Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2015, 16:36
Nounou
Nounou is offline
Hej allemaal, ik heb dus ooit van een vriend een meisje haar nummer gekregen en toen zijn we beginnen te sturen en alles ging goed, toen waren we samen tot het punt dat ik haar niet zo veel kon zien omdat ze in een andere probincie woont en toen heeft ze de relatie stop gezet, nu een paar dagen geleden nadat ik haar enkelen maanden niet meer had gehoort zijn we terug beginnen sturen. Ik heb nog steeds gevoelens voor haar en zij zegt dat ze mij mistte en terug wou dat alles was zoals vroeger en dat ze ook nog veel voor me voelt. Het probleem wat ik niet snap is, is dat ze een relatie heeft op het moment. Deze gaat blijkbaar de afgelopen weken wat minder goed maar ze heeft nog steeds een relatie terwijl wij terug met elkaar sturen zoals vroeger toen we samen waren en spreken af. Nu weet ik niet wat ik in deze situatie moet doen aangezien ze momenteel een relatie heeft...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2015, 16:40
Nounou
Nounou is offline
Wat ik ook niet begrijp is, is dat ik verl meisjes ken die echt heel mooi zijn en helemaal mij type maar zij als wij sturen dan maakt mij dat gewn gelukkig en geeft mij dat een goed gevoel maar als ik dan terug naar fotos kijk snap ik niet wrm ik wel met haar wil gaan maar mij toch niet zonhard voel aangetrokken tot haar uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 27-06-2015, 16:57
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ze mist aandacht in haar relatie en zoekt die nu bij jou. Bedenk voor jezelf of je dat acceptabel vindt.

Op je tweede vraag kunnen we geen antwoord op geven. Misschien ben je niet zo visueel ingesteld. Misschien vind je iemand pas fysiek aantrekkelijk als je ze ook mentaal aantrekkelijk vindt. Misschien heb je wel een fetisj die je nog niet ontdekt hebt, en voel je je alleen hard aangetrokken tot meisjes met wollen truien. Kan van alles zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2015, 17:00
Nounou
Nounou is offline
Het rare is sinds het uit was stuurde ze toch nog af en toe en ze liet vaker wel zo iets vallen dat ze t misten om bij elkaar te liggen of de berichten van mij die ze las toen ze opstond dus ik denk niet dat het nu enkel door die wat mindere relatie komt
En normaal val ik op lange meisjes aangezien ik brij groot ben met lang bruin haar en zij is nu vrij klein, mollig en blond half lang haar, ik begrijp het zelf allemaal niet
Met citaat reageren
Oud 27-06-2015, 17:19
Obelise
Obelise is offline
Blondjes kunnen soms heel leuk uit de hoek komen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2015, 17:20
Elin3
Elin3 is offline
Je valt gewoon niet altijd op jouw type. Als een meisje een leuke persoonlijkheid heeft weegt dat blijkbaar zwaarder dan puur uiterlijke kenmerken.
Oud 27-06-2015, 17:49
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Blondjes kunnen soms heel leuk uit de hoek komen
Ondanks hun haarkleur, ja?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten