Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2017, 14:44
xXFallenAngelXx
xXFallenAngelXx is offline
Heey iedereen ik weet niet of ik mijn vraag in deze topic moet stellen maar ik doe het voor de zekerheid wel. Gisteren toen ik op school kwam toen stond ik met een paar anderen op de gang en toen kwam een gym docent die liep naar de lokalen ( een mannelijken gym docent ) maar het lijkt steeds meer erop dat hij naar mijn kont en mijn borsten kijkt dat doet trouwens een andere docent van mij ook mijn muziek docent, is dit fout ?? Of mogen ze zulke dingen doen op school ik vind het iniedergeval niet prettig bijv. Als ik bij de gym wat langer moet blijven en de meneer met me wil praten denk ik aan die dingen en word het heel ongemakkelijk
Met citaat reageren
Oud 15-03-2017, 15:15
Elin3
Elin3 is offline
Het kan wel eens gebeuren, een docent is ook maar gewoon een mens met hormonen. Als het echt overdreven is is dat natuurlijk wel vervelend.

Had je misschien een hele strakke jeans/ kort rokje of een strak shirt of shirt met laag decollete aan, waardoor je zelf extra nadruk op die delen van je lichaam legde?
Oud 15-03-2017, 15:17
xXFallenAngelXx
xXFallenAngelXx is offline
Nee ik had gewoon een trui aan en een skinny jeans
Met citaat reageren
Oud 15-03-2017, 15:22
Elin3
Elin3 is offline
Als dit vaker gebeurt zou ik het aankaarten bij iemand die je vertrouwd, je mentor of afdelingsleider misschien? Het kan natuurlijk gebeuren dat een docent even kijkt maar uitgebreid staren naar billen en borsten van leerlingen is natuurlijk niet de bedoeling.
Oud 15-03-2017, 15:40
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Het kan wel eens gebeuren, een docent is ook maar gewoon een mens met hormonen. Als het echt overdreven is is dat natuurlijk wel vervelend.

Had je misschien een hele strakke jeans/ kort rokje of een strak shirt of shirt met laag decollete aan, waardoor je zelf extra nadruk op die delen van je lichaam legde?
Al stond ze er naakt. Zo moeilijk is het niet om niet opzichtig naar mensen te kijken, en als een docent zijn ogen niet van de studenten af kan houden, dan moet hij/zij sowieso niet gaan lesgeven op een school met minderjarigen.

Citaat:
Nee ik had gewoon een trui aan en een skinny jeans
Wat je aan hebt maakt niet uit. Ik ging vroeger in hotpants en jarretels naar school en had nergens last van. Behalve in de eerste klas, toen ik beige spijkerbroeken droeg, en één van de meisjes was die de techniekdocent wel heel vaak liet bukken.

Als je je oncomfortabel voelt is het fout. Kaart het aan bij je mentor of afdelingsleider, dan praten zij met die docent. Hopelijk doet 'ie het niet expres, en is het probleem daarna opgelost.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten