 in de 3e en heb ook nog nooit vriendin gehad, is niet zo raar hoor
Met citaat reageren
Oud 09-10-2014, 14:13
miss-paraplu
miss-paraplu is offline
14 en dan al al dat soort dingen afvragen??

Je bent nog hartstikke jong joh... je hebt de tijd van je leven... je verwacht er misschien op dit moment te veel van.. maar het komt vanzelf wel wanneer de tijd daar is.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2014, 14:29
FrankB93
FrankB93 is offline
Richt je op school en je buitenschoolse activiteiten! Je komt vast wel een leuke meid tegen!
Oud 18-10-2014, 15:24
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Ik geef er weinig om, zeker met studie is het, vind ik tenminste, handig als je er geen hebt..kan je al je tijd aan je studie besteden.

Tuurlijk heb ik ook wel eens avonden waarbij het leuk zou zijn om samen met een vriendin op de bank te hangen en film te kijken..

Ik hecht er persoonlijk weinig waarde aan, ik zie wel wie ik tegen kom. Ik ga er zeker niet naar opzoek..

Greetzz!!
Dit. Ben zelf 17 en heb in het verleden wel eens een relatie gehad, maar het koste veel tijd voor mij, te veel tijd. Cijfers gingen achteruit en aandacht voor school had ik niet. Daarom maar besloten om voorlopig geen relatie te nemen. Ja tenzij ik nu ineens iemand tegenkom maar die kans acht ik klein. In ieder geval, regel 1: Ga niet opzoek naar een relatie. Dat brengt meestal alleen maar slechte relaties.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten