Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2014, 19:48
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Heey,

Ik zit nu in de eerste klas vwo, in een andere stad en ik zit duss elke dag in de bus..
Nou, ik ben dus zomaar verliefd geworden op een jongen die ik in de bus zag, ik weet dat hij in kamperland woont en ook dat hij Dennis heet.
Ik zie hem ook vaak in de aula en wat ik merk is dat we heel veel oogcontact hebben.
Hij zit zelf in de tweede klas mavo en ik had m dus op instagram en twitter gevonden bij n vriendin, ik heb zelf 2x gevraagd om hem te volgen op insta ( privee) maar hij accepteert niet en ik denk dat hij me niet leuk vind en ik vind het gwn zo raar want hij kijkt de heletijd naar me en me vrienden merken het ook.

Er was een dag toen ik gwn in de aula zat met me vrienden en we zaten tegenover hem en zijn vrienden, zijn vriend keek de heletijd naar me en hij fluisterde steeds iets in zn oor
waarna hij dan grijnsde.

ik snap t niet meer, tips om te weten te komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2014, 20:01
Elin3
Elin3 is offline
Probeer eens een keer met hem te praten
Oud 24-12-2014, 22:45
Denkerius
Denkerius is offline
Ik had het zelf nooit gedurfd toen ik die leeftijd was, maar een bericht (facebook) sturen met de tekst "hey, ik vind jou leuk" is de snelste en makkelijkste manier om hier achter te komen. Mocht hij je afwijzen dan kun je altijd gewoon zeggen "oke, dan niet" en dan is die gozer ook weer van je gedachte af, thans, binnen een week.

Verlegen oogcontact zoeken, en dingen overdenken verminderen in dit geval je kansen om iets te beginnen in deze situatie. Mensen rond jouw leeftijd kijken meestal naar boven als het gaat om crushes (inclusief jij), zelfverzekerdheid helpt dit gat te dichten.

Laatst gewijzigd op 24-12-2014 om 22:46. Reden: spelfout ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten