Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
En ik jank helemaal niet over dat ze niet mag meerijden? Jezus! Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik er helemaal geen big deal van heb gemaakt?! Ze vroeg of ik het erg zou vinden als ze met hem meereed ipv met haar nicht, en ik heb gezegd "ik zou het niet leuk vinden, maar ik verbied je niks. Ik vertrouw je, en het is jouw keuze, dus als jij denkt dat het oke is om met hem mee te rijden, dan moet je dat doen". Want eerlijk gezegd zou ik het maar raar vinden moest mijn vriendin zeggen dat het haar niet uitmaakte als ik met iemand meereed dat op mij verliefd is. Jullie zien alles zo zwart wit. Overdreven jaloers zijn is niet gezond in een relatie, maar als je het gevoel hebt dat het je niks kan schelen als ze met iemand meerijdt die achter haar zit, dan kan je even goed met iemand anders beginnen, lijkt mij.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ten eerste weet je dat helemaal niet, als hij weet dat zij een vriendin heeft, mag ik toch hopen dat hij liever de goede vriendschap intact laat dan haar "te regelen". Ten tweede, als het een goede vriend is, kan hij haar op heel veel andere momenten toch ook regelen dan alleen in dat autoritje? Wat maakt dat autoritje nou uit, alsof dat het enige moment is dat ze deze goede vriend ziet? Ten derde, als hij probeert haar te regelen zal ze die avances waarschijnlijk afslaan, ze heeft namelijk een vriend. Waarom doen jullie net alsof zij een weerloos en willoos object is?
|
![]() |
|
![]() |
Nee, ik zeg tegen haar dat ik het niet leuk vind dat ze meerijdt met iemand dat verliefd op haar is. Ze doet veel met andere vrienden, dat vind ik totaal geen probleem. Hij heeft haar al veel proberen mee uit vragen, ze is er nooit op ingegaan, maar dat wil niet zeggen dat ik het leuk moet vinden? Een beetje jaloers kan nooit kwaad in zo een situatie, dat is mijn mening, en zoals ik al zei, laat ik die jaloersheid nooit iets bepalen.
Anyways, daar gaat dit topic niet over. Je kan me jaloers vinden of niet, maar het topic gaat vooral over mijn schoonmoeder die heel de tijd slecht praat over mij. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. Ze mocht wel meerijden, ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik het niet leuk vind. In onze relatie is het namelijk normaal dat we elkaar zeggen hoe we ons voelen.
2. Ik laat het helemaal niets bepalen. Ik heb gezegd dat ze mocht meerijden. Het was haar eigen keuze om niet mee te rijden. En waarom? Omdat ze nu eenmaal liever heeft dat ik er mij ook goed bij voel. Ze hield rekening met mij. En ze heeft eerlijk toegegeven dat ze het zelf niet zo leuk zou vinden moest ik hetzelfde doen. Als onze relatie nu zo goed werkt, wie ben jij dan om te zeggen dat onze "jaloersheid" slecht is? 3. Nee, ik heb 2 voorbeelden gegeven. Ik heb gezegd dat haar mama tegen mijn vriendin zei dat ik mijn vriendin opsteek tegen haar mama. We hadden ruzie over iets, mijn vriendin weende omdat ze niet meer mocht komen, en haar mama zei meteen dat ik ruzie stook tussen mijn vriendin en haar mama. Terwijl ik er ook niets aan kan doen dat mijn vriendin weent omdat ze niet mag komen? Ik heb zo ontelbare voorbeelden. Ik ben transgender, geboren als meisje maar nu een jongen, en haar mama maakt daar ook ontelbaar slechte opmerkingen over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel vervelend dat ze daar ook slechte opmerkingen over maakt. Heb je het idee dat ze moeite heeft met het feit dat haar dochter een relatie heeft met een transgender? |
![]() |
|
Is het niet zo dat je schoonmoeder er van schrikt dat haar kleine meisje een eigen persoonlijkheid krijgt? Het is helemaal niet raar dat een meisje van 18 verandert en andere prioriteiten gaan stellen dan vroeger. Daar kan in sommige gevallen een vriendje slechte invloed op hebben, maar het kan misschien ook wel zo zijn dat het vriendje in deze situatie een gemakkelijke zondebok is. Moeder vindt het niet fijn dat haar meisje een grote meid wordt, want haar lieve kleine meisje zou nooit x doen, het is vast allemaal de schuld van haar vriendje!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb niet de indruk dat haar mama tegen transgenders is. Tuurlijk was het in het begin wat wennen voor haar ook, maar echt tegen is ze niet. Het zijn eerder opmerkingen van "Als hij een jongen wilt zijn, moet hij dat maar bewijzen" vroeger was het ook vaak tegen mijn vriendin of ze lesbisch was etc maar dat is gelukkig al verminderd. Ze zegt nooit letterlijk "ik haat hem", het zijn meestal stekende opmerkingen onder water. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
In de war randomforumnaam | 1 | 30-09-2015 22:11 | |
Liefde & Relatie |
Schoonmoeder reden tot uitmaken? Verwijderd | 27 | 17-04-2006 02:23 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Algemene schoolzaken |
Leraar-anekdotes-citaten ArieP | 37 | 29-07-2003 22:21 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |