Hee hee,
Sinds anderhalf jaar heb ik een lieve vriend, maar de afgelopen maanden gaat het langzaam steeds slechter met onze relatie. Veel ruzies vooral. Er is een jongen die me hier zo erg in steunt, we hebben in het verleden wel eens een soort van 'gedatet', maar we zijn vooral vrienden. Hij is eigenlijk een van de weinigen die écht weet hoe ik me voel. Zelfs bij mijn vriendinnen vertel ik het niet zo omdat ik bang ben dat ze me veroordelen. Maar nu komt dus m'n probleem, ik krijg weer gevoelens voor hem. Het speelt al een aantal maanden in m'n hoofd en het wordt steeds erger. Van 'fantasieën' overdag tot dromen 's nachts. De relatie van mijn vriend en ik lijdt er extreem over omdat ik heel erg twijfel of ik nog verder wil, maar als we eenmaal op het punt zijn dat we er beter een punt achter kunnen zetten krabbel ik terug. Ik hou zo ontzettend veel van hem en wil hem ook als maatje en geliefde niet kwijt, maar de enige waar ik aan kan denken is die andere jongen. Of hij ook gevoelens voor mij heeft weet ik niet. Vreemdgaan heb ik nooit gedaan..
Wat zou jullie advies zijn ?
xxx
|