Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2015, 19:54
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Hii
De laatste tijd heb ik behoefte aan een vriendje
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb behoefte aan een jongen doe mij net zo leuk vindt als ik hem.
Hoe komt dit en wat kan ik ermee doen?

TC
Oud 06-10-2015, 05:13
RobertG
RobertG is offline
Ik begrijp hier uit, dat jullie elkaar eigenlijk net zo leuk vinden, maar geen van beide de eerste stap durven te zetten om naar elkaar toe te komen. Dan moet t toch niet zo moeilijk te zijn om hier iets moois van te maken. Ik weet niet hoe de vriendschap is, maar een in een beetje goede vriendschap staat eerlijkheid bovenaan, zegt t hem.
Of bij de volgende ontmoeting, geef hem een subtiele hint.
Geef hem op een goed moment een knuffel als bedankje of zo, ik noem maar wat. Je hebt in ieder geval behoefte aan meer, heeft hij dat ook, dan moet dat succesvol zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2015, 06:10
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Ik begrijp hier uit, dat jullie elkaar eigenlijk net zo leuk vinden, maar geen van beide de eerste stap durven te zetten om naar elkaar toe te komen. Dan moet t toch niet zo moeilijk te zijn om hier iets moois van te maken. Ik weet niet hoe de vriendschap is, maar een in een beetje goede vriendschap staat eerlijkheid bovenaan, zegt t hem.
Of bij de volgende ontmoeting, geef hem een subtiele hint.
Geef hem op een goed moment een knuffel als bedankje of zo, ik noem maar wat. Je hebt in ieder geval behoefte aan meer, heeft hij dat ook, dan moet dat succesvol zijn.
Het is meer dat ik niet weet of hij me wel leuk vind.
Oud 06-10-2015, 07:51
RobertG
RobertG is offline
Hoe is jullie contact onderling? Gaan jullie gewoon om met elkaar als vrienden? praten veel met elkaar?Gaan samen op pad? Hoe lang ken je hem?
Moeilijk oordelen en vragen stellen wanneer jullie omgang onbekend is.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2015, 09:05
Elin3
Elin3 is offline
Het is helemaal niet zo raar om op ten duur het gevoel te hebben dat je toe bent aan het hebben van een vriendje. Veel jongeren gaan door zo'n fase. Maar staar je niet blind op het idee dat het hebben van een vriendje per definitie geweldig is. Wanneer je echt gevoelens voor iemand hebt, en probeert uit te vinden of dat eventueel tot een relatie kan leiden, is dat natuurlijk prima (en super als daar inderdaad een leuke relatie uit voortkomt). Maar wanhopig op zoek gaan naar een vriendje, puur om het hebben van een relatie i.p.v. omdat je oprecht in die persoon geďnteresseerd bent, zorgt juist sneller voor teleurstelling dan voor de leuke relatie waar je op hoopte
Oud 06-10-2015, 13:58
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Hoe is jullie contact onderling? Gaan jullie gewoon om met elkaar als vrienden? praten veel met elkaar?Gaan samen op pad? Hoe lang ken je hem?
Moeilijk oordelen en vragen stellen wanneer jullie omgang onbekend is.
Ons contact is goed, we praten af en toe met elkaar maar vorig jaar pratten we meer en whatdappen we ook elke dag. We gaan niet op pad samen en ken hem al 2 jaar
Oud 06-10-2015, 13:58
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Het is helemaal niet zo raar om op ten duur het gevoel te hebben dat je toe bent aan het hebben van een vriendje. Veel jongeren gaan door zo'n fase. Maar staar je niet blind op het idee dat het hebben van een vriendje per definitie geweldig is. Wanneer je echt gevoelens voor iemand hebt, en probeert uit te vinden of dat eventueel tot een relatie kan leiden, is dat natuurlijk prima (en super als daar inderdaad een leuke relatie uit voortkomt). Maar wanhopig op zoek gaan naar een vriendje, puur om het hebben van een relatie i.p.v. omdat je oprecht in die persoon geďnteresseerd bent, zorgt juist sneller voor teleurstelling dan voor de leuke relatie waar je op hoopte
Dankje, dit heeft echt geholpen
Oud 06-10-2015, 14:25
RobertG
RobertG is offline
prima adviezen allemaal waarmee je hopelijk verder kunt.. veel succes en plezier uiteraard!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten